Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Tossa kohtaa kun lopettaa laulamisen ja irrottaa mikrofonista, niin tekee pienen suukkomaisen eleen sinne kohtaan yleisöä, missä Giorgia oli. Tuon voi nyt toki tulkita miten haluaa.
Joo. Sehän voi olla vaikka tahaton suunliikekin. En olisi huomannut jos en olisi jonkun muun kommenttia lukenut ja oikein yrittänyt nähdä :D
-se spekuloinnin kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten, oletteko huomanneet että ketjun moderointi toimii taas? Eiköhän se heinäkuun sekoilu mennyt bottimoden tai kädettömän kesätyöntekijän piikkiin. Mukavampi jutella, kun viestit säilyy.
Joo, teki mieli kommentoida tästä jo pari päivää sitten, mutta ajattelin etten uskalla jinxata. 🙃
Toivottavasti tämä normaalimpi meno säilyy!
-ap
Suukko bongattu! Tarkka aikaleima 4:55-4:57 kohdalla. Juuri sitä ennen D katsoo Thomasia kunnes kääntää katseensa viistosti yleisön eteen, juuri Giorgian suuntaan.
Mun teoria on, että Coraline ei ole suoraan Giorgiasta kirjoitettu mutta varmasti osittain hänenkin elämästään ja D+G:n suhteesta ammentava. Coraline luultavasti myös G:n lempikappale tuosta suukosta päätellen? Eikös G joidenkin lähteiden mukaan itkenyt biisin aikana?
Vierailija kirjoitti:
joku fani joka oli keikan aikana Giorgia lähellä/takana tai jotain twitterissä mainitsi suukon (en kyl itse tossa videossa huomaa katseli kyl sinnepäin) ja että Giorgia ois itkenyt sen biisin aikana ja Thomaksen tyttis ois sitä jotenkin lohdutellut mutta voi olla myös fanien 'näkemys'
Minäkin itkin eilen töihin kävellessä, kun kuulokkeissa soi Coraline. Kielikuva "Coraline tahtoo meren mutta pelkää vettä" on vaan niin lohduton 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku fani joka oli keikan aikana Giorgia lähellä/takana tai jotain twitterissä mainitsi suukon (en kyl itse tossa videossa huomaa katseli kyl sinnepäin) ja että Giorgia ois itkenyt sen biisin aikana ja Thomaksen tyttis ois sitä jotenkin lohdutellut mutta voi olla myös fanien 'näkemys'
Minäkin itkin eilen töihin kävellessä, kun kuulokkeissa soi Coraline. Kielikuva "Coraline tahtoo meren mutta pelkää vettä" on vaan niin lohduton 😢
Mä taas laulan aina täysiä mukana sitä kohtaa, missä ”Coraline ei halua syödä, Coraline haluaa vaan kadota”. Ihan hirveän voimakas biisi kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä meri onkin hänen sisällään...
Yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä kärsivänä tämä kohta ja se, kuinka Coraline ottaa muiden kivun kannettavakseen, sattuu joka kuuntelukerralla sieluun. Mutta kauniilla ja puhdistavalla tavalla.
Dimmi le tue verità...
Coraline on siitä taidokas kappale, että se käsittelee niin kauniisti erilaisia mielenterveyden ongelmia ja traumaattisia kokemuksia. Masennusta, ahdistuneisuutta, herkkyyttä, syömishäiriöitä, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, hyväksikäyttöä / perheväkivaltaa, aborttia, keskenmenoa, itsem++haa, psykiatrista hoitoa... Ja sitä, kuinka kukaan ei voi ottaa toisen kipua kannettavakseen vaikka kuinka yrittäisi.
Samalla kappale on silti syvällinen ja kaunis, vaikka traaginen.
Ei oo D tupakkalakossa, uusimmassa stoorissa taas poltellaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Ilomme oli ennenaikaista.
No mutta tässä hyvä muistutus siitä, ettei kaikki netissä liikkuva ole totta varsinkaan, jos päätelmät perustuvat muutamaan videopätkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kuinka moraalitonta ja syntistä on olla lähes iloinen siitä, ettei tupakkalakkoa olekaan, koska se tietää lisää kuumia savukekuvia ja -videoita? 🔥
Lisää suukkoja päivään, nämä on ihan varmoja 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kuinka moraalitonta ja syntistä on olla lähes iloinen siitä, ettei tupakkalakkoa olekaan, koska se tietää lisää kuumia savukekuvia ja -videoita? 🔥
Ei ollenkaan moraalitonta. Tai ollaan syntisiä yhdessä ❤️
Edelleen oon sitä mieltä että D ja minä oltais hyviä tupakkikavereita.
Ei uppoa Balboa. Ja BC:stä voi keskustella omassa ketjussaan.
Ja laitetaanpa tähän sitten tuoretta sisältöä fanclubin Twitteristä. Siellä ollaan kentällä matkalla Puolaan:
https://twitter.com/maneskinfanclub/status/1427962206331805696?s=21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa kohtaa kun lopettaa laulamisen ja irrottaa mikrofonista, niin tekee pienen suukkomaisen eleen sinne kohtaan yleisöä, missä Giorgia oli. Tuon voi nyt toki tulkita miten haluaa.
Joo. Sehän voi olla vaikka tahaton suunliikekin. En olisi huomannut jos en olisi jonkun muun kommenttia lukenut ja oikein yrittänyt nähdä :D
-se spekuloinnin kirjoittanut
Katsotteko puhelimesta vai isommalta näytöltä? Mun mielestä se oli heti ihan selvä suukko.
Vierailija kirjoitti:
Ja laitetaanpa tähän sitten tuoretta sisältöä fanclubin Twitteristä. Siellä ollaan kentällä matkalla Puolaan:
https://twitter.com/maneskinfanclub/status/1427962206331805696?s=21
Damianon bändi/artisti-T-paitojen valikoima on kyllä kattava. :)
Victoriasta ja tyttöystävästänsä on italian juorulehdessä nyt hempeilykuvia.
Kohta 10 000 täynnä 😍👍🥳💥🔥💚🤍♥️