Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22164)

Vierailija
13521/22164 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis se tulee ihan naaman eteen laulamaan 

ja toi Thomakselta varastettu tanssi lol

https://twitter.com/sweetskeletons/status/1450494329026396165

Damiano ui paitsi bändin, myös yleisön iholle ihan kirjaimellisesti, huh! Siinä toisessa videossa Thomaksen kanssa taivutteli myös aika huolettomasti päänsä yleisön keskelle. Tuosta keikasta on kateellisia varmaan koko fanikunta :D

Noissa hopeisissa kimaltelevissa housuissa on jotenkin todella mie-he-käs liikkuessaan. Ne istuu niin hyvin, joustaa niin mukavasti,korostaa niin mukavasti pefaa ja lantion miehekästä siluettia. Oi sorry, menikö tämä esineellistämisen puolelle?🤔

Ukska taakohan enää sanoa, että tuo tukka on nyt ihan ttäydellinen ? Ettei käy niin,että Dlaittaa tahalteen otsatukan takaisin?t

tähän kaikkeen : samaa mieltä! 

Vierailija
13522/22164 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse siltä kannalta että Damianolla on varmaan yksityiselämässäänkin juuri nyt järjesteltävää ja kaiken promoamisen päälle sekin ja myös ne positiiviset muutokset voivat olla kuormittavia. Se muutto mm lähestyy ja jostain Giorgian twiitistä olin ymmärtävinäni että hän joutui ottamaan ekstrakuukauden siellä nykyisessä asunnossa. Jotain mutkia matkassa ehkä on ja asioiden järjestely varmaan stressaa.

Toivottavasti jaksavat hullunmyllyn keskellä eivätkä koita ihan kaikkea tehdä itse kun pätevää apulaista varmasti saisi palkattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/22164 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis asun kävelymatkan päässä ko venuesta, ja aion mennä sinne huomenna! Sain jopa kaverin, muutkin esteet järjestyi. Raportoin sitten tänne :)

Ihanaa, onnea matkaan! Luen mielenkiinnolla :)

Vierailija
13524/22164 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahans. Mitä tuosta videosta pitäisi ajatella...?!? Suoraan sanoen en ainakaan ensikatselun perusteella oikein lämmennyt. Liian verinen, liian väkivaltainen. Mun pieni poika fanittaa kovasti Måneskinia, mutta tuo video täytyy nyt kyllä pädissä blokata häneltä. 😐

No eihän tämä nyt mikään pienten lapsien bändi ole, että varmaan aika monta muutakin videota täytyisi blokata. Mites esim. I wanna be your slave?? Siinä puolestaan aika seksuaalissävytteistä materiaalia...

Juu, IWBYS ei myöskään ole lapsille sopiva video, mutta jotenkin olen onnistunut kiertämään sen kun valitaan videoita, vaikka hän muuten rakastaa kyseistä biisiä. Jotenkin seksuaalissävyinen video ei muutenkaan mielestäni ole yhtä paha, tuskin tuollainen pieni edes ymmärtää mitä katsoo siinä videossa (jos sen siis näkisi). Mutta tässä veri roiskuu ja siinä on väkivaltaa ja on siksi mielestäni pahempi kuin IWBYS, joten pakko blokata ettei edes vahingossa törmää tähän kun oma silmä välttää. Muuten mielestäni on vain suloista miten pieni poika on niin innoissaan Måneskinista ja siis nimenomaan heidän musiikista, jota olen soittanut paljon autossa. En näe siinä mitään pahaa.

Sanon nyt suoraan. Minä en tykkää yhtään tästä verisestä videosta. Siitä, mitä siinä näkyy ja tapahtuu.

Mä oon yllättynyt siitä miten vähän oon nähnyt kielteisiä mielipiteitä millään kommenttialustalla. Ajattelin, että tämä olis jakanut näkemyksiä voimakkaammin fanienkin keskuudessa.

Mulle oli "a bit too much".

Vierailija
13525/22164 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse siltä kannalta että Damianolla on varmaan yksityiselämässäänkin juuri nyt järjesteltävää ja kaiken promoamisen päälle sekin ja myös ne positiiviset muutokset voivat olla kuormittavia. Se muutto mm lähestyy ja jostain Giorgian twiitistä olin ymmärtävinäni että hän joutui ottamaan ekstrakuukauden siellä nykyisessä asunnossa. Jotain mutkia matkassa ehkä on ja asioiden järjestely varmaan stressaa.

