Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nämä "naismaisuudesta" nyt kommentoivat eivät juurikaan ole perehtyneet esim. viisuja edeltävään kuvamateriaaliin..? On kuulkaa hameita ja meikkejä ja koruja jos jonkinlaisia käytetty jo aiemminkin.
Niiden mekkojen sisällä on kuitenkin ollut miehekkään oloinen mies. Iso muutos on tässä kummallista. Jos kertoisi mistä on kyse, onko se näyteltyä vai mitä. Luontevasti tuli viisujen miehekäs olemus. Luuleeko, että naiset tykkää noista naismaisista eleistä enemmän, peränkuulutan vain aitoutta koska nyt on ristiriitaiset viestit.
Minkälaista miehistä bi-naisten yleensä tykkää kertokaa. Nyt korostuu naisellisuus. Sveitsin edustajalla oli naisellisia eleitä viisuissa, ei Måneskin miehellä. Haluaako Måneskin mielistellä enemmän ei-heteroita riippumatta omasta suuntautumisestaan, vai onko hän nyt herännyt huomaamaan olevansa bi tai homo
Reilua olisi kertoa naisparka laumoille mun mielestä. Ei ne välttämättä hylkää, mutta osaa suhtautua
Tuo on tietysti myös keino erottua ja rikkoa tabuja. Italia on esim. Suomea konservatiivisempi ja siellä mieskuva on tiukemmin maskuliinisempi. Rock-musiikkiin kuuluu tietty kapinallisuus ja rajojen rikkominen. Pitäisin todennäköisempänä, että esiintyvän taiteilijan kohdalla kyse olisi tästä eikä mistään henkilökohtaisesta kaapista tulosta.
Somessa huhuavat, että joku humalainen saksalaismies oli yöllä yrittänyt ahdistella Victoriaa, joka näyttääkin itkuiselta tapauksen jälkeen otetussa videopätkässä. 😒
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi, jos bändin mielenterveys alkaisi jo vähän rakoilemaan.
Tarkoitit siis varmaankin ketjun, ei bändin.
Vierailija kirjoitti:
Somessa huhuavat, että joku humalainen saksalaismies oli yöllä yrittänyt ahdistella Victoriaa, joka näyttääkin itkuiselta tapauksen jälkeen otetussa videopätkässä. 😒
Tainnut olla ketjupoistaja/massapeukuttaja, joka onkin kummallisesti hävinnyt ketjusta klo 16:00 eilen...
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti tästä kyse, Damiano on ritarina taas paikalla
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/656965759745097728/marlenasup…
https://www.instagram.com/tv/CRaKihYKdbq/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Taas kiusapoistelija vauhdissa, mm. xfactor-linkki ja monta fiksua viestiä hävisi tuolta kuran välistä, joka pysyy paikallaan. Toivottavasti poistelijan elämään löytyy jotain yhtä mukavaa ajanvietettä palstan ulkopuolella kun Måneskin-fanitus meidän ihastelijoiden elämässä <3
Itse poistelit eilen kriittisiä viestejä aivan yhtä lailla. Metsä vastaa ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla on vähän tahdikkuus pettänyt, fanikuvat ja itkuisen Victorian videoimisen ja varsinkin niiden postaamisen olis voinu sen jälkeen jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kiusapoistelija vauhdissa, mm. xfactor-linkki ja monta fiksua viestiä hävisi tuolta kuran välistä, joka pysyy paikallaan. Toivottavasti poistelijan elämään löytyy jotain yhtä mukavaa ajanvietettä palstan ulkopuolella kun Måneskin-fanitus meidän ihastelijoiden elämässä <3
Itse poistelit eilen kriittisiä viestejä aivan yhtä lailla. Metsä vastaa ja niin edelleen.
Olen eri kuin jolle tuossa vastaat, mutta oletko ihan varma että tämä on oikea ketju sulle? Täällä saa tietenkin olla eri mieltä eikä kaikista bändin tekemisistä tarvitse tykätä, mutta lähtökohtaisesti ketju on Måneskinin faneille. En ymmärrä, miksi tänne tasaisin väliajoin eksyy porukkaa pelkästään tarkoituksenaan aiheuttaa mielipahaa ja sekasortoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on kadonnut eilisillan keskustelua lyriikoista. Erikoista sensuuria taas.
Mun viestejä on ainakin hävinnyt eiliseltä, ja oon siis jutellut ihan faniasiaa enkä trollaillut outouksia :( En käsitä millainen tuo poistomekaniikka palstalla oikein on.
Eilen oli vähän outo päivä ketjuhäiriköinnin osalta, ja pitkästä aikaa ilmeni tuota fiksujen viestienkin (kiusallaan) poistattelua. :-/
Aivan, fiksuja viestejä joissa bändin toimintaa kritisoitiin poistettiin, mutta en nähnyt sinua silloin ulisemassa asiasta. Vääriä mielipiteitä siis saa poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin jolle tuossa vastaat, mutta oletko ihan varma että tämä on oikea ketju sulle? Täällä saa tietenkin olla eri mieltä eikä kaikista bändin tekemisistä tarvitse tykätä, mutta lähtökohtaisesti ketju on Måneskinin faneille. En ymmärrä, miksi tänne tasaisin väliajoin eksyy porukkaa pelkästään tarkoituksenaan aiheuttaa mielipahaa ja sekasortoa.
Tämähän on yhden bändiläisen ihasteluketju, ei koko bändin fanitusketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on kadonnut eilisillan keskustelua lyriikoista. Erikoista sensuuria taas.
Mun viestejä on ainakin hävinnyt eiliseltä, ja oon siis jutellut ihan faniasiaa enkä trollaillut outouksia :( En käsitä millainen tuo poistomekaniikka palstalla oikein on.
Eilen oli vähän outo päivä ketjuhäiriköinnin osalta, ja pitkästä aikaa ilmeni tuota fiksujen viestienkin (kiusallaan) poistattelua. :-/
Aivan, fiksuja viestejä joissa bändin toimintaa kritisoitiin poistettiin, mutta en nähnyt sinua silloin ulisemassa asiasta. Vääriä mielipiteitä siis saa poistaa?
Tykkäätkö sä bändistä edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa tietenkin olla eri mieltä eikä kaikista bändin tekemisistä tarvitse tykätä
Eihän saa, koska kaikki viestit jotka sisälsivät kritiikkiä poistettiin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se jolle alunperin vastattiin, ainoat liputtamani viestit ovat tältä aamulta :) mutta häirikkötyyppihän selittää ihan pimeitä koko ajan, ja joku ehkä komppaa välillä. Kritiikki on eri asia kun asiaton tyyli, jotkut ei vaan opi sitä koskaan.
Ja mitä tulee ketjun aiheeseen, se on täällä moneen kertaan vatvottu ja todettu että koko bändin ihastelu mahtuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on ihan koko bändin ihastelu- ja keskusteluketju, vaikka otsikko hätäpäissään tuollaiseksi lipsahtikin. 🙃
Mutta jos ei bändistä laisinkaan pidä, niin niille "onpa tosi huono yhtye ja varmasti h*mo laulaja" -viesteille varmasti löytyy joku parempikin loppusijoituspaikka. Asiallinen keskustelu ja kritiikki sen sijaan on toki tervetullutta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Cringe bändi ja vielä cringempi ketju.
Olisi edes grunge :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on ihan koko bändin ihastelu- ja keskusteluketju, vaikka otsikko hätäpäissään tuollaiseksi lipsahtikin. 🙃
Mutta jos ei bändistä laisinkaan pidä, niin niille "onpa tosi huono yhtye ja varmasti h*mo laulaja" -viesteille varmasti löytyy joku parempikin loppusijoituspaikka. Asiallinen keskustelu ja kritiikki sen sijaan on toki tervetullutta.
-ap
Ketään ei vieläkään kiinnosta, että olet aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kunhan se ei koske ketjun ylläpitoa, -ap-:ta, Måneskinia, ketjun otsikkoa ja peukutuksia, niin asiallinen keskustelu ja kritiikki kukoistaa ketjussa ;D
Ihan kiusallanikin kirjoitan tämän nimimerkilläni. Varmaan poistetaan.
Pitäiskö teidän kriitikoiden perustaa Måneskinin kritisointiketju? Me voitais sit ihastella täällä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö teidän kriitikoiden perustaa Måneskinin kritisointiketju? Me voitais sit ihastella täällä rauhassa.
Kysehän ei ole bändin fanittamisesta eikä kriittisyydestä. Kyse on siitä, miten ketjun kirjoittajia kohdellaan ketjussa, jossa eräät eivät suvaitse tai salli, samaan aikaan kun toisesta suupielestään hehkuttavat, kuinka bändi on suvaitsevaisuuden ja sallivuuden esikuva.
Muistattehan että bändillä on kappale, joka kertoo jo kaiken tästä ketjusta ja sen rasittavimmista tapauksista.
Io c'ho vent'anni
Perciò non ti stupire se dal niente faccio drammi
I’m only 20,
therefore don’t be surprised if from nothing I make drama
Olen kaksikymmentävuotias
älä siis kummastele, jos saan pienestäkin draamaa aikaiseksi
Täytyy sitten muistaa, että tässä tehdään lavashowta ja musiikkivideota, ja kyse on esiintyvästä taiteilijasta. Oma persoona ja esitys ovat kaksi eri asiaa. Ei tuollaisen shown perusteella voi henkilöstä vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.