Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Damiano with a bun:
https://maybanksslut.tumblr.com/post/658031214707490816/niccolos-damian…
Nää on niin ihania... Oon muutenkin heikkona manbun-miehiin.
Me too, sister!
Onneks paremmalla puoliskolla sellanen löytyy ❤️
Tää mun "Damianon korut" -fetiss... ei kun siis -kiinnostus vaan pahenee. Nyt mä yritän epätoivoisesti zoomailla Vespakuvaa, että mikä riipus siinä helmien vierellä killuu.
Vierailija kirjoitti:
Tää mun "Damianon korut" -fetiss... ei kun siis -kiinnostus vaan pahenee. Nyt mä yritän epätoivoisesti zoomailla Vespakuvaa, että mikä riipus siinä helmien vierellä killuu.
Täällä toinenkin koruista (liian) kiinnostunut on katsellut sitä viime päivinä. Jostain kuvasta ajattelin enkeliksi, mutta mitenkään varma en ole 🧐
Eiköhän Dresslikemaneskin kerro meille piakkoin lisää koruista!
Mun tekis mieli tilata sen Chiaran korviksia, mitähän hintaluokkaa ne on, tietääkö kukaan? Ja toimittaako Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku nyt vielä aamutuimaan ihan asioikseen poistatti eilisiltaiset hyvänyöntoivotukset täältä. :D
Pahoittelen metakeskustelua enkä tee sitä tätä viestiä enempää, mutta Victoria vaikuttaa olevan punainen vaate. Ei ole ensimmäinen kerta kun nimenomaan siihen liittyviä viestejä häviää. Eilen illalla jo katosi nauruhaastattelut ja spekulointini Victorian omasta musasta, kun pojat jäi paikoilleen. Nyt hävisi näköjään jonkun dokukommentti, vastaukseni vielä näkyy. Mielenkiintoista.
Kyllä täältä eniten on hävinnyt viestejä Damianoon liittyen, Thomas ja Ethan eivät taida niinkään kiinnostaa.
Idde kirjoitti:
Eiköhän Dresslikemaneskin kerro meille piakkoin lisää koruista!
Mun tekis mieli tilata sen Chiaran korviksia, mitähän hintaluokkaa ne on, tietääkö kukaan? Ja toimittaako Suomeen?
Näin tässä joku päivä jonkun tilanneen Hollantiin ongelmitta, ehkä toimitus löytäisi sitten Suomeenkin. Hinnoista ei oo käsitystä.
Mä oon katsellut Victorian punakivistä helmisormusta joka just oli myös dresslikemaneskinissa, jotain sen tyylistä olis kiva löytää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää zoomailla parin päivän takaista kissanpussailuvideota, siinä riipus on näkyvillä. Nyt ei ole tähän hätään videolinkkiä.
Tuohon hymyttömyyteen/surumielisyyteen vielä palatakseni:
Itsekin siihen huomiota kiinnittäneenä ja tännekin siitä viestin kirjoittaneena, tuli vielä mieleen sellainen asia että: tutkailin D:n omaa instaa, ja siellä on kyllä mielestäni monet kuvat jo ajalta ennen Euroviisujakin melko tummia ja vakavia. Semmoisia taiteellisia, herkkiä. Ja monet vanhemmat iloiset ja hyväntuuliset videot mitä some on pullollaan, on usein juuri keikoilla kuvattuja. Ja nythän heillä ei ole keikkoja ollut! Muuta kuin muutama pikku esiintyminen promomielessä, joissa on soitettu lähinnä vain ZeB ja IWBYS.
Ja vielä: mielestäni D:n vanhat, pidemmät ja vielä vanhemmat pitkät hiukset, pehmensivät hänen kasvojaan ja ilmettään. Toivat sellaista lämpöä enemmän hänen ilmeeseen. Ja nykyään hänellä on usein edustustilaisuuksissa hyvin tumma silmämeikki joka "koventaa" hänen olemustaan hyvin lyhyen tukan kera.
Toki hänellä on varmaan joku syy miksi haluaa meikata niin vahvasti, ehkä hän vain tykkää siitä tyylistä, tai sitten siinä on jotain psykologistakin taustalla , en tiedä eikä minulle millään tavalla kuulukaan.
Mutta tämmöisiä ajatuksia tuli mieleen kun itsekin hieman olen ollut huolissani Damianon ja bändin jaksamisesta heidän hurjassa tahdissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää zoomailla parin päivän takaista kissanpussailuvideota, siinä riipus on näkyvillä. Nyt ei ole tähän hätään videolinkkiä.
Kiitti vinkistä! En siltikään ihan saa selkoa... Tavallaan vähän risti/krusifiksimaiselta näyttää, mutta sitten ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä! En siltikään ihan saa selkoa... Tavallaan vähän risti/krusifiksimaiselta näyttää, mutta sitten ei kuitenkaan.
Näytti vähän joltakin keijulta, mutta ehkä muistan ja olen nähnyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti vähän joltakin keijulta, mutta ehkä muistan ja olen nähnyt väärin.
Tai sitten se on Ikaros. En ihmettelisi.
Edelleen vaan kuolaan näitä hiuksia:
https://damianodavidthings.tumblr.com/post/658058307990421504/cutie-pie
Can I get a hallelujah?
Vähän twerkkaavaa Damianoa, never a bad thing:
https://www.instagram.com/p/CR42hJvM1Ep/?utm_medium=copy_link
Tää on musta niin hauska, Mr David everybody:
https://www.instagram.com/p/CR6ddsEqL1H/?utm_medium=copy_link
Tupakointistoori. Huh. 🔥
Ja tällä kertaa pääkallokoruja.
tässä uusi haastattelu Associated Pressille mutta eipä tossa ollut mitään uutta
https://www.instagram.com/p/CR55UgKtt2w/?utm_medium=copy_link
Tässäkään ei ole mitään uutta, mutta kaikki Sanremo-esitykset näkyy pikkuhiljaa palaavan youtubeen <3 Kolmannen illan esitystä en ole tainnut nähdä ollenkaan, enkä muista millaiset asutkaan siinä oli. Sitä odotellessa: kakkosillan matalapöksypuvut :)
Vierailija kirjoitti:
Tupakointistoori. Huh. 🔥
Ja tällä kertaa pääkallokoruja.
Nam nam 🥰
ovat ilmeisesti treenanneet keikkoja varten