Toivottavasti jaksavat hullunmyllyn keskellä eivätkä koita ihan kaikkea tehdä itse kun pätevää apulaista varmasti saisi palkattua.

Damiano sanoi yhdessä haastatelussa, ettei halua vielä lapsia. eihän hän osaa edes tehdä ruokaostoksia. Luulen että on sillä tavalla tyypillinen mies, että sisustus jne on Gorgian harteilla. Tässä kohtaa varsinkin käytännön asiat.

Pointti oli, että jos Ikarosta joku vaivaa, se todennäköisesti liittyy muuhun, kuin kotitalouteen. Antanut monesti ymmärtää että kantaa suurimman henkisen taakan näiden kolmen muun bändiläisen puolesta- varmasti se vastuu väsyttää, ja välttämättä on välillä konfliktejakin. Sanoi myös että tämän myötä kiintymys läheisiin on lisääntynyt, mikä on ymmärettävää.

Vierailija
13526/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin instasta tämmösen kuvan (2 kuvassa myös sekä 3.ssa videossa)  kun Damiano, Giorgia ja Thomas istuskelee kanaalin reunalla tupakalla turvamiehet mukana, miltähän toi tuntuu niistä nykyään kun pitää kaikkialla olla turvamiehet mukana? tai siis tuskin silloin kun ovat vapaalla mutta kuitenkin 

https://www.instagram.com/p/CVO5cpJo_6u/

Vierailija
13527/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kauhuleffakuvastosta pienimmissäkään määrin, mutta videolla se on niin överiä ja campia, että pelkästään naurattaa. Video sopii myös hyvin halloween-aikaan!

Vierailija
13528/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kauhuleffakuvastosta pienimmissäkään määrin, mutta videolla se on niin överiä ja campia, että pelkästään naurattaa. Video sopii myös hyvin halloween-aikaan!

Fanit on varmasti sydän sykkyrällä, muut tuskin on yhtä innoissaan näkemästään.

En usko, että iso osa faneista välittää videosta. Se tulkitaan halloween-pilaksi. Ja toisaalta, jos siihen reafoitaisiin torjuvasti on vaarana, että Måneskin vain laittaa lisää pökkyä pesään! Parasta siis ohittaa koko homma vaisusti halloween-jekkuiluna. Minusta koko video on ja kuvat ovat mauttomia ja ällöttäviä, mutta menkööt Halloween hassutteluina.

Vierailija
13529/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep ja sit toisaalta onko musiikkivideoilla oikeesti enää niin paljon väliä? kyllä loppujen lopuksi spotify ym on tärkeämpiä

Vierailija
13530/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli pettymys minullekin tämä video.

Täällä aiemmin joku mietti niin hyvän käsikirjoituksen, jossa Damiano olisi karannut Horny Jailista jne., ja sitten tulikin tällainen....en oikein ymmärrä, miten edes laulun sanat liittyvät tähän toilaamiseen videolla.

Mitä te muut ajattelette heidän halunneen tällä kertoa?

Vierailija
13531/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa camp?

Vierailija
13532/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli pettymys minullekin tämä video.

Täällä aiemmin joku mietti niin hyvän käsikirjoituksen, jossa Damiano olisi karannut Horny Jailista jne., ja sitten tulikin tällainen....en oikein ymmärrä, miten edes laulun sanat liittyvät tähän toilaamiseen videolla.

Mitä te muut ajattelette heidän halunneen tällä kertoa?

Bändihän on jo afterpartyssa selittänyt itse, mitä he haluavat videolla kertoa. Todella hieno ja tärkeä aihe. Mekin keskustelimme siitä eilen heti videon julkaisun jälkeen. Linkki löytyy pari sivua taaksepäin, eilisillalta.

Vierailija
13533/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kommentoin eilen siitä Damianon outoudesta ja itse asiassa noita fanien kuvia kun on nyt tullut enemmän julki niin ehkäpä herraa vaan kyrsii se, että ei saa olla tyttiksen kanssa vapaa-ajalla rauhassa?

Tuo turvamies on uusi ilmiö - olisiko ollut jotain vakavampaa häirintää tai muuta? Samoin ei halunnut kuvia silloin kun lähti Giorgian kanssa hotellilta. Haluaa ehkä suojella edes jotain pientä osaa yksityisyydestään ja että koko Twitter/Insta ei reaaliajassa tiedä, missä liikkuvat.

