Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Piiiitkä xfactor-kooste tekstitettynä! 😍 Ehdin katsoa vasta vähän alkua, mutta ilmeisesti siinä on järjestyksessä kaikki esitykset ja tuomareiden kommentit ja ehkä jotain muuta. Ja tekstitys vaikutti laadukkaalta.
Paljon samoja vanhoja, mutta myös jotain pätkiä joita en ollut ennen nähnyt. Esim. Victoria ja ex-poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Piiiitkä xfactor-kooste tekstitettynä! 😍 Ehdin katsoa vasta vähän alkua, mutta ilmeisesti siinä on järjestyksessä kaikki esitykset ja tuomareiden kommentit ja ehkä jotain muuta. Ja tekstitys vaikutti laadukkaalta.
Jee!
Tietääkin mitä katsoa kun sängyssä unta odottelee 😁
Mä taidan eniten fanittaa Damianoa meikittömänä tai hillityllä tummalla silmämeikillä.
Idde kirjoitti:
NAM NAM NAM
Damiano ei ehkä ole ikinä ollut niin komea kuin Sanremon aikoihin. Tukka, meikki, asut, kaikki täydellisiä. 🥰 vaikka mun ykköskuvia on side cut ja manbunit.https://www.instagram.com/p/CMUR3bGhe-Q/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/p/CMb5yIAhLFh/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/p/CME3o8KhmFa/?utm_medium=copy_link
Tämä tukka on mun suosikki :) Se pitkä on joissain kuvissa liian gigolo, mutta rokimmissa kuvissa perfect. Tämä taas on aina perfect, olipa sliipattu tai sotkuinen. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Paljon samoja vanhoja, mutta myös jotain pätkiä joita en ollut ennen nähnyt. Esim. Victoria ja ex-poikaystävä.
Tuosta Thomaksen eläytyvästä karaoke-esityksestä ja Damianon hämmentyneestä reaktiosta siihen tulee aina hymy huulille :)
Mä tykkään eniten näistä hiuksista
Koko juttu, en tiedä onko ollut täällä jo
on se kyl kaunis mies ja helmet on takasin - fanikuvia eiliseltä illalta Puolassa, ne oli taas olleet hotellin edessä tapaamassa faneja (arvostan kyllä tota)
https://twitter.com/opsicantchange/status/1428085274458927108
ja Giorgia-rukka twitterissä suri sitä että sille selvis eilen että sen ajan kun se on sairaalassa niin kukaan sukulainen tai ystävä ei saa vierailla sen luona korana-rajoitukset kieltää sen
Vierailija kirjoitti:
on se kyl kaunis mies ja helmet on takasin - fanikuvia eiliseltä illalta Puolassa, ne oli taas olleet hotellin edessä tapaamassa faneja (arvostan kyllä tota)
https://twitter.com/opsicantchange/status/1428085274458927108
Nuo on jotkut pykälää isommat helmet kuin aiemmin 🧐
Kuinkahan iso operaatio tuo G:n juttu on tai kauanko vaatii sairaalassaoloa?
Vierailija kirjoitti:
en ole asiantuntija mutta mitä olen sen jutuista saanut selvää niin ei se kai sinällään iso ole kaksi päivää kuulemma jos sieltä ei löydy mitään yllättävää, itse leikkausta se ei kuulemma pelkää mutta sitä että sieltä löytyykin enemmän mitä on tutkimuksissa nähty jossain instajutuissaan se muistaaksni sanoi niin, olishan se varmaan surullista jos löytyykin jotain pahempaa eikä sun vierelläs ole yhtään tuttua
monet Måneskin fanit on viimepäivinä surreet että keikoilta on liian vähän Ethanista videota ja kuvia - oon kyllä samaa mieltä harmi että rumpali on usein siellä kauempana eikä siitä saa kunnon materiaalia, kiva muuten nähdä että Måneskinin faneissa toi fanitus jakaantuu aika hyvin kaikkien kesken (no joo ehkä Damianoa fanitetaan jonkin verran enemmän mikä tavallaan on ymmärrettävää kun on laulaja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole asiantuntija mutta mitä olen sen jutuista saanut selvää niin ei se kai sinällään iso ole kaksi päivää kuulemma jos sieltä ei löydy mitään yllättävää, itse leikkausta se ei kuulemma pelkää mutta sitä että sieltä löytyykin enemmän mitä on tutkimuksissa nähty jossain instajutuissaan se muistaaksni sanoi niin, olishan se varmaan surullista jos löytyykin jotain pahempaa eikä sun vierelläs ole yhtään tuttua
Okei, kiitos! Seuraan G:n instaa ajoittain, mutta sinnikkäästi italiaksi, joten välillä jää jonkin verran (= paljon) omaksumatta ja ymmärtämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos! Seuraan G:n instaa ajoittain, mutta sinnikkäästi italiaksi, joten välillä jää jonkin verran (= paljon) omaksumatta ja ymmärtämättä.
Instassa on sivusto love.giorgiasoleri, jonka ylläpitäjä kääntää Giorgian kaikki tarinat englanniksi (ja venäjäksi). Välillä kääntää Giorgian Twitterinkin julkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
monet Måneskin fanit on viimepäivinä surreet että keikoilta on liian vähän Ethanista videota ja kuvia - oon kyllä samaa mieltä harmi että rumpali on usein siellä kauempana eikä siitä saa kunnon materiaalia, kiva muuten nähdä että Måneskinin faneissa toi fanitus jakaantuu aika hyvin kaikkien kesken (no joo ehkä Damianoa fanitetaan jonkin verran enemmän mikä tavallaan on ymmärrettävää kun on laulaja)
Toi keikkakuvien puute ymmärrettävästi harmittaa, niissä olis kiva nähdä tasapuolisuutta. Mutta on ärsyttävää lukea kommentteja fanikuvissa, kun puolet niistä kyselee missä Ethan on... erityisesti kun kuvat on noita hotellikuvia. Se on jo ekstraa että bändi tai osa siitä tulee ylipäänsä varta vasten juttelemaan hotellilla notkujille, ja jos joku niistä ei halua/jaksa niin tehdä, niin ei siinä oo valittamisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi keikkakuvien puute ymmärrettävästi harmittaa, niissä olis kiva nähdä tasapuolisuutta. Mutta on ärsyttävää lukea kommentteja fanikuvissa, kun puolet niistä kyselee missä Ethan on... erityisesti kun kuvat on noita hotellikuvia. Se on jo ekstraa että bändi tai osa siitä tulee ylipäänsä varta vasten juttelemaan hotellilla notkujille, ja jos joku niistä ei halua/jaksa niin tehdä, niin ei siinä oo valittamisen aihetta.
jep toi on ärsyttävää ja myös silloin kun joku niistä on vapaa-ajalla jossain niin kysellään oliko se ja se siellä ja onko kuvaa kuten muutama viikko sitten kun se yksi tyyppi laittoi rannalta kuvan Damianon kanssa heti tuli kysymyksiä että entä muut bändiläiset jne. tyyppihän vastas siihen että se oli kahestaan tyttöystävänsä kanssa mutta eikai ne aina yhdessä ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitkälle on tultu X factorin ajoista:
https://www.instagram.com/p/CSalNFoKc19/
Poor Ethan 😭
Ihania kuvia nämäkin! 💜