Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
9261/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9262/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Nyt tulee tunnustus:

Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.

Ja tuun aina ärsyyntyneeksi noista stooreista.

Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈

Oon varmaan ihan kamala ihminen, shoot away 😁

SAMA. Ihanaa kun tunnustit 🙈

Giorgia on ensinnäkin ihan liian täydellinen - näittekö ne hiukset keikkavideoilla? Lisäksi oon saanut hänestä jotenkin vakavan ja "paatoksellisen" kuvan, vaikka tärkeää työtä tekeekin. Olen aina inhonnut kyseistä ihmistyyppiä ja nyt tätä inhoa ryydittää vielä se fakta, että Giorgia on Damianon kanssa. Eli ärsytys-kateus-kombo valtaa aina noiden Giorgia-kuvien äärellä.

Silti on kauheaa, kuinka paljon G on saanut niskaansa vihaa kateellisilta faneilta. Pisteet siitä, että ilmeisesti pysyy vahvasti Damianon rinnalla - täytyy olla todella hyvä itsetunto hänellä. Ja sekös mua vasta ärsyttääkin 😅

SISTERS ❤️❤️

Oon justiinsa samaa mieltä. Ärsytys-kateus on vahvana täälläkin 😁

Vihaan oikeassakin elämässä kaikkia saarnaajia, ihan sama oli aihe hyvä tai huono.

But thats life.

On hyvä tietää ettei ole yksin pahojen ajatustensa kanssa 😁❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Nyt tulee tunnustus:

Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.

Ja tuun aina ärsyyntyneeksi noista stooreista.

Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈

Oon varmaan ihan kamala ihminen, shoot away 😁

SAMA. Ihanaa kun tunnustit 🙈

Giorgia on ensinnäkin ihan liian täydellinen - näittekö ne hiukset keikkavideoilla? Lisäksi oon saanut hänestä jotenkin vakavan ja "paatoksellisen" kuvan, vaikka tärkeää työtä tekeekin. Olen aina inhonnut kyseistä ihmistyyppiä ja nyt tätä inhoa ryydittää vielä se fakta, että Giorgia on Damianon kanssa. Eli ärsytys-kateus-kombo valtaa aina noiden Giorgia-kuvien äärellä.

Silti on kauheaa, kuinka paljon G on saanut niskaansa vihaa kateellisilta faneilta. Pisteet siitä, että ilmeisesti pysyy vahvasti Damianon rinnalla - täytyy olla todella hyvä itsetunto hänellä. Ja sekös mua vasta ärsyttääkin 😅

SISTERS ❤️❤️

Oon justiinsa samaa mieltä. Ärsytys-kateus on vahvana täälläkin 😁

Vihaan oikeassakin elämässä kaikkia saarnaajia, ihan sama oli aihe hyvä tai huono.

But thats life.

On hyvä tietää ettei ole yksin pahojen ajatustensa kanssa 😁❤️

Jep, ollaan yhdessä kateellisia 😁 Toki olisin kade ihan kenelle tahansa Damianon kainalossa olevalle, mutta todennäköisesti en yhtä ärsyyntynyt, mulla on joku henkilökohtainen ongelma tässä 🙈 Esimerkiksi Jannika B:stä tulee aina samat vibat vaikka en todellakaan välitä Tonista, jotenkin vaan menee joku selittämätön asia kyseisen julkkiksen olemuksessa tunteisiin.

Ja oon oikeasti tosi onnellinen, että fandomissa ollaan tosi suojelevia Giorgiaa kohtaan. Ja että Damiano on niin hyvä poikaystävä ja että heillä on pitkä suhde.

Vierailija
9264/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin aluksi kateuspäissäni vähän nyrpistellä Giorgialle, mutta en siinä kauaa onnistunut. Tyyppi on kaunis, eläinrakas, fiksun oloinen, tykkää lukea (runojakin!) ja ottaa selvää asioista. Toivoisin, että monet "ig-influensserit" ottaisivat mallia hänestä, että miten tuota työtä voi tehdä niinkin että sillä on oikeasti sisältöä ja merkitystä.

Vierailija
9265/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö kuulkaa, mä aion vihdoin tänään ladata tiktokin 😁

Puhtaasti Måneskin mielessä siis.

Lieneekö samankaltainen kaninkolo kuin tumblr (johon oon täysin addiktoitunut ja käytän enemmän kuin Instaa nykyisin..)

🤭🤭

Vierailija
9266/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Tiiättekö kuulkaa, mä aion vihdoin tänään ladata tiktokin 😁

Puhtaasti Måneskin mielessä siis.

Lieneekö samankaltainen kaninkolo kuin tumblr (johon oon täysin addiktoitunut ja käytän enemmän kuin Instaa nykyisin..)

🤭🤭

hyvä sinä, kerro sitten jos siellä on jotain mukavaa;)

Vierailija
9267/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko ollut täällä, mutta tässä pätkiä euroviisujen aikaisesta haastattelusta, jos on hidas päivä. Suomi mainittu, ja lähinnä huvittaa tuo Damianon ajoittain kyllästynyt ilme...

Vierailija
9268/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista onko ollut täällä, mutta tässä pätkiä euroviisujen aikaisesta haastattelusta, jos on hidas päivä. Suomi mainittu, ja lähinnä huvittaa tuo Damianon ajoittain kyllästynyt ilme...

Vaikka Damiano näytti välillä siltä ettei kauheasti jaksanut kiinnostaa, niin oli mielenkiintoinen juttu :) Tuollaista Thomasta kun saataisiin myös enkkuhaastatteluihin, se on näissä ihan eri persoona! Victoria ja Ethan pysyy aika samana kielestä riippumatta :D

Vierailija
9269/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Damiano näytti välillä siltä ettei kauheasti jaksanut kiinnostaa, niin oli mielenkiintoinen juttu :) Tuollaista Thomasta kun saataisiin myös enkkuhaastatteluihin, se on näissä ihan eri persoona! Victoria ja Ethan pysyy aika samana kielestä riippumatta :D

Näinpä! Damiano toisessa osassa jo skarppasi, parempia kysymyksiä varmaan :)

Vierailija
9270/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little bit of Ethan love for y’all ❤️

https://ethanesimp.tumblr.com/post/659780898301083648/ethan-torchio-m%C…

Precious lil cinnamon bun 🥰

Vierailija
9271/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Useimmiten kyllä cinnamon bun ja ihan vain kaunis, mutta tuossa lookissa... huh. Ja tuo vino hymy 🔥

Vierailija
9272/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Useimmiten kyllä cinnamon bun ja ihan vain kaunis, mutta tuossa lookissa... huh. Ja tuo vino hymy 🔥

The man has duality for sure!

Varsinkin vanhoissa videoissa, mikä pieni inkkaripoika saparoissa… ja nyt tihkuu seksiä 🤪🤰🏼

Vierailija
9273/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan<3

tää on hyvä: vic ja muut bilettää - Damianon ilme lol erityisesti toi päänpuristus heh

https://electra-phoebe.tumblr.com/post/659619905857011712/victoria-and-…

Vierailija
9274/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethan<3

tää on hyvä: vic ja muut bilettää - Damianon ilme lol erityisesti toi päänpuristus heh

Eikös D:n siinä takataskussa olleessa jutussa (joka liittyy mikkiin vai korvamonitoreihin, I’ll pledge my inexperience in this field) lukenut DAD ❤️

Hänhän lienee se vanhin ja omalla tavallaan isähahmo tälle kreisille, rakkaalle porukalle 😍

Vierailija
9275/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan<3

Eikös D:n siinä takataskussa olleessa jutussa (joka liittyy mikkiin vai korvamonitoreihin, I’ll pledge my inexperience in this field) lukenut DAD ❤️

