Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano muuten teki ihanan eleen viime esiintymisessä (ne hopeat housut); antoi kauniilla eleellä käsipusun ei-enää-ihan-teinille edessä istuvalle naiselle.
Ooh, onko linkkiä?
Jotta voimme yhdessä kadehtia tuota kättä 😁
Joku videoista Maneskinofficialfan- tai Maneskinfamily- sivustoilla IG:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa camp?
Virallisen määritelmän mukaan:
"tahalliseen mauttomuuteen, tahalliseen t. tahattomaan absurdiuteen, yliampuvuuteen tms. pohjaava huumori; siihen perustuva kulttuuri."
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö muista Ethanin kasvot entistäkin kulmikkaammilta? Viime aikoina kiinnittänyt siihen huomiota. Tai johtuisko meikistä... Jossain kuvassa näyttänyt myös ihan hirmuisen laihalta , vaikka lihasta kyllä on ja lantio on ollut kapea jo aiemminkin.
Mä ajattelin joskus ohimennen että johtuu meikistä. Tosin tuossa iässä voi kai olla myös "aikuistumista" vai miten sen sanoisi, vanhenemista nyt ei ainakaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt bändin valtavaa suosiota Venäjällä kunnes tajusin, että venäläiset jos ketkä tykkää kaikesta teatraalisesta ja mahtipontisesta sekä esiintymisessä että pukeutumisessa. Mieleen tulee Pussy Riot tai viisu-Lazarev.
Ja siellä on varmasti huutava tarve ja tilaus tällaiselle rajoja venyttävälle ja sukupuoliasioissa vapaalle estetiikalle.
Käväisi mielessä mullakin, että Ethan saisi nyt syödä enemmän sitä mitälie tonnikala-banaani-kaneli-sörsseliään, vaikuttaa vähän kiireessä kuihtuneelta, vaikka lihakset timanttiset ovatkin. 👀
näin twitterissä kun muutama hollantilaisfani keskusteli että olivat illalla nähneet Damianon ja Gion yhdessä söpöinä (en kyl tie mitä tarkoittivat sillä lol) ja olivat ilosia siitä ettei ketään häirinnyt niitä vaan saivat olla rauhassa.. hienoa että 'fanit' on tajunnut että niillä on oikeus vapaalla olla rauhassa
näyttäis meikkaaja Chantalin instan perusteella että ovat nyt lähössä Lontooseen se niiden tuottaja Fabrizio näköjään meni jo eilen illalla sinne eli veikkaan että tekevät sielläkin musaa kun se meni niiden mukana joten olisvatkohan siellä pitempään? toivottovasti silti tekisivät muutaman haastattelunkin siellä johonkin radio tai tv-ohejlmaan
Videota on nyt katsottu noin 1,5 miljoonaa kertaa ja tykkääjiä on noin 260 000 eli puoleentoista miljoonaan päästään jo sillä, kun tykkääjät katsovat videon 5-6 kertaa, mikä ei ole edes paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näyttäis meikkaaja Chantalin instan perusteella että ovat nyt lähössä Lontooseen se niiden tuottaja Fabrizio näköjään meni jo eilen illalla sinne eli veikkaan että tekevät sielläkin musaa kun se meni niiden mukana joten olisvatkohan siellä pitempään? toivottovasti silti tekisivät muutaman haastattelunkin siellä johonkin radio tai tv-ohejlmaan
Eivätkö vielä olleetkaan viikon sisällä Lontoossa vai menevätkö uudelleen?
Eivät ole vielä olleet, nyt ovat menossa.
Joku bändin tiimistä oli Amsterdamissa maininnut, että menisivät Lontoosta suoraan jenkkeihin, sieltä pariksi päiväksi sitten kotiin vapaalle ja sitten taas Eurooppaan promoamaan .
Pitänee paikkansa ainakin osin, koska esiintyvät näemmä Jimmy Fallonin show’ssa tiistaina 26.10. 👀
Sittenhän heillä on marraskuun alussa se Guccin tapahtuma LA:ssa (oliko sen siellä, en muista?)
Vierailija kirjoitti:
Pitänee paikkansa ainakin osin, koska esiintyvät näemmä Jimmy Fallonin show’ssa tiistaina 26.10. 👀
Huh huh, jännää! Nyt on isoa näkyvyyttä tulollaan myös ns. rapakon takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho hienoa eli ovat sitten Lontoossa vaan muutaman päivän .. jenkeissä sitten ainakin viikon verran koska se Gucci-juttu oli marraskuun 4.päivä muistaakseni Euroopan MTV juhlat on 20.11 sekä Cannesissa NRJ awards 21.11 ovat mm. ehdolla siellä
Luulen että noiden Euroopan awards-tilaisuuksien lisäksi on muitakin promoa luvassa - jos se maininta vain kahden päivän vapaasta Roomassa pitää paikkansa. Voisivatkohan tulla niihin maihin joihin kiertue ei yllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho hienoa eli ovat sitten Lontoossa vaan muutaman päivän .. jenkeissä sitten ainakin viikon verran koska se Gucci-juttu oli marraskuun 4.päivä muistaakseni Euroopan MTV juhlat on 20.11 sekä Cannesissa NRJ awards 21.11 ovat mm. ehdolla siellä
No huh. Aika vaativa rundi.
juu eaikamoista matkustamista mutta veikkaisin että tulevat kotiin Italiaan ennen kuin noi euroopan awardsit on
Vähän hirvittää jo valmiiksi, kun D. on ollut niin väsyneen ja unettoman näköinen välillä. Toivottavasti jaksavat. 💕
Minä olen kääntänyt kelkkani Mammamian suhteen. Aluksi olin siihen pettynyt, koska se ei vastannut sitä mitä odotin (jotain melodista for a change). Nyt olen huomannut, että joka kerta kun kuulen katkelmankin siitä, olen ihan että jess! Omassa lajissaan kova styge.
Tykkään myös Mammamian videosta :D Hauska, näyttävä, sisältää sanomaa ja silmäniskuja faneille. Roisi, joo, mutta hei, this is rock'n'roll.
Tämä EI siis ole ennustus/syytös/vihjaus, mutta tuota hektistä meininkiä katsellessa on tullut mieleen, että ei ole toisaalta ihme, jos monet muusikot sortuvat laittomiin aineisiin jaksaakseen hervotonta tahtia ja unohtaakseen kaiken hetkeksi. Vaikka se toisaalta olisikin sitä unelmien duunia ja kaikkien tavoittelemaa tähteyttä, mutta myös kauhean raadollista ja rankkaa.
Nimim. keski-ikäinen täti huolissaan
Jimmy Fallon show kuvataan New Yorkissa eli ovat ensin siellä ja sieltä Los Angelesiin
Näyttääkö muista Ethanin kasvot entistäkin kulmikkaammilta? Viime aikoina kiinnittänyt siihen huomiota. Tai johtuisko meikistä... Jossain kuvassa näyttänyt myös ihan hirmuisen laihalta , vaikka lihasta kyllä on ja lantio on ollut kapea jo aiemminkin.