Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiankielistä varmasti. Jos siirretään sulkakynäfantasiat *köh* hetkeksi (vain hetkeksi) sikseen, niin musta tuntuu, että sen omat tekstit olisi varmaan jotain aika romanttishenkisiä rakkauslauluja.
Toisaalta Ethan on todella luonteva IWBYS videolla ja kantaa sujuvasti videon henkisiä asusteita. Ja toki muistamme lukuisat rumpalin settiä esittelevät videot ja kuvat… en yhtään hämmästyisi jos sulkakynästä tulisi ruusuntuoksuisen rukoilevan romantiikan lisäksi _erittäin_ kuumankosteaa, s*ksuaalisuutta tihkuvaa lyriikkaa. Hieman pidättyvän ulkokuoren alla saattaa piillä vaikka mitä ❤️
No höh, siis ruusuntuoksuisen RUNOILEVAN eikä rukoilevan romantiikan 🙈
Mä alan hiljalleen uskoa tähän teoriaan, vaikka olinkin aluksi sillä kannalla, että rakkauslauluja rustailisi vain. 🧐
Kiva, että joku nyt vielä aamutuimaan ihan asioikseen poistatti eilisiltaiset hyvänyöntoivotukset täältä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiankielistä varmasti. Jos siirretään sulkakynäfantasiat *köh* hetkeksi (vain hetkeksi) sikseen, niin musta tuntuu, että sen omat tekstit olisi varmaan jotain aika romanttishenkisiä rakkauslauluja.
Toisaalta Ethan on todella luonteva IWBYS videolla ja kantaa sujuvasti videon henkisiä asusteita. Ja toki muistamme lukuisat rumpalin settiä esittelevät videot ja kuvat… en yhtään hämmästyisi jos sulkakynästä tulisi ruusuntuoksuisen rukoilevan romantiikan lisäksi _erittäin_ kuumankosteaa, s*ksuaalisuutta tihkuvaa lyriikkaa. Hieman pidättyvän ulkokuoren alla saattaa piillä vaikka mitä ❤️
Mä alan hiljalleen uskoa tähän teoriaan, vaikka olinkin aluksi sillä kannalla, että rakkauslauluja rustailisi vain. 🧐
Uskoa vai toivoa 😄?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että joku nyt vielä aamutuimaan ihan asioikseen poistatti eilisiltaiset hyvänyöntoivotukset täältä. :D
Pahoittelen metakeskustelua enkä tee sitä tätä viestiä enempää, mutta Victoria vaikuttaa olevan punainen vaate. Ei ole ensimmäinen kerta kun nimenomaan siihen liittyviä viestejä häviää. Eilen illalla jo katosi nauruhaastattelut ja spekulointini Victorian omasta musasta, kun pojat jäi paikoilleen. Nyt hävisi näköjään jonkun dokukommentti, vastaukseni vielä näkyy. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoa vai toivoa 😄?
En myönnä mitään! 👀
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee pitkä juttu Giorgiasta, pahoittelut niille joita aihe ei kiinnosta.
Sen parin kuukauden perusteella jota olen häntä seurannut vaikuttaa tosi mukavalta ja fiksulta naiselta. Ottaa rohkeasti kantaa tärkeinä pitämiinsä asioihin ja kieltämättä suomalaiset somevaikuttajat ovatkin alkaneet tuntua kovin pinnallisilta ja tylsiltä. Vahvoista mielipiteistään huolimatta on kuitenkin rauhallisen ja maanläheisen oloinen, minusta sopivat Damianon kanssa hyvin yhteen (toki mielipiteeni perustuu pelkästään somen kautta tulleeseen vaikutelmaan).
Olisi kiva nähdä enemmän Damianoa ja Giorgiaa yhdessä, mutta samalla ymmärrän kyllä, että haluavat pitää suhteensa yksityisenä. Molemmat ovat kuitenkin työnsä puolesta niin paljon julkisuudessa.
Ja loppuun vielä, Giorgia on todella kaunis ja hänellä on kadehdittavan upea vartalo. Ei voi muuta kuin ihastella, ei toki ihan Damianon tasolle yllä, mutta kyllä Giorgiaakin katselee oikein mielellään. 😊
Kiva teksti! Fanitan itseäni hurjasti nuorempaa Giorgiaa vilpittömästi, vaikuttaa syvälliseltä, sydämelliseltä ja ajattelevaiselta nuorelta naiselta. Pinnallisuus ja materialistisuus tuntuvat olevan hänestä kaukana. Valtavan kaunis ilman täyteaineita, mieletön vartalo mutta ennen kaikkea naisten ja ihmisyyden puolestapuhuja, eläinrakas ja älykkään kuvan itsestään antava. Ihailen sitä että lukee paljon. Tuntuu mukavalta ajatukselta että juuri tämä ihminen on Damianon rinnalla ja toivon heille sekä yksilöinä että parina kaikkea hyvää ❤️
Huomenta!
Harmi tosiaan kun eilisillan linkit ja muut poistui yön aikana.
Tässä Washington Postin juttu:
https://www.washingtonpost.com/entertainment/italian-rockers-maneskin-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen metakeskustelua enkä tee sitä tätä viestiä enempää, mutta Victoria vaikuttaa olevan punainen vaate. Ei ole ensimmäinen kerta kun nimenomaan siihen liittyviä viestejä häviää. Eilen illalla jo katosi nauruhaastattelut ja spekulointini Victorian omasta musasta, kun pojat jäi paikoilleen. Nyt hävisi näköjään jonkun dokukommentti, vastaukseni vielä näkyy. Mielenkiintoista.
Jep, ja yhdyn mielipiteeseen siitä että Måneskin tekee nimenomaan Victorian kuuloista musiikkia.
Tuosta Damianon surumielisyydestä tai ilottomuudesta tuli mieleen, että mulle henk. koht. on jotenkin kauhean tuttua olla vähän huolissaan ihailun kohteesta enkä ehkä osaisikaan ihan vaan pinnallisesti suhtautua, jos huomaan että jotain murhetta tai ongelmaa on. Olen elänyt läpi mm. Dave Gahanin huumeidenkäyttökaudet ja sydänpysähdykset, ja ne oli kuulkaa rankkoja aikoja myös teinifanin tunne-elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Damianon surumielisyydestä tai ilottomuudesta tuli mieleen, että mulle henk. koht. on jotenkin kauhean tuttua olla vähän huolissaan ihailun kohteesta enkä ehkä osaisikaan ihan vaan pinnallisesti suhtautua, jos huomaan että jotain murhetta tai ongelmaa on. Olen elänyt läpi mm. Dave Gahanin huumeidenkäyttökaudet ja sydänpysähdykset, ja ne oli kuulkaa rankkoja aikoja myös teinifanin tunne-elämälle.
Joo, kyllä mä ainakin tunnen tosi vahvasti ja saatan tulla surulliseksi jos nään jotain huolestuttavaa…
Mutta yritän silti ajatella että kuvat on kuvia ja me nähdään vaan niitä mitä meille halutaan jakaa.
Tyypit eilen Roomassa - väsyneen näköistä sakkia. Ihana tuo vespa-kuva, olen kateellinen sekä Victorialle että vespalle..
Idde kirjoitti:
Oho. Linkki unohtui:
https://www.instagram.com/p/CR49aZgtA7y/?utm_medium=copy_link
Vespakuva on ihan loistava 😍
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä mä ainakin tunnen tosi vahvasti ja saatan tulla surulliseksi jos nään jotain huolestuttavaa…
Mutta yritän silti ajatella että kuvat on kuvia ja me nähdään vaan niitä mitä meille halutaan jakaa.
Paitsi että nyt nettikaudells bändi ei itse pääse valitsemaan suurta osaa materiaalista, vaan kaikki huonotkin hetket jaetaan. Kuulemma ennenkin meno oli vähintään samanlaista euroviisuissa esitysten ulkopuolella, mutta kukaan ei lähetellyt kuvia tai videoita hiprakoista, kaatumisista, housujen repeämistä, lasin rikkoutumisesta, vessareissusta, kumartumisesta pöydän yli lattialle katsomaan rikkinäisiä lasia, erikoisesta ilmeestä kun katsot kilpailevan maan laulajaa tai olet pöhöttynyt ja rättiväsynyt seuraavana päivänä matkalla lentokentälle..
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yritän silti ajatella että kuvat on kuvia ja me nähdään vaan niitä mitä meille halutaan jakaa.Paitsi että nyt nettikaudells bändi ei itse pääse valitsemaan suurta osaa materiaalista, vaan kaikki huonotkin hetket jaetaan. Kuulemma ennenkin meno oli vähintään samanlaista euroviisuissa esitysten ulkopuolella, mutta kukaan ei lähetellyt kuvia tai videoita hiprakoista, kaatumisista, housujen repeämistä, lasin rikkoutumisesta, vessareissusta, kumartumisesta pöydän yli lattialle katsomaan rikkinäisiä lasia, erikoisesta ilmeestä kun katsot kilpailevan maan laulajaa tai olet pöhöttynyt ja rättiväsynyt seuraavana päivänä matkalla lentokentälle..
Tarkoitinkin lähinnä noita bändin ja jäsenten itse jakamia kuvia. :)
Kun itse en jakele noita ns paparazzikuvia enkä pistä niille ihan hirveästi arvoa - god knows että jokainen meistä näyttäis niissä kuvissa ties miltä. Minä ainakin.
Haluaisin toisen Måneskin-tatuoinnin, mutta mihin?
Joku pätkä sanoituksista, mutta en ole päättänyt olisko se torna a casa, L’altra dimensione vai mikä.
Damiano with a bun:
https://maybanksslut.tumblr.com/post/658031214707490816/niccolos-damian…
Idde kirjoitti:
Damiano with a bun:
https://maybanksslut.tumblr.com/post/658031214707490816/niccolos-damian…
Nää on niin ihania... Oon muutenkin heikkona manbun-miehiin.