Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22143)

Vierailija
9941/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Fanclubin postanneen tämän tänään ja jotenkin sopii omiin fiiliksiin nyt. Joten klassikko iltaan.

❤️

Olipas mieletön veto. 

Mikä biisi linkissä??

Mulla ei jostain syystä aukea tuo annettu linkki...

Pyro, cover-versio Kings of Leonin biisistä.

Vierailija
9942/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tästä, ääni käheänä ja tukka sekaisin! :)

Mun yksi lempilyriikoista (monien muiden ohella) on Torna a casassa se "Perché anche gli angeli, a volte, ha paura della morte". En ole yhtään uskonnollinen, mutta jotenkin sykäyttää.

Kiitos tästä linkistä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin Damianon äidin Rosan kahvilassa Roomassa syyskuussa 2019. Istuimme samassa pöydässä, mutta en tietenkään silloin voinut arvata, että pian hän olisi kuuluisuuden äiti. Teki vain mieli puhua vähän italiaa, jota olen opiskellut reilut kolme vuotta.

"Buon pomeriggio con caffe". En osaa keskustella kunnolla vieläkään, he puhuvat niin nopeasti!

Äiti Rosa oli hyvin kaunis, nuori ja kiva. Damianon tummuus on äidiltä, mutta muuten poika on mielestäni enemmän isänsä näköinen. Minuun ko. laulaja ei tehnyt erikoisempaa vaikutusta, mutta maasta ja kielestä tykkään paljon.

Pidän yhteyttä päivittäin italialaiseen ystävääni ja opin samalla muutaman sanan lisää :)

Oletko aivan varma, että juttelit äitinsä kanssa?

Seurueesta hän jäi mieleeni ja tuo nimi Rosa Scognamiglio kyllä viittaisi, että on sama henkilö. Puhui englantia ja kertoi olevansa eronnut ja näytti poikiensa kuvia. Kaikki italialaiset mammat näyttävät kuvia lapsistaan! Jossain kuvassa oli isä joka enempi poikien näköinen. Minäkin näytin omien nuorteni kuvia ja naiset ihastelivat heidän vaaleuttaan. Tietenkään en voi olla varma, voihan olla muitakin samannimisiä.

Joskus tuntuu, että maailma on pieni. Toisaalta käyn aika usein Italiassa ystäviä tapaamassa.

Nimen googlettamalla tulee muitakin italialaisia tummien (ja vähän nuorempia) kauniiden naisten profiileja.

Damiano kertoo perheekseen äidin ja veljen Jacopon. Vanhemmat Rosa Scognamiglio ja Daniele David eivät asu yhdessä.

Saanko tälle jonkun lähteen? En ole koskaan lukenut vastaavaa, ja asun Italiassa. Se olisi aivan varmasti revitelty lehdissä. Tiedäthän ettei Italiassa nainen ota miehensä sukunimeä mennessään naimisiin, vaan se on käytännössä mahdotonta?

Tiedän. Asun Espanjassa, mutta ystäväni ovat enimmäkseen italialaisia. Voinhan kysyä asiaa heiltä kun lähetämme w.appeja joka päivä ja soitellaan usein. Kohta taas jo nähdäänkin.

Tämä ketju ei tosin ole minulle, koska itse soitan ja kuuntelen klassista.

Italian takia tänne koukkasin lukemaan. Kauniita, vilkkaita ja mukavia ihmisiä nuo italialaiset ja maa ihan hurmaava!

Siis mitä asiaa heiltä kysyt, Damianon vanhempien aviostatusta? Miksi he sen tietäisivät paremmin? Miten tuo muu edes liittyy tähän? Noh, antaa olla, kiva että piipahdit.

Roomassa harvemmin istutaan kahviloissa... enemmän istutaan ruokailemassa ystävien seurassa.

t. Roomassa asunut

Vierailija
9944/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen, onko teillä joissain Mån biiseissä jotain erityisiä yksityiskohtia, jotka sykähdyttävät? IWBYS:in voihkaisu ja La paura del buion loppusoinnut on jo monesti käsitelty, mutta muita vastaavia?

