Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
mä epäilen että noilla hempeillyillä on varmaan jotain tekemistä Giorgian leikkauksen kanssa
Varmasti ovat halunneet viettää kahdenkeskistä aikaa ennen leikkausta. Måneskin soittaa Puolassa festarikeikan 19.8. ja Giorgian operaatio on 20.8. mikä tarkoittaa siis sitä että D ei voi olla siellä tukena.
Idde kirjoitti:
Ahhhhhh 🥵
Tässä kuvassa muuten näkyy Damianon tuore Mamma Mia - tatuointi navan ja housunkauluksen välisellä alueella
Ihan kun se XXX ei olisi riittänyt 🥵
Ja vielä vähän twerkkaavaa Damia:
https://victoriadeangeliswifey.tumblr.com/post/659734190931197952/damia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä epäilen että noilla hempeillyillä on varmaan jotain tekemistä Giorgian leikkauksen kanssa
Varmasti ovat halunneet viettää kahdenkeskistä aikaa ennen leikkausta. Måneskin soittaa Puolassa festarikeikan 19.8. ja Giorgian operaatio on 20.8. mikä tarkoittaa siis sitä että D ei voi olla siellä tukena.
Eikö se Puolan keikka ollutkaan peruttu koronan takia?
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ahhhhhh 🥵
Tässä kuvassa muuten näkyy Damianon tuore Mamma Mia - tatuointi navan ja housunkauluksen välisellä alueella
What would be the odds muuten että suusta pääsisi nimenomaan MAMMA MIA jos näkisi mitä siellä housuissa on 😱😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko?
En muista nähneeni tästä mitään missään Må:n kanavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Paaspop syyskuun alussa oli peruttu, Puolasta en ole kuullut vielä vastaavaa. Mutta who knows 🤷🏻♀️
Fanfictionia videomuodossa 🥰
Idde kirjoitti:
Luin jostain joku päivä sitten että G oli nimenomaan se joka oli halunnut tulla ”ulos” suhteen kanssa kun suosiota alkoi tulemaan enemmän.
Ymmärrän kyllä tämän, i would stake my claim too 😁
Voi se olla Damianonkin ajatus. Väsyi ehkä salailuun ja vääriin huhuihin. Paparazzit vahti kotikadulla jokaista liikettä. Entinen manageri ei suositellut suhteen ulostuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Paaspop syyskuun alussa oli peruttu, Puolasta en ole kuullut vielä vastaavaa. Mutta who knows 🤷🏻♀️
Jaa, saattaa se ollakin peruttu 🤔 Jossain sivustoilla tapahtuma näkyy vielä lipunmyynnissä, mutta nettisivut vinkkaavat jo ensi vuoteen. Ja on tosiaan hävinnyt MÅ:n somesta maininta Puolasta (mutta toisaalta siellä näkyy se peruttu Paaspop ja Lokerste, joten… 🤷🏻♀️)
Näiden perumisen valossa ihana, että pääsivät soittamaan edes nämä kaksi viimeisintä vetoa isolle yleisölle ❤️
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ahhhhhh 🥵
What would be the odds muuten että suusta pääsisi nimenomaan MAMMA MIA jos näkisi mitä siellä housuissa on 😱😁
Pappa Pia 🤫
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ahhhhhh 🥵
haha
ja en kyllä ole kuullut että Puola ois peruttu uskoisin että fanisivusto tai puolalaiset fanit ois maininnut siitä, se Hollannin festari on peruttu
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Ahhhhhh 🥵
Taas Damiano pilkkaa meitä, he knows he's hot.
Puolan festari on just muutama minuutti sit julkaissut måneskin-mainoksen instagramissaan, eli on varmaan normisti tulossa: https://www.instagram.com/p/CSrMqtnI5VL/
(olipa söpö video <3)
Idde kirjoitti:
Nyt tulee tunnustus:
Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.Ja tuun aina ärsyyntyneeksi noista stooreista.
Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈
Oon varmaan ihan kamala ihminen, shoot away 😁
SAMA. Ihanaa kun tunnustit 🙈
Giorgia on ensinnäkin ihan liian täydellinen - näittekö ne hiukset keikkavideoilla? Lisäksi oon saanut hänestä jotenkin vakavan ja "paatoksellisen" kuvan, vaikka tärkeää työtä tekeekin. Olen aina inhonnut kyseistä ihmistyyppiä ja nyt tätä inhoa ryydittää vielä se fakta, että Giorgia on Damianon kanssa. Eli ärsytys-kateus-kombo valtaa aina noiden Giorgia-kuvien äärellä.
Silti on kauheaa, kuinka paljon G on saanut niskaansa vihaa kateellisilta faneilta. Pisteet siitä, että ilmeisesti pysyy vahvasti Damianon rinnalla - täytyy olla todella hyvä itsetunto hänellä. Ja sekös mua vasta ärsyttääkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Puolan festari on just muutama minuutti sit julkaissut måneskin-mainoksen instagramissaan, eli on varmaan normisti tulossa: https://www.instagram.com/p/CSrMqtnI5VL/
(olipa söpö video <3)
ihania:) keikkavideoita odotellessa, on onneksi koko viikonloppu aikaa sitten katsella niitä
Vielä jatkoa Damianon tatuoinneille.... Jos joltain on jäänyt näkemättä, niin tässä linkki ilmeisesti San Remon aikoihin tehtyyn haastattelunpätkään, jossa Victoria paljastaa Damianon piilossa olevan tatuoinnin :D
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Nyt tulee tunnustus:
Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.Ja tuun aina ärsyyntyneeksi noista stooreista.
Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈
Oon varmaan ihan kamala ihminen, shoot away 😁
SAMA. Ihanaa kun tunnustit 🙈
Giorgia on ensinnäkin ihan liian täydellinen - näittekö ne hiukset keikkavideoilla? Lisäksi oon saanut hänestä jotenkin vakavan ja "paatoksellisen" kuvan, vaikka tärkeää työtä tekeekin. Olen aina inhonnut kyseistä ihmistyyppiä ja nyt tätä inhoa ryydittää vielä se fakta, että Giorgia on Damianon kanssa. Eli ärsytys-kateus-kombo valtaa aina noiden Giorgia-kuvien äärellä.
Silti on kauheaa, kuinka paljon G on saanut niskaansa vihaa kateellisilta faneilta. Pisteet siitä, että ilmeisesti pysyy vahvasti Damianon rinnalla - täytyy olla todella hyvä itsetunto hänellä. Ja sekös mua vasta ärsyttääkin 😅
siis mä tykkään tosta Giorgiasta tosi paljon eikä yhtään ärsytä sen noi stoorit päinvastoin mutta ymmärrän sen että joitakin se ärsyttää eikä siinä mitään jos ei sille niitä lauo.
Oh my.
Aye aye, Captain 🔥
https://till-you-scream-and-cry.tumblr.com/post/659762418981928960/im-s…