Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
9221/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ihana piristää minua jollain kivalla Damiano-linkillä. Mieli maassa ja harmaana.

Ajattelin, että laitan tähän nyt ekan linkin, mikä linkkikansiostani osuu silmään. Tuli tällainen. 🙈

https://www.instagram.com/p/BftR5VRB-z4/

Mä en edes ollut allapäin ja silti tehosi!

Vierailija
9222/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ihana piristää minua jollain kivalla Damiano-linkillä. Mieli maassa ja harmaana.

Miten olis Damiano vähissä vaatteissa?

Muitakin linkkejä löytyy, kerro mitä haluat nähdä 😁

https://superchrystaldrug.tumblr.com/post/659705026533588992/i-need-to-…

Tsemppiä. ❤️

Pitäisi olla aivokuollut ettei nämä toimisi 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9223/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä Damianoa koiran ja kissan kera

https://byunminho.tumblr.com/post/652166219938594816/bonus

Vierailija
9224/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Jossain huhuillaan että Lello olisi Ethanin poikaystävä.

En kyllä osta tätä ihan tältä istumalta..

Olisko V:n poikkis? Jonkun kikkarapäisen pojan kanssa on pararazzikuvattu kauppaostoksilla. Who knows.

Vierailija
9225/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instatooreissa oletettavasti romanttista Damianon ja Giorgian kaksin reissaamista. Tulee hyvä mieli <3 <3 <3

Vierailija
9226/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instatooreissa oletettavasti romanttista Damianon ja Giorgian kaksin reissaamista. Tulee hyvä mieli <3 <3 <3

Juu ja asennemuutos Damianolta, olisko vastaisku johonkin...

Vierailija
9227/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee tunnustus:

Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.

Ja tuun aina ärsyyntyneeksi noista stooreista.

Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈

Oon varmaan ihan kamala ihminen, shoot away 😁

Vierailija
9228/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä asennemuutos? Se että tuo G:ta ja parisuhdetta enemmän esille?

Vastaisku mihin?

Tylsä päivä, tarviin analysointeja!

Vierailija
9229/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olivat muuten eilen tuolla Giorgian stoorien mukaan laittoi myöhemmin tarinaa kun kissat oli tuossa kassissa, nyt Giorgia on Milanossa käymässä mutta kivan näköstä ollut ja rauhallista

Vierailija
9230/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Nyt tulee tunnustus:

Tykkään periaatteessa Giorgiasta mutta periaatteessa se myös ärsyttää mua jollakin tavalla ihan hulluna.

Pidän kuitenkin tunteeni omana tietonani, eipä tulisi ikinä mieleen tuoda tätä missään muualla esille kuin anonyymisti täällä. 🙈

juu eihän siinä mitään jos joku välillä ärsyttää kyllä muakin moni tyyppi mut ei tulis mieleenkään mennä sanomaan sitä niiden someen

Vierailija
9231/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä se uusi haastattelu kokonaan

https://www.instagram.com/tv/CSpBXqDn77m/?utm_medium=copy_link

Kuvittelenko, vai flirttaileeko Damiano noille naishaastettelijoille? Yhdessä kohdassa sen ilme...

Joo! Ihan kuin se ois katsellut sitä vasemmanpuoleista haastattelijaa jotenkin... kiinnostuneesti. Ja puhui matalimmalla, samettisimmalla äänellään.

Sillä on tosiaan jännä moodi päällä, hiukan samanlainen oli mielestäni siinä Nikkien meikkivideossa.

Nää giffit on vissiin pidemmästä versiosta..

https://la-fourmi.tumblr.com/post/659691014761627648

Tuo Damianon otsatukka tuo mieleen antiikin roomalaiset patsaat :)

(Mutta silti odotan henk. koht. paljas otsa -frisyyrin paluuta, koska mielestäni se pukee häntä selvästi paremmin.)

D:stä tulee kyllä monin tavoin mieleen kreikkalaiset ja roomalaiset patsaat :)

Mä pelkään että se saa inspiraatiota baldeskin-meemeistä ja on seuraavaksi kokonaan kalju :D Oikeasti se taitaa tykätä hiuksistaan sen verran että tuskin sentään ihan kokonaan tukka lähtee.

Sivukalju/manbun-Damianon kun vielä joskus saisi takaisin niin muuta en pyydä 🙏

Kalju sopisi hyvin.

Tuskin hiuksistaan eroon pyrkii ainakaan ennen aikojaan :) Aika suuri osa viehätysvoimaa.

Sanoin ihan tosissani, että kalju sopisi hyvin. Sivukaljussa ja hiukset kiinni korostui kasvojen, kallon, leuan, nenän, kaulan piirteet hienosti. Paremmin kuin naamalle risumaisesti tippuva mullet.

Täysin päinvastaista mieltä. Piirteet näyttäytyy aivan erityisen veistoksellisena pidemmän ja pehmeämmän tukan kanssa. Nykyinenkin on ihan hyvä, mutta kovemman näköinen, ja jotain siitä "jumalaisesta" efektistä häviää.

Pitkää tukkaa ei saada vielä aikoihin, kalju on jopa todennäköisempi vaihtoehto.

Vierailija
9232/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plääh, en osaa tuota näytönsäästäjäksi kuvan laittamista, olen mieleisen kuvan kopioinut, tai siis sen linkin siihen, mutta en osaa sitä luuriin laittaa.

One+ on kännykkäni.

Saatko ladattua kuvan puhelimeen? Eli kun avaat linkin, pidä sormea pitkään pohjassa kuvan päällä niin pitäisi tulla mahdollisuus ladata kuva puhelimen muistiin.

Sitten vaan asetuksista etsimään, mistä löytyy lukitusnäytön ja taustakuvan asetukset.

Toivottavasti tästä on apua!

Sivuhuuteluna, että musta on ihanaa kun täällä riennetään auttamaan, että muutkin saisi ihastella Damianoa puhelimen näytöllä. <3

Vierailija
9233/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Nyt tulee tunnustus:

Mä taas tykkään Giorgiasta ja G & D lovestoorista todella paljon <3🙈

Vierailija
9234/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisku mihin?

Yritän arvata. Joku on kieltänyt hempeilemästä Giorgian kanssa?

Vierailija
9235/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisku mihin?

Just se että jotenkin noteeraa suhteen somessaan. Mietin että liittyykö siihen että niistä keikan jälkeen otetuista videosta jotkut fanit sai päähänsä, ettei D edes tykkää Giorgiasta.

Vierailija
9236/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisku mihin?

Just se että jotenkin noteeraa suhteen somessaan. Mietin että liittyykö siihen että niistä keikan jälkeen otetuista videosta jotkut fanit sai päähänsä, ettei D edes tykkää Giorgiasta.

Ja leikkauskin tulossa parin päivän päästä. Isoja asioita meneillään.

Vierailija
9237/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain joku päivä sitten että G oli nimenomaan se joka oli halunnut tulla ”ulos” suhteen kanssa kun suosiota alkoi tulemaan enemmän.

Ymmärrän kyllä tämän, i would stake my claim too 😁

Vierailija
9238/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä epäilen että noilla hempeillyillä on varmaan jotain tekemistä Giorgian leikkauksen kanssa

Vierailija
9239/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Jossain huhuillaan että Lello olisi Ethanin poikaystävä.

En kyllä osta tätä ihan tältä istumalta..

Olisko V:n poikkis? Jonkun kikkarapäisen pojan kanssa on pararazzikuvattu kauppaostoksilla. Who knows.

V:n kohdalla huhut on jo pidempään puhunut tyttöystävästä ja niistä on tuoreita razzikuvia pussailemassa, tyttö oli mukana Belgian keikalla myös.

Vierailija
9240/22144 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisku mihin?

Tuota juttua on levittänyt jo aiemmin Damoria-shippaajat, kun yhteiskuvissa (eli paparazziotoksissa) ei läheisyyttä näy, mutta noista joistain videoista sitten otettiin vettä myllyyn. Voihan nekin vaikuttaa, mutta toisaalta myös se ihana halailuvideo levisi aika hyvin, ja ehkä silläkin on ollut positiivinen vaikutus nyt yhtäkkiseen avoimuuteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän