Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22143)

Vierailija
9921/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs häirikkö kävi eilen täällä lällättelemässä, että mikä on kun ei 10 000 millään täyty. No ei kai, kun vimmalla poistelee.

Pitääkin sitten kommentoida ihan kaikkea nyt urakalla, niin tuolle lällättelijälle tulee vähän hommia lisää.

*rusauttaa rystyset ja ryhtyy kaivelemaan linkkivarantojaan*

Vierailija
9922/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kunnon rokkiin täytyy sisältyä vähän vaaran tunnetta, joten ehkä Damianon ylilyönnit voivat olla jopa tietoisia :) T. nimim. itsekin jossain vaiheessa äidillisesti huolestunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9923/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilaista asiaa välillä, katselin sen ex-managerin Martan Ig-sivuja. Thomas on ainoa joka häntä enää seuraa. Vanhat kuvat kommentteineen ainakin antaa vaikutelman, että hän todella uskoi tähän porukkaan ja rakasti heitä. Vaikka olisikin ollut se “pahis”, joka laittoi laulamaan pehmeämpiä lauluja italiaksi, ehkä hän kuitenkin oli vähän oikeassa. Aika paljon heidän suosiotaan on varmasti niillä saavutettu, en tiedä olisiko San Remon voittokaan tullut ilman (valmiiden fanien) ääniä. He taas tuntuivat uskovan sen olleen erilaisen ja itselleen autenttisemman tyylin ansoita, pelkästään. Muut ympäröivät tahot ovat edelleen samoja. Euroviisujen jälkeen kuitenkin nimenomaan se vanhempi tuotanto on saanut monet hullaantumaan koko bändiin. Vai mitä mieltä olette?

En myöskään ole ihan varma mikä se muutos on, koska kuten täälläkin todettu, heillä on ollut monenlaista tyyliä alusta alkaen.

Näitä vanhoja esiintymisiä, haastatteluja ja videoita kun putkahtelee, näkyvyyttä eri kanavien kautta heille Marta on varmasti saanut myös rutkasti. Minusta ne tehdyt dokumentit myös lisäävät bändin vetovoimaa, koska tekevät heistä lähestyttäviä, eikä kaukaisia staroja. Harvoin sellaista materiaalia on kenenkään ns idoleista tarjolla. Uudet Frendit, vai miten se meni!

En oikein tiedä mitä yritän sanoa, mutta otan muiden ajatuksia kiitollisena vastaan! Aivan turha tietysti minunkaan yrittää arvailla miksi he päätyivät ko ratkaisuun, mutta tämä entinen manageri ainakin otti sen raskaasti. Mietin kai että ovatko jotenkin niin nuoria että kaikki langat omissa käsissä (illuusio) on jotenkin niin houkutteleva, ettei ehkä osaa edes arvostaa sitä, miten monet asiat taustalla ovat saattaneet vaikuttaa. Tietenkään väheksymättä yhtään sitä, että ovat äärimmäisen lahjakkaita ja tekevät hurjasti töitä unelmansa eteen. Tällaista hypoteesia tänään…

Mä olin katsovinani että myös Ethan ja Victoriakin seuraa häntä (mutta Damiano ei).

Mutta olen mäkin välillä miettinyt että mikähän oli se perimmäinen syy että halusivat ottaa pesäeron tuohon manageriin. Ja että toivottavasti kannatti, en tiedä kannattiko?

Huolestuttaa etenkin Damianon hyvinvointi ja edellisellä promokiertueella tuntui menevän liian lujaa.

Mikä Damianon hyvinvoinnissa huolestuttaa? 😨 Multa on saattanut mennä jotain ohi ilmeisesti!? Toki olen itsekin miettinyt silleen yleisellä tasolla että toivottavasti heillä ei mene liian lujaa, kun yhtäkkiä lähes koko maailma on kiinnostunut heistä, ja ovat kuitenkin vielä tosi nuoria. Mutta onko siis jotain erityistä Damianoon liittyen? 😟

No ihan viime aikoina ollut rauhallisempaa, mutta tatuointi- ja hiushommat pistivät miettimään, että purkaako ahdistusta tuolla tavalla. Mutta toivottavasti huoli on turhaa, ainakin viime aikoina on siltä näyttänyt.

OK, ymmärrän. Ja nuo asiat ovat kyllä itseänikin mietityttäneet. Mutta hiukset saattaa olla parturin tai muun stailistin ehdotus (tai Giorgian 🙄), tai sitten halusi vain itse vaihtelua. Vaikka olen jo vähän tottunut tuohon uuteen tyyliin (välillä se on jopa ihan siedettävän näköinen 😆), kaipaan edelleen sitä Euroviisu-hiuslookia. Tai vaihtoehtoisesti niitä pidempiä hiuksia, jotka nekin oli paremmat kuin tämä nykyinen. Mutta katsotaan, ehkä tyyli taas muuttuu. Ja sitten ne tatskat, hmm. Se itse oman ihon täyttäminen kaiken maailman pikku raapustuksilla (tyyliin se "I don't like parties" jms) tuntuu hieman turhalta, hankkisi mielummin kunnon tatskoja ammattilaisen tekeminä, jos nyt on pakko niitä vielä lisää hankkia. Ja siinä mielessä vaikuttaa välillä hieman "maaniselta" että niitä pitää tuolla vauhdilla tehtailla lisää. 🤷‍♀️ Mutta jokainen tyylillään. Menee varmasti myös nuoruuden piikkiin. Tatskat on selkeesti Damianon juttu, vaikkei mun juttu oikein olekaan. Se XXX alavatsassa on toki ihan  kiehtova... 🥵🤭 Ja siitä Il Ballo Della Vita-tatskasta tykkään myös. Anyway, toivottavasti Damianolla ja muillakin on kaikki hyvin. 💖

Vierailija
9924/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Fanclubin postanneen tämän tänään ja jotenkin sopii omiin fiiliksiin nyt. Joten klassikko iltaan.

❤️

Olipas mieletön veto. 

Joudun oikein keskittymään ettei huomio tuolla videolla luiskahtaisi pelkästään *köh* ulkomusiikillisiin seikkoihin.

Kieltämättä kuvakulma oli sellainen, että oli kyllä kiva kuunnella ja katsella.

Vierailija
9925/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9926/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei huoleta kuin noi vaaralliset hypyt yleisön sekaan siis ihan kaikkien terveyden kannalta noi hiustyylin vaihtelut ja tatskat vaikka osa niistä on rumia (sorry Damiano) ei huoleta

Vierailija
9927/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt lukenut sitä This is Måneskin -ficiä eteenpäin ja se on niin todellisen tuntuinen että tekisi mieli jättää kesken! Tosi taitavasti kirjoitettua tekstiä mutta hämmentää kun se ei vaikuta samalla tavalla fiktiolta kuin ficit yleensä.

Vierailija
9928/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, miten olin missannut tämän Le parole lontanen liveversion! UPEA. Sydän särkyy, tämä on lempibiisini 😭💔

Vierailija
9929/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh, miten olin missannut tämän Le parole lontanen liveversion! UPEA. Sydän särkyy, tämä on lempibiisini 😭💔

Tuo on sydäntäpuristava versio ❤️ Se ei ole tainnut olla aiemmin youtubessa, tumblr-linkkinä vain.

Vierailija
9930/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustyylin vaihdoksesta, oon nähnyt jossain jonkun Victorian kuvaaman stoorin jossa Damiano soittaa parturilleen ja sanoo ettei kannata säikähtää, lähettää pari kuvaa mitä haluaa hiuksilleen tehdä :D ja muistaakseni se on just ennen tätä nykyistä tyyliä. Mun veikkaus on, että IWBYS-video oli iso syy tyylinvaihdokseen.

Vierailija
9931/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ku toinen on nii lutunen 🥰🥰

https://damiannasworld.tumblr.com/post/660686342260408320/amazon-music-…

Ihanaa viikonloppua siskot muuten ❤️ Onko kivoja suunnitelmia?

Vierailija
9932/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

En kestä ku toinen on nii lutunen 🥰🥰

https://damiannasworld.tumblr.com/post/660686342260408320/amazon-music-…

Ihanaa viikonloppua siskot muuten ❤️ Onko kivoja suunnitelmia?

haha olin just tuomassa tota samaa söpöä Damianoa

viikonloppuna vaan lenkkeilyä, telkun katselua ja Måneskinia 

Vierailija
9933/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erilaista asiaa välillä, katselin sen ex-managerin Martan Ig-sivuja. Thomas on ainoa joka häntä enää seuraa. Vanhat kuvat kommentteineen ainakin antaa vaikutelman, että hän todella uskoi tähän porukkaan ja rakasti heitä. Vaikka olisikin ollut se “pahis”, joka laittoi laulamaan pehmeämpiä lauluja italiaksi, ehkä hän kuitenkin oli vähän oikeassa. Aika paljon heidän suosiotaan on varmasti niillä saavutettu, en tiedä olisiko San Remon voittokaan tullut ilman (valmiiden fanien) ääniä. He taas tuntuivat uskovan sen olleen erilaisen ja itselleen autenttisemman tyylin ansoita, pelkästään. Muut ympäröivät tahot ovat edelleen samoja. Euroviisujen jälkeen kuitenkin nimenomaan se vanhempi tuotanto on saanut monet hullaantumaan koko bändiin. Vai mitä mieltä olette?

