Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi luoda uskoa myös Rasmukseen! Asiat voivat mennä hyvinkin.
Aivan uskotaan Rasmuksen pääsevän jatkoon, minä täältä Saksasta saan äänestää Rasmusta. Onkohan muita?
On se ainakin erilainen kuin tämän ensimmäisen kierrolsen unettavat tai muut sirkustelevat biisit.
Tornio-Haaparannassa on helppoa kans äänestää oman kotimaansa biisiä. Sen kun kävelee jonkun verran naapurikaupungin puolelle ja äänestää oman kotimaan biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskotaan Rasmuksen pääsevän jatkoon, minä täältä Saksasta saan äänestää Rasmusta. Onkohan muita?
On se ainakin erilainen kuin tämän ensimmäisen kierrolsen unettavat tai muut sirkustelevat biisit.
Tornio-Haaparannassa on helppoa kans äänestää oman kotimaansa biisiä. Sen kun kävelee jonkun verran naapurikaupungin puolelle ja äänestää oman kotimaan biisiä.
Hyvä idea!
Nyt The Rasmus lauloi Juryille! Hänellä on popparin ääni ja se kesti koko kappaleen ajan, nuotilleen. Kiitos Aija Puurtinen! Ei mitään läähätystä eikä hengenhaukkomista. Nyt vain toivotaan, että tuomarit pitivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä helkkarin aurinkoa ole otettu kokonaan pois?
Mustaa aurinkoa pidetään Aatun kannattajien yhtenä symbolina. Eivätkö italialaiset tajunneet, että he syöttävät vastustajan lapaan ja heitäkin varmaan haukutaan suljetun maan asukkaille vascisteina?
Musta aurinko oli merkityksellinen symboli natseille ja on yhä uusnatsien käytössä. Juice käytti tätä myös sodan vastaisessa kappaleessa "Musta aurinko nousee", jossa kuvasi sotaa neuvostosotilaan silmin.
Heh heh.
Vitsi olis taas virkistävää päästä käymään Saksassa. Olin siellä viimeksi käymässä elokuussa 2014 Hampurissa, kun mun vanhimman isosiskon jollain paikallisella kaverilla oli häät. Mun vanhin isosisko on siis opiskellut pääaineenaan saksan kieltä ja kulttuuria Jyväskylän yliopistossa ja oli vaihdossa Hampurissa lukuvuonna 2011-12.
Ei ne eiliset biisit mitään unettavia olleet vaan tunnelmallisia. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
Haha ole hyvä vaan!:-D Vois itsekin tulla jos asuisin lähempänä. Tässä mielessä Helsingin sijainti Suomen kartalla on syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt The Rasmus lauloi Juryille! Hänellä on popparin ääni ja se kesti koko kappaleen ajan, nuotilleen. Kiitos Aija Puurtinen! Ei mitään läähätystä eikä hengenhaukkomista. Nyt vain toivotaan, että tuomarit pitivät.
FFF falling ja In my life ovat vieläkin biisit joita kuuntelen.
Onnea Rasmus
tuolta kuulee tämän juryn shown livenä jos haluaa, Rasmus siis ensimmäisenä vuorossa siinä about 20min alusta ja noh... Minusta suoraan sanottuna aivan todellinen rimanalitus mitä tulee lauluun. Pidin lippua korkealla todella pitkään ja ajattelin että kyllä se siitä mutta noilla vokaaleilla ei kyllä juryääniä tipu. Enkä ole siis mikään Rasmus-hater, olin toiveikas todella pitkään ja ajattelin että kyllä ne vokaalit siitä paranee kun saa harjoitustaVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on alkanut häiritä se, kuinka kuumilta banaanisudet ovat alkaneet näyttää silmissäni... Twitteristä löytyy melko, hmm, mielenkiintoista materiaalia piirtämistaitoisten fanien tuottamana.
Ajattelin eilen semifinaalia katsoessani juuri samaa, ja onneksi en taida olla ainoa :D. Itse en jotenkin edes haluaisi tietää ketkä todella ovat naamioiden takana. Tykkään tuosta mysteerisyydestä, ja se häviäisi jos näkisi hahmojen oikeat naamat.
Vierailija kirjoitti:
UK:n Sam Ryderillä on muutama mainio kappale Spacemanin lisäksi. Tässä tämän hetken suosikkini Tiny Riot:
UK ohitti juuri tänä iltana Italian vedonlyöntitilastoissa. Eli vedonlyöjien mukaan Ukraina on 1. todennäköisin voittaja, UK toiseksi todennäköisin ja Italia kolmanneksi. Veikkaan, että Italia putoaa vielä lisää kun Brividin ennakkohype sulaa pois. Eikä Ukrainan voitto ole kiveen hakattu. Minusta Ukrainan viisuvoittoa povaavat eniten sellaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä viisuja kovin hyvin.
Tekeekö Sam Ryder Måneskinit, kiilaa viime metreillä vedonlyöntitilastojen kärkeen ja voittaa koko kisan? Minä uskon, että tekee.
Vierailija kirjoitti:
tuolta kuulee tämän juryn shown livenä jos haluaa, Rasmus siis ensimmäisenä vuorossa siinä about 20min alusta ja noh... Minusta suoraan sanottuna aivan todellinen rimanalitus mitä tulee lauluun. Pidin lippua korkealla todella pitkään ja ajattelin että kyllä se siitä mutta noilla vokaaleilla ei kyllä juryääniä tipu. Enkä ole siis mikään Rasmus-hater, olin toiveikas todella pitkään ja ajattelin että kyllä ne vokaalit siitä paranee kun saa harjoitustaVierailija kirjoitti:
Tähhh mitä ihmettä??? Vikassa kertsissä ei ollut ääntä enää lainkaan ja ääni murtui monta kertaa todella nololla tavalla, miten noin voi edes käydä? Voi Lauri parka :(
Kohtahan noi Laurin nahkahousutkin putoaa. Voi herrajestass sentään.
Vierailija kirjoitti:
Üllatüs...
</p>
<p>Mua vihlaisee sydämeen kun kuuntelen/katselen Portugalin esitystä. Sillai hyvällä tavalla. En osaa selittää.[/quote kirjoitti:Mahtavaa että uskalletaan tuoda omaa kulttuuria esille. Olenko ainoa jolle Portugalin esitys tuo mieleen Saden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähhh mitä ihmettä??? Vikassa kertsissä ei ollut ääntä enää lainkaan ja ääni murtui monta kertaa todella nololla tavalla, miten noin voi edes käydä? Voi Lauri parka :(
Noin voi käydä jos ei ole ääntä alun perin ollutkaan.
Suomi putoaa huomenna.
The Rasmuksen juryvetoa kehuttiin. Laurin äänikin kuulemma oli hyvä!
Vitsi pitää muuttaa tulevaisuudessa siis Tornioon niin voin aina niinä vuosina, kun Suomi ja Ruotsi on samassa semifinaalissa, kävellä sen verran Haaparannan puolella, että mun kännykkä on Ruotsin verkossa ja äänestää sieltä Suomea. Life goals.