Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22164)
I'm still here. Bitches.
Pakkohan tuota on rakastaa. On se ihana.
Vierailija kirjoitti:
mun lempikohta - sorry Dami mä rakastan sua mutta
https://twitter.com/mnsknmoon/status/1450528679629664265
joku nimimerkki Ethan's wife oli kysynyt jotain ja Ethan kuulemma sanoi että en tie että mulla on vaimo lol
Mun makuun liian explicit video vaikka idea oli hyvä, mutta tuossa tuo Ethanin käsivarsi... krhm.
Vierailija kirjoitti:
tässä se afterparty
En enää ihmettele että afterpartya mainostettiin "for your inevitable questions".
En itsekään tiedä onko tämä lapsille sopivaa. Ainakaan sellaisille jotka eivät ikänsä puolesta ymmärrä mikä on vitsiä/sosiaalista kommentointia, ja mikä jotain jota imitoida. Toisaalta kuuntelin itsekin kaikenlaista, joiden sanoitukset olen ymmärtänyt vasta aikuisena. Monet teki (yli)seksualisoituneita videoita, ja monet muut pelottavia. Madonna, jopa Michael Jackson kun olin ihan lapsi…
Eihän yksikään rock-bändi historiassa ole suunnannut musiikkiaan esi-teinelle tai lapsille. Jopa Beatlesin lyriikat olivat aikanaan skandaali. Tavallaan ymmärrän jopa sen heidän rationaalin “normalisoida” kaikenlaista seksiä, koska seksistä puhutaan yleensä laulujen sanoituksissa joko misogynisesti tai sitten supersokerisesti. Ainakin niissä todella käsitellään sitä suostumuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahans. Mitä tuosta videosta pitäisi ajatella...?!? Suoraan sanoen en ainakaan ensikatselun perusteella oikein lämmennyt. Liian verinen, liian väkivaltainen. Mun pieni poika fanittaa kovasti Måneskinia, mutta tuo video täytyy nyt kyllä pädissä blokata häneltä. 😐
No eihän tämä nyt mikään pienten lapsien bändi ole, että varmaan aika monta muutakin videota täytyisi blokata. Mites esim. I wanna be your slave?? Siinä puolestaan aika seksuaalissävytteistä materiaalia...
Juu, IWBYS ei myöskään ole lapsille sopiva video, mutta jotenkin olen onnistunut kiertämään sen kun valitaan videoita, vaikka hän muuten rakastaa kyseistä biisiä. Jotenkin seksuaalissävyinen video ei muutenkaan mielestäni ole yhtä paha, tuskin tuollainen pieni edes ymmärtää mitä katsoo siinä videossa (jos sen siis näkisi). Mutta tässä veri roiskuu ja siinä on väkivaltaa ja on siksi mielestäni pahempi kuin IWBYS, joten pakko blokata ettei edes vahingossa törmää tähän kun oma silmä välttää. Muuten mielestäni on vain suloista miten pieni poika on niin innoissaan Måneskinista ja siis nimenomaan heidän musiikista, jota olen soittanut paljon autossa. En näe siinä mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
tässä se afterparty
Ethan puhu tosi paljon, olipa kiva.
Damiano oli oudolla tuulella.
Afterpartystä:
Ethan tykkää eniten kauhuleffoista
haha Victoria haluis vaihtaa paikkaa Ethanin kanssa koska haluis tietää mitä sen päässä liikkuu
Damiano taas ei haluis vaihtaa kenenkää kanssa koska tykkää omasta elämästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä ollut oudolla tuulella siitä lähtien kun Giorgia tuli Amsterdamiin. On ehkä jäänyt yöunet välistä tai sitten on ollut jotain kinaa. Voi olla tietty sattumaakin, mutta itse laitoin merkille, että joku muutos tapahtui siinä kohtaa kun tyttis tuli paikalle.
Mun nähdäkseni se oli outo Amsterdamissa jo ennen Giorgian tuloa, iso muutos siitä miltä se vaikutti Ruotsissa. Jos fanien someseurannasta nyt voi oikeasti päätellä mitään. Nyt oli ilmeisesti myös se ensimmäinen kerta kun se kieltäyty fanikuvista (mikä on tuossa kaaoksessa oikein ymmärrettävää). Eihän sitä tiedä mikä mieltä painaa vai onko vaan ylistressaantunut, ja ehkä Giorgia onkin paikalla juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mun mielestä ollut oudolla tuulella siitä lähtien kun Giorgia tuli Amsterdamiin. On ehkä jäänyt yöunet välistä tai sitten on ollut jotain kinaa. Voi olla tietty sattumaakin, mutta itse laitoin merkille, että joku muutos tapahtui siinä kohtaa kun tyttis tuli paikalle.
Minusta Damiano on ollut oudolla tuulella Tukholmasta lähtien. Mietin jopa että pyysikö se Giorgian paikalle koska oli joku henkiknen väsyminen tms. Näyttänyt niin valvoneelta jo monta päivää.
Eihän sitä tiedä mikä on bändin sisäinen dynamiikka jne, Victoria jäi pois yhdestä promo-jutusta. Toisaalta D antautui kiistaan twitterissä, ja G kyseli eilen missä somessa on eniten polemiikkia... voi kritiikit vaikuttaa enemmän kuin tajutaakaan. Esiintyvät taiteilijat tavallaan "elää" hyväksynnästä, noin kuvainnollisesti. Se jos joku on rankkaa, vaikka kuinka on tukea ja asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nähdäkseni se oli outo Amsterdamissa jo ennen Giorgian tuloa, iso muutos siitä miltä se vaikutti Ruotsissa. Jos fanien someseurannasta nyt voi oikeasti päätellä mitään. Nyt oli ilmeisesti myös se ensimmäinen kerta kun se kieltäyty fanikuvista (mikä on tuossa kaaoksessa oikein ymmärrettävää). Eihän sitä tiedä mikä mieltä painaa vai onko vaan ylistressaantunut, ja ehkä Giorgia onkin paikalla juuri siksi.
Näin on. Giorgialla oli kurkku käheä ja muuta, lähteminen oli aika hankalaa. D takia varmasti lähti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan miun silmiin noin. Päinvastoin, ennen Giorgian tuloa oli silminnähden hermostunut ja väsynyt välillä. En tosin ihmettelisi sekuntiakaan sitä, jos D ja G osaisivat olla myös tulisen mustistiksia latinotyyliin.
samaa mieltä kyl sun kanssa
Ihan ilman tyttöystävää, tuntuu että alkavat väsyä tähän, D nyt näyttänyt eniten siltä ihan habitukseltaan. Euroopan promojuttuja ollut tosi paljon, samat kysymykset, esiintymiset valikoidulle yleisölle. Toistuvasti. Jospa saisivat nyt jonkun kohdan levänneenä tehdä myös hyvää musiikkia, minkä selkeästi myös osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ilman tyttöystävää, tuntuu että alkavat väsyä tähän, D nyt näyttänyt eniten siltä ihan habitukseltaan. Euroopan promojuttuja ollut tosi paljon, samat kysymykset, esiintymiset valikoidulle yleisölle. Toistuvasti. Jospa saisivat nyt jonkun kohdan levänneenä tehdä myös hyvää musiikkia, minkä selkeästi myös osaavat.
jep en usko että millään tyttöystävillä on tän kanssa mitään tekemistä eihän toi promoaminen mitään kevyttä hommaa ole tykkäisivät varmaan enemmän vaan soittaa niitä keikkoja kuin tehdä noita pakollisia haastatteluita ja fanit kokoajan kimpussa. siinä videossa Giorgian kanssa Damiano tuntui olevan iloinen päästessään eroon faneista
Lontoossa ne keikat myytiin loppuun tunneissa. En esim. itae saanut lippuja. Mikä ihmeen juttu tämä "salaesiintyminen" täällä on? Mietin että toisaalta voin mennä sinne ovelle huomenna, jos vain järjestän joitain aikatauluja, ja potentiaalisesti nähdä ne. En vain siis ymmärrä miten tämä palvelee niiden intressejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis se tulee ihan naaman eteen laulamaan
ja toi Thomakselta varastettu tanssi lol
https://twitter.com/sweetskeletons/status/1450494329026396165
Damiano ui paitsi bändin, myös yleisön iholle ihan kirjaimellisesti, huh! Siinä toisessa videossa Thomaksen kanssa taivutteli myös aika huolettomasti päänsä yleisön keskelle. Tuosta keikasta on kateellisia varmaan koko fanikunta :D
Noissa hopeisissa kimaltelevissa housuissa on jotenkin todella mie-he-käs liikkuessaan. Ne istuu niin hyvin, joustaa niin mukavasti,korostaa niin mukavasti pefaa ja lantion miehekästä siluettia. Oi sorry, menikö tämä esineellistämisen puolelle?🤔
Ukska taakohan enää sanoa, että tuo tukka on nyt ihan ttäydellinen ? Ettei käy niin,että Dlaittaa tahalteen otsatukan takaisin?t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahans. Mitä tuosta videosta pitäisi ajatella...?!? Suoraan sanoen en ainakaan ensikatselun perusteella oikein lämmennyt. Liian verinen, liian väkivaltainen. Mun pieni poika fanittaa kovasti Måneskinia, mutta tuo video täytyy nyt kyllä pädissä blokata häneltä. 😐
No eihän tämä nyt mikään pienten lapsien bändi ole, että varmaan aika monta muutakin videota täytyisi blokata. Mites esim. I wanna be your slave?? Siinä puolestaan aika seksuaalissävytteistä materiaalia...
Juu, IWBYS ei myöskään ole lapsille sopiva video, mutta jotenkin olen onnistunut kiertämään sen kun valitaan videoita, vaikka hän muuten rakastaa kyseistä biisiä. Jotenkin seksuaalissävyinen video ei muutenkaan mielestäni ole yhtä paha, tuskin tuollainen pieni edes ymmärtää mitä katsoo siinä videossa (jos sen siis näkisi). Mutta tässä veri roiskuu ja siinä on väkivaltaa ja on siksi mielestäni pahempi kuin IWBYS, joten pakko blokata ettei edes vahingossa törmää tähän kun oma silmä välttää. Muuten mielestäni on vain suloista miten pieni poika on niin innoissaan Måneskinista ja siis nimenomaan heidän musiikista, jota olen soittanut paljon autossa. En näe siinä mitään pahaa.
Sanon nyt suoraan. Minä en tykkää yhtään tästä verisestä videosta. Siitä, mitä siinä näkyy ja tapahtuu.
Minä siis asun kävelymatkan päässä ko venuesta, ja aion mennä sinne huomenna! Sain jopa kaverin, muutkin esteet järjestyi. Raportoin sitten tänne :)
Vierailija kirjoitti:
Minä siis asun kävelymatkan päässä ko venuesta, ja aion mennä sinne huomenna! Sain jopa kaverin, muutkin esteet järjestyi. Raportoin sitten tänne :)
yes! hienoa
Damianon insta tarina heh
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/665497724428369920/but-im-sti…