En myöskään ole ihan varma mikä se muutos on, koska kuten täälläkin todettu, heillä on ollut monenlaista tyyliä alusta alkaen.

Näitä vanhoja esiintymisiä, haastatteluja ja videoita kun putkahtelee, näkyvyyttä eri kanavien kautta heille Marta on varmasti saanut myös rutkasti. Minusta ne tehdyt dokumentit myös lisäävät bändin vetovoimaa, koska tekevät heistä lähestyttäviä, eikä kaukaisia staroja. Harvoin sellaista materiaalia on kenenkään ns idoleista tarjolla. Uudet Frendit, vai miten se meni!

En oikein tiedä mitä yritän sanoa, mutta otan muiden ajatuksia kiitollisena vastaan! Aivan turha tietysti minunkaan yrittää arvailla miksi he päätyivät ko ratkaisuun, mutta tämä entinen manageri ainakin otti sen raskaasti. Mietin kai että ovatko jotenkin niin nuoria että kaikki langat omissa käsissä (illuusio) on jotenkin niin houkutteleva, ettei ehkä osaa edes arvostaa sitä, miten monet asiat taustalla ovat saattaneet vaikuttaa. Tietenkään väheksymättä yhtään sitä, että ovat äärimmäisen lahjakkaita ja tekevät hurjasti töitä unelmansa eteen. Tällaista hypoteesia tänään…

Mä olin katsovinani että myös Ethan ja Victoriakin seuraa häntä (mutta Damiano ei).

Mutta olen mäkin välillä miettinyt että mikähän oli se perimmäinen syy että halusivat ottaa pesäeron tuohon manageriin. Ja että toivottavasti kannatti, en tiedä kannattiko?

Muistaakseni tästä oli täällä jotain spekulointia aiemmin, ettei Marta ehkä ollut oikea manageri maailmanvalloitukseen (siihen tarvitaan eri keinot kuin Italian lumoamiseen). Haluaisin kyllä tietää, kuka heitä nyt manageroi ja ennen kaikkea MIHIN SUUNTAAN. Huolestuttaa etenkin Damianon hyvinvointi ja edellisellä promokiertueella tuntui menevän liian lujaa.

Olikohan niin, että Marta halusi hillitä maailmalle menoa ja tehdä se hitaasti tai viivyttää sitä, pääpaino kotimaassa. Martalla ei ole laajaa kokemusta manageroinnista maailmalla. Hänellä on myös pieni taapero hoidettavana, mikä pitänee rauhallisemmilla vesillä.

Vierailija
9934/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitää pari tuntia tehdä kotikoneella töitä täyden toimistopäivän jälkeen, mut onneks voi luukuttaa Måneskinia täysillä❤️

Tän illan eka konsertti on tämä:

Vierailija
9935/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto tuo Pyro onkin kaunis biisi Damianon tulkitsemana.

Kings of Leonista en oo ikinä syttynyt juurikaan.

Vierailija
9936/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Fanclubin postanneen tämän tänään ja jotenkin sopii omiin fiiliksiin nyt. Joten klassikko iltaan.

❤️

Olipas mieletön veto. 

Mikä biisi linkissä??

Mulla ei jostain syystä aukea tuo annettu linkki...

Vierailija
9937/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Ai hitto tuo Pyro onkin kaunis biisi Damianon tulkitsemana.

Kings of Leonista en oo ikinä syttynyt juurikaan.

Joo, samaa mieltä. Ihana veto! 🤩 Hävettää myöntää ettei kyseinen biisi ollut mulle ennestään tuttu, mutta ainakin Måneskinin versiosta tykkäsin.

Vierailija
9938/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa perjantai-illan kunniaksi Damianon selfie horny jailin asukkien kanssa 😘

https://www.instagram.com/p/CTFEW8qNKY4/?utm_medium=copy_link

Vierailija
9939/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidaton Damiano käärmepöksyissä ei myöskään haittaa silmälihaksiani yhtään 😍

https://maneskinhq.tumblr.com/post/659990034180620288/seeing-the-mamma-…

Vierailija
9940/22143 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille ❤️