Mulla hymyilyttää joka kerta IWBYS:issä Ethanin lehmänkello ensimmäisen kertsin ja välisoiton jälkeen, esim. tässä videossa alkaen noin kohdasta 1:50:

Le parole lontanen rivi "canteremo insieme, ma restando - muti", se pieni tauko ennen viimeistä sanaa. IWBYSin yksi rumpurytmin vaihdos kiinnittää usein huomion, en muista missä kohtaa se on.

For your lovessa instrumentaalin dropit, samoin se yksi venytetty kurkkulaulettu "want", joka oli livessä vielä hienompi, ja biisin loppuminen bassonäppäilyyn :)

Thomaksen kitara For your love / Amandoti / In nome del padre -biiseissä 🔥🔥🔥

Vierailija
9945/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen, onko teillä joissain Mån biiseissä jotain erityisiä yksityiskohtia, jotka sykähdyttävät? IWBYS:in voihkaisu ja La paura del buion loppusoinnut on jo monesti käsitelty, mutta muita vastaavia?

Mulla hymyilyttää joka kerta IWBYS:issä Ethanin lehmänkello ensimmäisen kertsin ja välisoiton jälkeen, esim. tässä videossa alkaen noin kohdasta 1:50:

Le parole lontanen rivi "canteremo insieme, ma restando - muti", se pieni tauko ennen viimeistä sanaa. IWBYSin yksi rumpurytmin vaihdos kiinnittää usein huomion, en muista missä kohtaa se on.

For your lovessa instrumentaalin dropit, samoin se yksi venytetty kurkkulaulettu "want", joka oli livessä vielä hienompi, ja biisin loppuminen bassonäppäilyyn :)

Thomaksen kitara For your love / Amandoti / In nome del padre -biiseissä 🔥🔥🔥

- Vihainen Damiano In nome del padre -studionauhoituksessa (miksi tuota tallennetta ei ole missään kokonaisuudessan???) 😍

- Damianon suvereniteetti Torna a casan nauhoituksessa. Ja koko biisi yleensäkin. Kuulin Torna a casan tänä talvena cmoressa elokuvan soundtrackilla, googlasin heidät mutta en muutoin tuntenut bändiä, yllätyin kun tulivat Euroviisuihin. Sen jälkeen sukeltanut Må-maailmaan ja mm. Torna a casan nauhoituksen näkeminen kosketti syvältä (puhun italiaa). ❤️

- Damianon hengitystekniikka räppiosuuksissa. Always gets me.😍

Vierailija
9946/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilaista asiaa välillä, katselin sen ex-managerin Martan Ig-sivuja. Thomas on ainoa joka häntä enää seuraa. Vanhat kuvat kommentteineen ainakin antaa vaikutelman, että hän todella uskoi tähän porukkaan ja rakasti heitä. Vaikka olisikin ollut se “pahis”, joka laittoi laulamaan pehmeämpiä lauluja italiaksi, ehkä hän kuitenkin oli vähän oikeassa. Aika paljon heidän suosiotaan on varmasti niillä saavutettu, en tiedä olisiko San Remon voittokaan tullut ilman (valmiiden fanien) ääniä. He taas tuntuivat uskovan sen olleen erilaisen ja itselleen autenttisemman tyylin ansoita, pelkästään. Muut ympäröivät tahot ovat edelleen samoja. Euroviisujen jälkeen kuitenkin nimenomaan se vanhempi tuotanto on saanut monet hullaantumaan koko bändiin. Vai mitä mieltä olette?

En myöskään ole ihan varma mikä se muutos on, koska kuten täälläkin todettu, heillä on ollut monenlaista tyyliä alusta alkaen.

Näitä vanhoja esiintymisiä, haastatteluja ja videoita kun putkahtelee, näkyvyyttä eri kanavien kautta heille Marta on varmasti saanut myös rutkasti. Minusta ne tehdyt dokumentit myös lisäävät bändin vetovoimaa, koska tekevät heistä lähestyttäviä, eikä kaukaisia staroja. Harvoin sellaista materiaalia on kenenkään ns idoleista tarjolla. Uudet Frendit, vai miten se meni!

En oikein tiedä mitä yritän sanoa, mutta otan muiden ajatuksia kiitollisena vastaan! Aivan turha tietysti minunkaan yrittää arvailla miksi he päätyivät ko ratkaisuun, mutta tämä entinen manageri ainakin otti sen raskaasti. Mietin kai että ovatko jotenkin niin nuoria että kaikki langat omissa käsissä (illuusio) on jotenkin niin houkutteleva, ettei ehkä osaa edes arvostaa sitä, miten monet asiat taustalla ovat saattaneet vaikuttaa. Tietenkään väheksymättä yhtään sitä, että ovat äärimmäisen lahjakkaita ja tekevät hurjasti töitä unelmansa eteen. Tällaista hypoteesia tänään…

Mä olin katsovinani että myös Ethan ja Victoriakin seuraa häntä (mutta Damiano ei).

Mutta olen mäkin välillä miettinyt että mikähän oli se perimmäinen syy että halusivat ottaa pesäeron tuohon manageriin. Ja että toivottavasti kannatti, en tiedä kannattiko?

Huolestuttaa etenkin Damianon hyvinvointi ja edellisellä promokiertueella tuntui menevän liian lujaa.

Mikä Damianon hyvinvoinnissa huolestuttaa? 😨 Multa on saattanut mennä jotain ohi ilmeisesti!? Toki olen itsekin miettinyt silleen yleisellä tasolla että toivottavasti heillä ei mene liian lujaa, kun yhtäkkiä lähes koko maailma on kiinnostunut heistä, ja ovat kuitenkin vielä tosi nuoria. Mutta onko siis jotain erityistä Damianoon liittyen? 😟

No ihan viime aikoina ollut rauhallisempaa, mutta tatuointi- ja hiushommat pistivät miettimään, että purkaako ahdistusta tuolla tavalla. Mutta toivottavasti huoli on turhaa, ainakin viime aikoina on siltä näyttänyt.

OK, ymmärrän. Ja nuo asiat ovat kyllä itseänikin mietityttäneet. Mutta hiukset saattaa olla parturin tai muun stailistin ehdotus (tai Giorgian 🙄), tai sitten halusi vain itse vaihtelua. Vaikka olen jo vähän tottunut tuohon uuteen tyyliin (välillä se on jopa ihan siedettävän näköinen 😆), kaipaan edelleen sitä Euroviisu-hiuslookia. Tai vaihtoehtoisesti niitä pidempiä hiuksia, jotka nekin oli paremmat kuin tämä nykyinen. Mutta katsotaan, ehkä tyyli taas muuttuu. Ja sitten ne tatskat, hmm. Se itse oman ihon täyttäminen kaiken maailman pikku raapustuksilla (tyyliin se "I don't like parties" jms) tuntuu hieman turhalta, hankkisi mielummin kunnon tatskoja ammattilaisen tekeminä, jos nyt on pakko niitä vielä lisää hankkia. Ja siinä mielessä vaikuttaa välillä hieman "maaniselta" että niitä pitää tuolla vauhdilla tehtailla lisää. 🤷‍♀️ Mutta jokainen tyylillään. Menee varmasti myös nuoruuden piikkiin. Tatskat on selkeesti Damianon juttu, vaikkei mun juttu oikein olekaan. Se XXX alavatsassa on toki ihan  kiehtova... 🥵🤭 Ja siitä Il Ballo Della Vita-tatskasta tykkään myös. Anyway, toivottavasti Damianolla ja muillakin on kaikki hyvin. 💖

Tuohon, että onko lähinnä heidän vanha musatyylinsä hurmannut uudetkin fanit, niin mulle iskee yhtä lailla molemmat. Euroviisun jälkeen olin jopa aluksi vähän pettynyt kaikkiin Torna a casaan jne. kun odotin rajua menoa ja ne oli niin lällyjä 🙈kuitenkin jo kesällä olin ihastunut myös Ibdv levyyn aivan täysillä. Mutta lemppareihin kuuluu ehottomasti myös mm. In nome del padre, Lividi sui gomiti yms. Eli kaikki käy, kunhan Måneskin soittaa 😂 ja toivon ehkä tätä raskaampaa suuntaa jatkoonkin, kunhan seisovat itse musansa takana, niin kyllä se varmasti yleisöön uppoaa, heidän asenteellaan... taustalla on x factor vaihe ja muuta, nyt on nyt ja tulevaisuudessa jotain uutta ja jännää ❤

Vierailija
9947/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisun jälkeen olin jopa aluksi vähän pettynyt kaikkiin Torna a casaan jne. kun odotin rajua menoa ja ne oli niin lällyjä 🙈

😀 Hauska, että jollain näinkin päin! 

Vierailija
9948/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä italian rokkijumala oli kyllä aivan upea piristys tähän kevääseen. 😍 Toisilla sitä vetovoimaa vaan on luonnostaan, eikä kyse ole edes pelkästä ulkonäöstä. Se on sellaista seksuaalista energiaa, ja sitä joko on tai ei ole.

Hieno kommentti.

Olen ihan rakastunut häneen.

Olen rakastunut aiemminkin samanlaiseen, seksuaalista energiaa sykkivään ihanaan mieslaulajaan Suomessa.

Vetovoimaiseen, karismaattiseen, hän ei ollut rokkari, vaan iskelmälaulaja.

Nyt rakastuin toisen kerran.

Kaikki ihmettelee että miksi. Dami vaan säteilee myös ihanaa hyväntahtoisuutta ja vaatimattomuutta.

Se hymy sykkii.

Dami uskaltaa olla jotain ihan muuta, kuin mitä odotetaan...hän uskaltaa pistää korkokengät jalkaan ilman että hänet leimataan homoksi koska on niin miehekäs.

Vierailija
9949/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisun jälkeen olin jopa aluksi vähän pettynyt kaikkiin Torna a casaan jne. kun odotin rajua menoa ja ne oli niin lällyjä 🙈

😀 Hauska, että jollain näinkin päin! 

Haha, mulla oli sama. En ole ikinä tykännyt balladeista, joten kesti aikaa sulatella Mån pehmeä linja. Nyt osa noista kappaleista on aivan lemppareita.

Maailmalla pelkkä Torna a casa ei riitä, vaikka sitäkin kyllä ns. suuri yleisö jumaloi. Varmasti myös raskasta ja seksikästä linjaa tarvitaan jatkossakin 😁

Vierailija
9950/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä italian rokkijumala oli kyllä aivan upea piristys tähän kevääseen. 😍 Toisilla sitä vetovoimaa vaan on luonnostaan, eikä kyse ole edes pelkästä ulkonäöstä. Se on sellaista seksuaalista energiaa, ja sitä joko on tai ei ole.

Hieno kommentti.

Olen ihan rakastunut häneen.

Olen rakastunut aiemminkin samanlaiseen, seksuaalista energiaa sykkivään ihanaan mieslaulajaan Suomessa.

Vetovoimaiseen, karismaattiseen, hän ei ollut rokkari, vaan iskelmälaulaja.

Nyt rakastuin toisen kerran.

Kaikki ihmettelee että miksi. Dami vaan säteilee myös ihanaa hyväntahtoisuutta ja vaatimattomuutta.

Se hymy sykkii.

Dami uskaltaa olla jotain ihan muuta, kuin mitä odotetaan...hän uskaltaa pistää korkokengät jalkaan ilman että hänet leimataan homoksi koska on niin miehekäs.

Täydentäisin tätä kommenttia vielä Måneskinin omien haastatteluiden jne. pohjalta niin, ettei Damialle ole väliä, leimataanko hänet homoksi jos hän pukeutuu naisten vaatteisiin, koska homous tai naiseus ei tee ihmisestä yhtään vähempiarvoisempaa. Että feminiinisyys ei ole huono ominaisuus.

Vierailija
9951/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oon tuolta twitteristä lukenut niin venäläiset Måneskin fanit valittavat/haukkuvat tota tiistain fani-tapaamis juttua jotenkin järjestetyksi kun todelliset fanit ei ole kuulemma voittaneet niitä lippuja siihen tapahtumaan mutta kylläkin monet tiktok-starat ynnä muut somevaikuttajat on kyllä saaneet liput sinne, jos toi pitää paikkansa niin onhan se aika ikävää faneja kohtaan (ja tosiaan ei mitenkään bändin vika mahtavatko ees tietää?) tosin toisaalta noi somevaikuttajat kyllä sitten jakaa tietoutta bändistä ehkää uusille faneille? toki lippuja on kuulemma vain 48+seuralainen (sinne taidetaan ottaa 150 ihmistä sisään koronasäädösten takia)  voihan ne lipun saaneet olla tosifaneja myös mutta eivät vaan puhu siitä somessa? 

Vierailija
9952/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ilmeisesti ne ei edes esiinny tuolla Moskovassa vaan siellä on toi ns. fanitapaaminen jossa on paikalla venäjän Sony eli varmaan saavat kultalevyä yms. sekä ehkä antavat haastatteluita mun täytyy sanoa että outoa matkustaa sen takia vaan Moskovaan ja joo tiedän siellä on tosi isot markkinat

Vierailija
9953/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta reissulta tuo Venäjä, että levy-yhtiöltä on käsky käynyt, ja siinä ei bändillä ole paljon vastaan vikisemistä.

Vierailija
9954/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, coveri Gangsta’s Paradisesta!

Eipä oo tullut ennen vastaan.

https://damiannasworld.tumblr.com/post/660764682090676224/gangstas-para…

Vierailija
9955/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9956/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9957/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanit twitterissä pohtivat että onko Victorialla salainen twitter-tili vai mistä se löysi eilen instatarinoissa jakamansa Måneskin memen eli tämän koska se fani joka on sen tehnyt jakoi sen omassa twitterissään eikä tägännyt siihen bändiä joten stalkkaako ne fanien twitteritilejä? lol no Damiano nyt varmaan omalla tilillään löytää noita memejä, musta olisi kauheeta jos mun lemppari artisti stalkkais mun somea 

https://damiannasworld.tumblr.com/post/660727564551274496

Vierailija
9958/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il Ballo Della Vita tarkoittaa mitä?

Vierailija
9959/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fanit twitterissä pohtivat että onko Victorialla salainen twitter-tili vai mistä se löysi eilen instatarinoissa jakamansa Måneskin memen eli tämän koska se fani joka on sen tehnyt jakoi sen omassa twitterissään eikä tägännyt siihen bändiä joten stalkkaako ne fanien twitteritilejä? lol no Damiano nyt varmaan omalla tilillään löytää noita memejä, musta olisi kauheeta jos mun lemppari artisti stalkkais mun somea 

https://damiannasworld.tumblr.com/post/660727564551274496

Olin näkevinäni että fan club olisi uudelleentwiitannut sen meemin ennen kuin Victoria jakoi sen , joten ehkä tässä ei sen kummempaa. Damiano nyt todistetusti stalkkaa kaikkea ja kaikkia 😂 Olisi kiva tietää miten tietoisia ovat kaikesta fandomissa liikkuvasta. Toivottavasti pysyvät kaukana ainakin fanfictionista 🙈

Vierailija
9960/22143 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Il Ballo Della Vita tarkoittaa mitä?

Elämän tanssi