Voisitko käydä julkisessa sekasaunassa?
Eli siis keskieurooppalaisessa saunassa joissa miehet ja naiset on alasti samassa saunassa. Suomessa tuota ei vissiin katinkullan saunamaailman rempan jälkeen tunneta lainkaan
Kommentit (24)
En todellakaan, en vaikka maksettaisi 100 euroa, en. Helvetin iljettävää !!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, en vaikka maksettaisi 100 euroa, en. Helvetin iljettävää !!
Ei se minusta ollut niin kummallista kun sellaisessa kävin Saksassa. ap
Vierailija kirjoitti:
En. Sen tietää minkälaista porukkaa siellä istuskelisi.
Sakassa ainakin ihan normaaleja
En. Suomessa on ollut joissakin kylpylöissä höyrysaunoja tällä periaatteella, en tiedä onko enää, mutta ei kiitos.
En menisi vaikka maksettais. Tahdon saunoa yksin tai korkeintaan oman kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En. Suomessa on ollut joissakin kylpylöissä höyrysaunoja tällä periaatteella, en tiedä onko enää, mutta ei kiitos.
on paljon sellaisia nykyään myös ja ei völttis hirveesti höyryä
korkeintaan miespuolisten perheenjäsenten kanssa muttei vieraiden miesten kaa
En voisi käydä, meillä suhteessa sovittu että emme sekasauno alasti.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyseessä olisi omat vanhemmat tai sisarukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, poislukien perhe. Kyllä tietenkin esim omien lastenkin kanssa käydään saunassa. Mutta vieraat ja kaverit jotka vastakkaista sukupuolta niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, poislukien perhe. Kyllä tietenkin esim omien lastenkin kanssa käydään saunassa. Mutta vieraat ja kaverit jotka vastakkaista sukupuolta niin ei.
joo kiitos tarkennuksesta
Ehkä voisinkin. Mieheni ei kyllä antaisi mennä. Hän ei halua että kukaan muu mies kun hän näkee minua alastomana.
Ei koska mieheni on kieltänyt minua olemasta alasti muiden miesten kuin hänen seurassa
Kyllä, ei mitään ongelmaa. Pyörin harrastuspiireissä, jossa on tavallista mennä esim. leirisaunaan sekaporukalla. Helsingin Sompasaunassakin olen käynyt useita kertoja ja ihan nakkena silloinkin. Mieheni käy samoin. Välillä käymme yhdessä, välillä erikseen.
Oikeastaan ainoat syyt, jotka minua voisivat estää tekemästä tällaista ovat joko kehonkuva-asiat tai parisuhde. Mutta kehorauhan olen tehnyt jo aikaa sitten, vaikka se ei ollut helppoa, kun paino on vaihdellut paljon elämän varrella.
Parisuhde olisi myös mielestäni aika huonolla tolalla, jos pitäisi toisen saunomisia alkaa kontrolloida. Ei minua kiinnosta mieheni saunomiset, koska tarvitsemme ja osaamme antaa toisillemme myös omaa aikaa. Jos mieheni haluaisi joskus lähteä, niin mitkään saunomisriidat eivät siihen auttaisi, todennäköisesti päinvastoin. Ja itsekin haluan käydä saunassa ja ylipäätään olla parisuhteessa, jossa ei olle mustasukkaisia.
En.