Vierailija
13534/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kommentoin eilen siitä Damianon outoudesta ja itse asiassa noita fanien kuvia kun on nyt tullut enemmän julki niin ehkäpä herraa vaan kyrsii se, että ei saa olla tyttiksen kanssa vapaa-ajalla rauhassa?

Tuo turvamies on uusi ilmiö - olisiko ollut jotain vakavampaa häirintää tai muuta? Samoin ei halunnut kuvia silloin kun lähti Giorgian kanssa hotellilta. Haluaa ehkä suojella edes jotain pientä osaa yksityisyydestään ja että koko Twitter/Insta ei reaaliajassa tiedä, missä liikkuvat.

Julki asti tuli ainakin se hullu nelikymppinen fani. Pinnan alla on varmaan vielä pahempia tapauksia?

Kun ajattelee millaisia häiriköitä tämä meidänkin viaton ketju on kerännyt, niin ei pysty edes kuvittelemaan, millaisia tapauksia itse kohde vetää puoleensa. Povero Damiano, tosiaan.

Vierailija
13535/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

löysin instasta tämmösen kuvan (2 kuvassa myös sekä 3.ssa videossa)  kun Damiano, Giorgia ja Thomas istuskelee kanaalin reunalla tupakalla turvamiehet mukana, miltähän toi tuntuu niistä nykyään kun pitää kaikkialla olla turvamiehet mukana? tai siis tuskin silloin kun ovat vapaalla mutta kuitenkin 

Jokohan Thomaksen tyttöystävä lähti kotiin?

Kiusallista on kai turvamiehilläkin olla henkilökohtaisissa tilanteissa todistajana.

Thomaksellakin tosi kaunis ja ihana tyttöystävä. Ja ilmeisesti tulee hyvin juttuun Giorgian kanssa

Oli vielä eilen Amsterdamissa, kävivät Giorgian kanssa museokierroksella. Kummankin ig-tarinoissa oli kuvia. Saa nähdä, lähtevätkö tänään yhdessä Roomaan, kun bändi lähtee Lontooseen.

Vierailija
13536/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep ja sit toisaalta onko musiikkivideoilla oikeesti enää niin paljon väliä? kyllä loppujen lopuksi spotify ym on tärkeämpiä

Toisaalta visuaalisuus on ihan hirveän tärkeää nykyään. Ja sitähän Måneskinilla riittää!

Vierailija
13537/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin videosta paljon!

Rest in piss ja Boys will be executed 😅

Thomasin röyhkeä tupakansytytys ja huulilta luettu what the f*ck 🤣

Ethanin vinkkaus ja Vicin ilme kun lähtee pussailemaaan 🔥

Damiano the Bratiano, brilliant and hot 😘🤌

Ja me saatiin kovasti toivottu "Ethan rankaisee Bratianoa" kohtaus. Voiko fani enempää toivoa?

tämä tuntuu ihan oikeesti että tää ihan faneja varten tehty niin monia fandom-juttua me like!

Vierailija
13538/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano muuten teki ihanan eleen viime esiintymisessä (ne hopeat housut); antoi kauniilla eleellä käsipusun ei-enää-ihan-teinille edessä istuvalle naiselle.

Ooh, onko linkkiä?

Jotta voimme yhdessä kadehtia tuota kättä 😁

Vierailija
13539/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Thomaksen tyttöystävä lähti kotiin?

Kiusallista on kai turvamiehilläkin olla henkilökohtaisissa tilanteissa todistajana.

Thomaksellakin tosi kaunis ja ihana tyttöystävä. Ja ilmeisesti tulee hyvin juttuun Giorgian kanssa

juu toi Lavinia on tosi nätti ja niin luonnollinen ,,toki tykkään myös Giorgiassa siitä että esim eilenkin aamulla hotellilta muutaman fanin kuvassa täysin ilman meikkiä oloasussaan

joo vähän random tai sitten ei kun noi tyttiksetkin liikkuvat niin paljon bändin mukana, Janis muuten oli jakanut jonkun fanin meemin videosta ja fanit ihmetteli miten se löysi sen lol

Vierailija
13540/22164 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sneaky alapeukuttaja bongattu 🤣🤣🤣

Eli kun itse peukutat se on aiheellista, mutta vastapeukutukset eivät ole? Koska sinä päätät, mikä on väärä mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän