Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivä viikon päästä, itkettää, haluan kuolla pois :( täytän 35v ja tuntuu että elämäni on ohi

Vierailija
27.05.2021 |

Lasten vuoksi pakko nousta aamuisin. 10v sitten oli vielä positiivinen olo,nuori, elämä edessä, elämä järjestyy.
Mutta en tähänkään päivään mennessä ole saanut töitä, olen lihonut kymmenessa vuodessa 40kg.
Välillä ymmärrän näitä sekoäitejä, jotka tekee mitä tekee,itselleen

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ja sinä täytät vasta 35 vuotta. Mietipä miltä tuntuu, kun täyttää 45 vuotta. Olisi kivaa olla vielä kolmekymppinen, ei vielä mitään rajoitteita siinä iässä ja kaikki mahdollisuudet on avoinna.

Voi kuule, en halua täyttää edes 40v

Ap[/quote

AP, kyllä sulla on kurjaa, et hyväksy mitään elämääsi eteenpäin vievää. Mariset vaan. Se ei tilannettasi auta.

Vierailija
142/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ja sinä täytät vasta 35 vuotta. Mietipä miltä tuntuu, kun täyttää 45 vuotta. Olisi kivaa olla vielä kolmekymppinen, ei vielä mitään rajoitteita siinä iässä ja kaikki mahdollisuudet on avoinna.

Voi kuule, en halua täyttää edes 40v

Ap[/quote

AP, kyllä sulla on kurjaa, et hyväksy mitään elämääsi eteenpäin vievää. Mariset vaan. Se ei tilannettasi auta.

No voi kuule, kerro mistä saan aikakoneen että voin olla taas 20 v??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ylipainosi ole iästä kiinni. Olet masentunut. Laihduttaminen voisi piristää. Hae vaikka mieluisaan koulutukseen.

Ensin elämäntilanne kuntoon ja masennus pois. Sitten vasta laihdutus

Vierailija
144/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä.

Vierailija
145/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti hetki mikä muu voisi helpottaa ja tuottaa iloa elämääsi kuin syöminen. Pystyisitkö harrastaa lastesi kanssa jotakin yhdessä? Jokainen toki ollaan erilaisia, mutta juuri ennen kun olin 40 v. tuli terveydellinen pysähdys ja meni useampi kuukausi, että pääsin jaloilleni, mutta nyt yli 40 v. tuntuu taas paremmalta. Olet arvokas, pidä itsestäsi huolta!

Vierailija
146/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti hetki mikä muu voisi helpottaa ja tuottaa iloa elämääsi kuin syöminen. Pystyisitkö harrastaa lastesi kanssa jotakin yhdessä? Jokainen toki ollaan erilaisia, mutta juuri ennen kun olin 40 v. tuli terveydellinen pysähdys ja meni useampi kuukausi, että pääsin jaloilleni, mutta nyt yli 40 v. tuntuu taas paremmalta. Olet arvokas, pidä itsestäsi huolta!

Kyllä me harrastetaan. Mutta joka päivä pitää syödä ja se on se kompastuskivi :( ap

147/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on iästä kiinni, tässä iässä ei jaksa enää välittää ulkonäöstä. Ja Syöminen tuo hyvän olon. Ap[/quote]

Minä olen yli 60. En ole varma siitä olenko koskaan (teini-iän jälkeen) suurestikaan välittänyt ulkonäöstäni. Tänä päivänä katson peiliin ainoastaan silloin kun vedä rasvaa naamaan, ettei jää paakkuja. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän ulkonäköasioilla tai esim,. sillä mitä muut ajattelevat on väliä. Minä olen minä. Juuri tällaisena. Kelpaa tai ei kelpaa. 

Minullakin oli vaihe, kun halusin vain kuolla, mutta hieman vanhempana kuin sinä olet nyt. Kun tuntui, ettei elämässä ole mitään mieltä. Kun tuntui, että tämä oli tässä. Mutta ei se ollut: minulla oli vuosia jäljellä: nähtävää, koettavaa. Minulla on vieläkin ainakin joitain vuosia jäljellä. Älä luovu vuosistasi, ystävä, pidä kiinni niistä, koe ne  ja heittäydy elämään. Kadu vasta sitten, kun aikasi on täysi.

Vierailija
148/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni olet juuri parhaimmassa iässä. Ei mikään nuori muttet vanhakaan. Olet upea, kypsä nainen! Opettele rakastamaan itseäsi, jos on kiloja niin sitten on. Eroon pääset niistä laihduttamalla. Nyt on sopiva aika miettiä mitä oikeasti haluat elämältä. 

Onhan nuori vielä.

Vierailija
149/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaanahan on vasta oman elämänsä alkumetreillä, juuri päässyt kunnolla itse ohjaksiin.

Kannattaa aina muistaa, että hyvä elämä voi olla monenlaista. Ei ole mitään yhtä oikeaoppisen elämän kaavaa, vaikka välillä tuntuu sellaista viestiä ympäriltä tulevankin. Tee elämästäsi vaikka pienin askelin sellaista, jossa itse viihdyt. Sinun elämästäsi kuitenkin on kyse.

Mikään tietty painolukema ei tuo onnea, siihen on turha pistää kaikkia paukkuja. Terveydestään toki kannattaa välittää.

Vierailija
150/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaanahan on vasta oman elämänsä alkumetreillä, juuri päässyt kunnolla itse ohjaksiin.

Kannattaa aina muistaa, että hyvä elämä voi olla monenlaista. Ei ole mitään yhtä oikeaoppisen elämän kaavaa, vaikka välillä tuntuu sellaista viestiä ympäriltä tulevankin. Tee elämästäsi vaikka pienin askelin sellaista, jossa itse viihdyt. Sinun elämästäsi kuitenkin on kyse.

Mikään tietty painolukema ei tuo onnea, siihen on turha pistää kaikkia paukkuja. Terveydestään toki kannattaa välittää.

Ei kyllä ole ohjaksia minulla, ei edes ekaa kunnon työtä. Muilla samanikäisillä maksetut talot.

Ap

Vierailija
151/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKAS ALOITTAJA, hyvä ihminen :)

Luin koskettavan aloitusviestisi ja haluan vastata. Kiitos, jos jaksat lukea loppuun asti.

Olen samaa mieltä kuin moni sulle vastannut, eli haluan rohkaista vakuuttamalla, että oikeasti olet vielä varsin nuori! Mutta samalla ymmärrän, että jos olet melko masentuneissa tunnelmissa, niin silloinhan ihminen ei näe juurikaan hyvää tai mahdollisuuksia. Saanko sanoa ystävällisesti, mutta suoraan: Mielestäni saatat olla masentunut ja ehkä hyvinkin tarvitset keskusteluapua tai muuta tukea :)

Lämpimästi ehdotankin, että soita rohkeasti itse, tai pyydä läheistäsi soittamaan, terveysasemalle. Ja tiesitkö, että täysin ilmaista, laadukasta keskusteluapua ja terapiaa on mahdollista saada Perheneuvonnasta, eli virallisesti kirkon Perheasiain Neuvottelukeskuksesta: https://evl.fi/apua-ja-tukea/ihmissuhteet/kirkon-perheneuvonta-auttaa-m…

Soita rohkeasti, siellä ei kysytä kirkon jäsenyyttä eikä oteta uskontoa esille! Saat sieltä myös neuvontaa tilanteeseesi.

Lopuksi jätän sulle yhden laulun YouTubesta, jonka uskon koskettavan sua monella tavalla, ainakin sen perusteella, mitä kirjoitit. Se on laulaja-lauluntekijä Pekka Simojoen tekemä Särkyneiden majatalo. Kuuntele sanoja tarkkaan, ne ovat kuin sulle kirjoitetut :)

Suosittelen myös Simojoen oman bändin EXITin biisejä, löytyy paljon YouTubesta. Tässä linkki lauluun

Paljon voimia joka päivään, joka hetkeen!

SINÄ OLET ARVOKAS JA RAKAS, ELÄMÄLLÄSI ON VÄLIÄ, JA SINULLA ON TOIVOA :)

Olet ajatuksissani.

Vierailija
152/152 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 50, minulle sanoi vanhempi, jo eläköitynyt kollega: "50!! Se on naisen elämän paras ikä!!" Että silleen, revi siitä.

Paras on vielä edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi