Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä se uusi haastattelu kokonaan
https://www.instagram.com/tv/CSpBXqDn77m/?utm_medium=copy_link
Kuvittelenko, vai flirttaileeko Damiano noille naishaastettelijoille? Yhdessä kohdassa sen ilme...
Joo! Ihan kuin se ois katsellut sitä vasemmanpuoleista haastattelijaa jotenkin... kiinnostuneesti. Ja puhui matalimmalla, samettisimmalla äänellään.
Sillä on tosiaan jännä moodi päällä, hiukan samanlainen oli mielestäni siinä Nikkien meikkivideossa.
Nää giffit on vissiin pidemmästä versiosta..
Tuo Damianon otsatukka tuo mieleen antiikin roomalaiset patsaat :)
(Mutta silti odotan henk. koht. paljas otsa -frisyyrin paluuta, koska mielestäni se pukee häntä selvästi paremmin.)
D:stä tulee kyllä monin tavoin mieleen kreikkalaiset ja roomalaiset patsaat :)
Mä pelkään että se saa inspiraatiota baldeskin-meemeistä ja on seuraavaksi kokonaan kalju :D Oikeasti se taitaa tykätä hiuksistaan sen verran että tuskin sentään ihan kokonaan tukka lähtee.
Sivukalju/manbun-Damianon kun vielä joskus saisi takaisin niin muuta en pyydä 🙏
Kalju sopisi hyvin.
Tuskin hiuksistaan eroon pyrkii ainakaan ennen aikojaan :) Aika suuri osa viehätysvoimaa.
Sanoin ihan tosissani, että kalju sopisi hyvin. Sivukaljussa ja hiukset kiinni korostui kasvojen, kallon, leuan, nenän, kaulan piirteet hienosti. Paremmin kuin naamalle risumaisesti tippuva mullet.
Sivukalju pitkällä tukalla ja ns manbun on täysin eri asia kuin kalju. Damiano oli silloin myös nuorempi ja piirteetkin vähemmän "ankarat". Voisi se tyyli sopia nytkin, mutta ilman hiuksia?
I SAY NO TO BALDESKIN with my last breath
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun te miehet ette voi hallita meidän naisten ajatuksia ja haluja ja kahlita koteihin ilman internetiä, vaikka haluaisitte.
Uutisten mukaan sitäkin tapahtuu parhaillaan 🙁🤬😢
No mutta hyvää huomenta ❤️
Amandotin voimin uuteen päivään!
https://superchrystaldrug.tumblr.com/post/657705850382778369/i-think-iv…
No onhan se Ethan paljon komeampi ja herkumpi ku se koukkunokka Damiano
Vierailija kirjoitti:
No onhan se Ethan paljon komeampi ja herkumpi ku se koukkunokka Damiano
Molemmissa on miljoona plussaa, enkä suostu valitsemaan heidän väliltään vaan ottaisin molemmat, grazie ❤️
AP: "On se ihana."
Ei se ole.
Manbun-Damia sitä kaivanneille 🥰
https://superchrystaldrug.tumblr.com/post/658032298283892736/niccolos-d…
Jossain huhuillaan että Lello olisi Ethanin poikaystävä.
En kyllä osta tätä ihan tältä istumalta..
Vierailija kirjoitti:
AP: "On se ihana."
Ei se ole.
Kyllä on, yhä edelleen. 😄
-ap
Idde kirjoitti:
Jossain huhuillaan että Lello olisi Ethanin poikaystävä.
En kyllä osta tätä ihan tältä istumalta..
Näin myös jossain, en usko minäkään. Vaikuttaa enemmän huvikseen kierrätettävältä huhulta, vaikkei tietysti varma voi olla.
Plääh, en osaa tuota näytönsäästäjäksi kuvan laittamista, olen mieleisen kuvan kopioinut, tai siis sen linkin siihen, mutta en osaa sitä luuriin laittaa.
One+ on kännykkäni.
Vierailija kirjoitti:
Plääh, en osaa tuota näytönsäästäjäksi kuvan laittamista, olen mieleisen kuvan kopioinut, tai siis sen linkin siihen, mutta en osaa sitä luuriin laittaa.
One+ on kännykkäni.
Hmm, oneplussassa muistaakseni toimii kuvakaappaus niin, että painetaan virtanappia ja volyyminappia pienemmälle yhtä aikaa. Eli jos otat kuvakaappauksen noilla kun kuva on näytöllä auki ja sitten etsit sen kuvakaappauksen puhelimen galleriasta, onnistuisiko niin.
Vierailija kirjoitti:
One+ on kännykkäni.
Saatko ladattua kuvan puhelimeen? Eli kun avaat linkin, pidä sormea pitkään pohjassa kuvan päällä niin pitäisi tulla mahdollisuus ladata kuva puhelimen muistiin.
Sitten vaan asetuksista etsimään, mistä löytyy lukitusnäytön ja taustakuvan asetukset.
Toivottavasti tästä on apua!
Juuri kuten yllä kerrottiin, eli joko otat kuvakaappauksen kuvasta tai lataat sen omaan puhelimeen :)
Voisiko joku ihana piristää minua jollain kivalla Damiano-linkillä. Mieli maassa ja harmaana.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ihana piristää minua jollain kivalla Damiano-linkillä. Mieli maassa ja harmaana.
Ajattelin, että laitan tähän nyt ekan linkin, mikä linkkikansiostani osuu silmään. Tuli tällainen. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Miten olis Damiano vähissä vaatteissa?
Muitakin linkkejä löytyy, kerro mitä haluat nähdä 😁
https://superchrystaldrug.tumblr.com/post/659705026533588992/i-need-to-…
Tsemppiä. ❤️
Voi kiitos rakkaat siskot! Miten sattuikin, että tuli justiinsa nuo linkit, koska olen heikkona tuohon vesihommaan ja Damianon thirst trapeihin 🙈 Heti tuli parempi mieli.
Somessa on näkyvissä sellaista liikehdintää, että monet haluaisivat keikoilla Ethania enempi esille ja näkyviin kaukaisen (ja, köh, suuren...) settinsä takaa. Mitäköhän heppu itse tuumaa moisesta. 😎