Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
8381/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Monika Liun keikalle Liettuan hämyisille jazzklubeille tai vesivoimaloille heti, kun mahdollista

Vierailija
8382/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin instagramissa videon, missä viisulavan aurinko toimii!! Se on hieno, mutta kauheaa jos sen toiminta on noin epävarmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8383/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen vaan suunnatonta myötähäpeää, kun kohta 50v kaveri hyppii ilman paitaa liian pienissä housuissa sulat päässä :D joo lauri oli söpö, kun oltiin yläasteella, siitä on nyt 20 vuotta.

Voimia myötähäpeääsi <3

Vierailija
8384/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankeaa, jos viisujen seuraaminen on Suomen menestyksestä kiinni.

Itse en useinkaan välitä Suomen edustajista, esim. Rasmukset, Darude, Saara ja kumppanit, ja Suomen menestyksen seuraamisesta. Blind Channelin kaltainen jättipotti useammin olisi totta kai mahtavaa plussaa.  Mutta rakastan, että viisujen kautta pääsen tutustumaan edes hieman muiden maiden musiikkiin ja välillä löytyy mahtavia itselle tuntemattomia artisteja tätä kautta

Vierailija
8385/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä numerolla suomi tänään esiintyy?

Ykkösenä.

Sama sija, jolta heikosti laulanut sekavan ja mauttoman show'n vetänyt Ronela tippui tiistaina.

Just sayin'

Viime vuonna Liettuan The Roop esiintyi ensimmäisenä semifinaalissa. Olivat semin 4. ja finaalissa 8. Eikä ole edes ainoita, joilla on mennyt hyvin. Tuo esiintymispaikka on aivan hyvä. Kakkosena esiintyvä on pulassa. Niin se menee.

Vierailija
8386/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua joku tänään jännittää, niin Romanian pääseminen finaaliin. Tiistaina olin aivan ulalla niistä finalisteista. En selvästikään omaa mitään tutkaa siitä, mikä menestyy.

Tiistaina minä veikkasin 9/10 oikein. Ainoa joka meni pieleen oli Sveitsi.

Sen sijaan minulle ei ole vieläkään auennut, miten joku yllättyi siitä, että Albania ei mennyt jatkoon. Se oli kamalinta mitä olen pitkään aikaan nähnyt.

Vierailija
8387/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykkösenä.

Sama sija, jolta heikosti laulanut sekavan ja mauttoman show'n vetänyt Ronela tippui tiistaina.

Just sayin'

Viime vuonna Liettuan The Roop esiintyi ensimmäisenä semifinaalissa. Olivat semin 4. ja finaalissa 8. Eikä ole edes ainoita, joilla on mennyt hyvin. Tuo esiintymispaikka on aivan hyvä. Kakkosena esiintyvä on pulassa. Niin se menee.

Tietenkin ykköspaikalta voi päästä jatkoon, jos on hyvä biisi, esitys ja laulaja. Kukin sitten miettii tahollaan, miten Suomen kohdalla on.

Vierailija
8388/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhjä olo tulee, jos Suomi jää (taas) pois finaalista. Viisuvuosi lässähtää. Tässäkö tää oli? Voi kun oltaisiin finaalissa, niin lauantaina olisi jännittämistä. Toisaalta voittoa Suomelle ei ole tulossa. Mutta top 10 olis hieno. 

Aika ankeaa, jos ketjujen seuraaminen on winner-kommenttien poistamisvimmasta kiinni ;DDDD

SUOMI VOITTAA!!!

Vierailija
8389/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen vaan suunnatonta myötähäpeää, kun kohta 50v kaveri hyppii ilman paitaa liian pienissä housuissa sulat päässä :D joo lauri oli söpö, kun oltiin yläasteella, siitä on nyt 20 vuotta.

Kuulemma Lauri vetää takin pois Empun kitarasoolon aikana.

Olisi nyt voinut antaa Empulle koko hetken parrasvaloissa. Hän on nimittäin ainoa osa koko esityksistä, josta olen nähnyt pelkästään positiivista kommentointia myös sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät pidä kappaleesta.

Ja minunkin mielestä Emppu on mahtava, on ollut jo Tiktakin ajoista lähtien.

Vierailija
8390/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykkösenä.

Just sayin'

Tietenkin ykköspaikalta voi päästä jatkoon, jos on hyvä biisi, esitys ja laulaja. Kukin sitten miettii tahollaan, miten Suomen kohdalla on.

Myöskin maksajamaana voi saada pisteitä, jos on hyvä biisi, esitys ja laulaja. Ottivatko Saksa ja UK viime vuodesta opikseen??? Italia ainakin luulee pääsevänsä viime vuoden meriiteillä ja helvetisti sitä viimevuotistakin heikommalla biisillä kärkeen. No, ehkä heidän vuoronsa huomata tänä vuonna...

Vierailija
8391/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhjä olo tulee, jos Suomi jää (taas) pois finaalista. Viisuvuosi lässähtää. Tässäkö tää oli? Voi kun oltaisiin finaalissa, niin lauantaina olisi jännittämistä. Toisaalta voittoa Suomelle ei ole tulossa. Mutta top 10 olis hieno. 

OT, mutta kauheeta kun heti ton jälkeen päässä alkoi jatkumaan "Levii nelostielle lasten monopoli". Mut on viskaroitu. :( 

Vierailija
8392/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi nyt voinut antaa Empulle koko hetken parrasvaloissa. Hän on nimittäin ainoa osa koko esityksistä, josta olen nähnyt pelkästään positiivista kommentointia myös sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät pidä kappaleesta.

Palstan kitisevät Damianon lapset eivät taida tietää paidatta esiintyvästä, hieman Lauriakin vanhemmasta Iggy Popista yhtään mitään, luulevat, että hän matkii Måneskiniä ja yrittää pärjätä siivellä, kun teki yhteisbiisin ;DDD

Laurin kroppa on ikäisekseen tikissä, joten miksei sitä esittelisi?

Laittakaa ensi vuonna Arttu WIskari paidatta kehiin ja itkekää sitten ;DD

Vierailija
8393/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan kitisevät Damianon lapset eivät taida tietää paidatta esiintyvästä, hieman Lauriakin vanhemmasta Iggy Popista yhtään mitään, luulevat, että hän matkii Måneskiniä ja yrittää pärjätä siivellä, kun teki yhteisbiisin ;DDD

Laurin kroppa on ikäisekseen tikissä, joten miksei sitä esittelisi?

Laittakaa ensi vuonna Arttu WIskari paidatta kehiin ja itkekää sitten ;DD

En kyllä menis vertaamaan Rasmuksen Latea Iggy Poppiin. 

Vierailija
8394/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä jury-esityksestä (SPOILERIA PUKKAA):

Laurin laulu oli kuulostanut hyvältä medialle, jonka tilat ovat kauempana areenalla. Kehut ovat tulleet bloggareilta sieltä suunnasta.

Juryt puolestaan kuulivat hengästyneen Laurin, josta ei lähtenyt lopuksi ääntä lainkaan ja joka missasi tärkeimmät kohdat.

Älkää rakkaat alapeukuttako viestintuojaa. Ei ole minun syytäni, että noin on käynyt.

Vierailija
8395/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykkösenä.

Just sayin'

Myöskin maksajamaana voi saada pisteitä, jos on hyvä biisi, esitys ja laulaja. Ottivatko Saksa ja UK viime vuodesta opikseen??? Italia ainakin luulee pääsevänsä viime vuoden meriiteillä ja helvetisti sitä viimevuotistakin heikommalla biisillä kärkeen. No, ehkä heidän vuoronsa huomata tänä vuonna...

Uk:n studioversio ainakin on hieno, toivottavasti toimii livenä. Nimittäin Brividi ei tuntunut toimivan, se ensimmäinen harmonia oli suorastaan kauhea epävireinen rääkäisy 😬. Ainakin tuossa nyt semifinaalin yhteydessä julkaistussa videossa...

Vierailija
8396/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa lähettää huonoja biisejä vuodesta toiseen. Ei ole kiinni siitä etteikö olisi hyviä biisejä pyrkimässä mukaan. Mukaan on joskus pyrkinyt myös menestyneetkin artistit.

Ihmettelen kun on kumminkin Euroopan suurimpia musiikkimaita jossa esitetään kaikenlaista musiikkia rockista räppiin ja elektroniseen musiikkiin asti. Silti Saksa epäonnistuu viisubiisin valinnassa vuodesta toiseen. esc vorentscheid 2022 -haulla youtubesta voi käydä kuuntelemassa tämän vuoden ehdokkaita. Kyllä mää sanon että kyllä se Eskimo Callboyn Pump It ois pärjänny paremmin kuin toi rockstars. No. Ehkäpä Saksa osaa ensi vuonna valita voitosta taistelevan biisin niinkuin Ranska, Italia ja esimerkiksi Iso-Britannia tänä vuonna. 

Vierailija
8397/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te jotka kaipailitte Kristaa. Krista on muuttanut Alankomaihin, jossa hän juontaa omaa ohjelmaansa OutTV:llä. Sen nimi on Kristas road to Eurovision. Siinä hän tapaa Euroviisu-edustajia ja muutenkin näyttää Euroviisujen kulissien takaista maailmaa. 

Vierailija
8398/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä jury-esityksestä (SPOILERIA PUKKAA):

Laurin laulu oli kuulostanut hyvältä medialle, jonka tilat ovat kauempana areenalla. Kehut ovat tulleet bloggareilta sieltä suunnasta.

Juryt puolestaan kuulivat hengästyneen Laurin, josta ei lähtenyt lopuksi ääntä lainkaan ja joka missasi tärkeimmät kohdat.

Älkää rakkaat alapeukuttako viestintuojaa. Ei ole minun syytäni, että noin on käynyt.

Se viimeinen Jezebel oli karmea rääkäisy.

Vierailija
8399/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emppu on tuossa esityksessä ylivoimaisesti parasta. Cool ja katu-uskottava.

Vierailija
8400/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en useinkaan välitä Suomen edustajista, esim. Rasmukset, Darude, Saara ja kumppanit, ja Suomen menestyksen seuraamisesta. Blind Channelin kaltainen jättipotti useammin olisi totta kai mahtavaa plussaa.  Mutta rakastan, että viisujen kautta pääsen tutustumaan edes hieman muiden maiden musiikkiin ja välillä löytyy mahtavia itselle tuntemattomia artisteja tätä kautta

BC:n jättipotti ei jatkunut viisujen jälkeen mitenkään. Emmat tulivat muutaman viikon viisuhypetyksen ansiosta Suomessa, mutta hiljaista alkoi olla jo kesällä.