Hänhän lienee se vanhin ja omalla tavallaan isähahmo tälle kreisille, rakkaalle porukalle 😍

niin onhan sillä ne pappa-kengätkin heh

Vierailija
9276/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin myös toisaalta pidän Giorgiasta, mutta ihan periaattessa kai nämä somevaikuttajat jotenkin nostavat karvat pystyyn. Kuitenkin työ on tuotteiden myymistä, ja tässä tapauksessa usein valmiiden mielipiteiden/argumenttien tulitusta nuoruuden palolla, ja viittauksia muihin. Eihän hän mikään toimittaja ole, joten myönnän itsekin että epäreilua kritiikkiä. Käsitän myös sen, että hänen juttunsa ovat aivan eri kaliiberia kuin useiden “kollegojensa.” Aluksi ärsytti että kuvaa kokonaisia taidenäyttelyjä jokaista teosta myöten, eikä sellainen minusta ole korrektia. Palataan siis siihen, että aivan varmasti en ole hänen kohdeyleisöään. Rohkea hän on joka tapauksessa, ja osaa ilmeisesti artikuloida asiansa hyvin.

Kokonaan toinen asia on vielä että uskaltaa laittaa itsensä terveytensä suhteen, ja on kunnioitettavaa että sai sairautensa tiimoilta muutoksia aikaan parlamenttia myöten. Nostan hattua.

Victoriaa arvostan eri tavalla, koska hän on sekä selkeästi lahjakas jossain, että tehnyt valtavan työn päästääkseen eteenpäin. Lahjakkuushan ei riitä, tuohon menestykseen pääseminen vaatii aivan järkyttävän määrän harjoittelua ja työtä. Noilta kaikilta. Ulkonäön pitäisi olle toissijaista, vaikkei se tietenkään ole, muttei sen perusteella kukaan kai ansaitse “kaikkea”. Lainausmerkit, koska olen nähnyt juttuja joissa Giorgiasta puhutaan näin, koska on kaunis. Luultavasti asialla ovat nuoremmat fanit. En yritä asetella näitä kahta naista vastakkain.  

Minun tästä on ainakin turha paasata, tai mistään muustakaan. Giorgia on varmasti se suloinen, fiksu ja sympaattinen tyttö/nainen, jolta hän pohjimmiltaan myös vaikuttaa. Toivon että he ovat onnellisia yhdessä, ja myös että suhde kestää ja tuo stabiliteettia molemmille. Sympatiseeraan siis kaikesta huolimatta Giorgiaa terveysongelmien vuoksi. Tuli ilmi että ko ihminen joitain ärsyttää, ja omasta puolestani tunnistin nämä syyt. Saa kivittää. Sanoinko jo että olen kateellinen, koska on Damianon kanssa…? :)

Vierailija
9277/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethan<3

Mulla on vieläkin välillä vaikeuksia käsittää, että se päivällä lavalla riehunut, ilkikurinen, kameralle ja eturiville flirttaillut ja melkein ilman housuja lavalla hyppinyt mies on tuo sama minimaalisesti musiikin tahtiin nyökyttelevä hiljainen poika levis-paita päällään. Miten joku voi olla niin muuntautumiskykyinen :D Vaikka sitähän esimerkiksi näyttelijät tekee työkseen :)

Vierailija
9278/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9279/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää ihanaa Ethania <3

https://leeenuu.tumblr.com/post/652553944261885952/just-ethan-carrying-…

Kyllä ja voisi kanniskella minuakin ihan mihin vaan ❤️

Vierailija
9280/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan<3

Mulla on vieläkin välillä vaikeuksia käsittää, että se päivällä lavalla riehunut, ilkikurinen, kameralle ja eturiville flirttaillut ja melkein ilman housuja lavalla hyppinyt mies on tuo sama minimaalisesti musiikin tahtiin nyökyttelevä hiljainen poika levis-paita päällään. Miten joku voi olla niin muuntautumiskykyinen :D Vaikka sitähän esimerkiksi näyttelijät tekee työkseen :)

Jos katselee sitä sen ilmehdintää lavalla, siitä olisi varmaan tullut myös hyvä näyttelijä, jos asiat olisi menneet toisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän