Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiehtoo suunnattomasti Damianon feminiininen puoli. On hän minusta silti edelleen myös maskuliininenkin. Sopivassa suhteessa kumpaakin!
Just näin. Eikä hänen suuntautumisensa kuulu kenellekään muulle. Bändi leikittelee niin tyyli- kuin seksuaalisuusteemoilla avoimesti ja vapautuneesti niin lavalla kuin muutenkin, joten jonkinlaista avoimuutta ja avarakatseisuutta peräänkuuluttaisin faneiltakin. Ei pidä kahlita ketään liian suppeaan muottiin tai tehdä oletuksia jonkin yhden esityksen perusteella. 🖤
Tiesittekö, että sateenkaaren sanotaan olevan Jumalan merkki siitä, ettei täydellistä vedenpaisumusta enää tule. Asia välähti mieleeni katsoessani uutisia Saksan ja Belgian tulvista.
Miettikääpä asiaa perusteellisesti.
Minäkin olen miettinyt, että kumpi olemus ja elekieli on se aidompi. Joka tapauksessa niitä on kaksi erilaista, vanhoissa dokumenteissa joissa toisessa seurataan kiertuetta, ja toinen on se talolla filmattu, on maskuliininen ilman suurempia naisellisia eleitä. On tosin paljon nuorempi.
Nämä ovat melkein kuin kaksi eri ihmistä. On joko iän tuomaa itsevarmuutta olla juuri sellainen kuin tuntuu, tai sitten tuo käytös on epämukavuuden peittämistä johonkin toimintaan. Haastatteluissakinhan hän usein pureksii huultaan, katselee käsiään tai tekee jotain fyysistä ilmeisesti rauhoittaakseen itseään. Jotain todellista varmasti molemmissa puolissa on. En tiedä, eikä sillä tietysti ole väliäkään, kunhan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Damiano on aito. Kun katsoo noita alkupään videoita, on siellä heteromaisempi. Siitä sitten muuttuneet eleet ja muu olemus pikkuhiljaa naisellisempaan suuntaan. Poikkeuksena Euroviisut, joissa oli miehekäs. Eli tyypillistä seksuaali-identiteetin vahvistumista, kun kasvaa aikuiseksi. Harva varmaan pussailisi miehiä, jos olisi ihan ehdoton hetero.
Tarkoitatko, että Blind Channelin miehet eivät ehkä olekaan heteroita, vaan tykkäävät miehistä(kin)? Tätä pitäisikin kysyä heiltä, uteliaisuus heräsi.
Miksi Blind Channel? Multa on mennyt jotain ihan ohi. Mitä tarkoitat?
Nekin pussailee toisiaan esityksissä.
Okei. Multa on mennyt ohi. No, eiköhän sekin tule ilmi joskus. Tai sitten ei. Kunhan hekin ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tosiaan tekevät oletuksia yhden esityksen perusteella. Sitten se oma toive jostakin ominaisuudesta (esim. suuntautuminen) alkaa saada valtaa. Jos itse on hetero, haluaa ihailun kohteen olevan hetero. Vähän sama juttu oli täällä aikoinaan se korsetti-juttu. Monet eivät tykänneet Damianon korseteista, koska olivat naisellisia.
Tässä jutussa on nyt sellainen pikku vivahde-ero, että Damiano on sanonut olevansa hetero. Sitä ei ole tarvinnut kuvitella myöskään olemuksen perusteella aiemmin. Sen takia tämä nykyinen muutos saa aikaan jopa tunteen, että hän olisi jotenkin seonnut. Anteeksi, tämä ei ole silti tarkoitettu pahalla. Hän itse nauraa tälle, jos ei ole seonnut (ja ehkä silloinkin jos on 🤭).
Tai sitten sinä toivot että hän on hetero, vaikkei olisikaan. Käytös ja eleet kertovat jotain muuta.
mä oon sitten varmaan sokea kun en erikoisemmin nää eroja sen 'käytöksellä'/ eleillä ennen tai jälkeen euroviisujen jne. tai sitten en koe sitä mitenkään tärkeänä mutta joo mielenkiintoista lukea teidän havaintoja
Annetaan Damianon olla juuri sellainen kuin on. Muistetaan, että kukaan meistä ei tunne häntä. Näemme vain välähdyksiä hänen elämästään, emme hänen arkeaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että sateenkaaren sanotaan olevan Jumalan merkki siitä, ettei täydellistä vedenpaisumusta enää tule. Asia välähti mieleeni katsoessani uutisia Saksan ja Belgian tulvista.
Miettikääpä asiaa perusteellisesti.
Mitenkähän Måneskin Saksan keikka tänään tulvakatastrofin mainingeissa sujuu.
Tarkoitat siis, että sateenkaari on otettu Raamatusta väärään käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen miettinyt, että kumpi olemus ja elekieli on se aidompi. Joka tapauksessa niitä on kaksi erilaista, vanhoissa dokumenteissa joissa toisessa seurataan kiertuetta, ja toinen on se talolla filmattu, on maskuliininen ilman suurempia naisellisia eleitä. On tosin paljon nuorempi.
Nämä ovat melkein kuin kaksi eri ihmistä. On joko iän tuomaa itsevarmuutta olla juuri sellainen kuin tuntuu, tai sitten tuo käytös on epämukavuuden peittämistä johonkin toimintaan. Haastatteluissakinhan hän usein pureksii huultaan, katselee käsiään tai tekee jotain fyysistä ilmeisesti rauhoittaakseen itseään. Jotain todellista varmasti molemmissa puolissa on. En tiedä, eikä sillä tietysti ole väliäkään, kunhan pohdin.
Tää oli hyvin tiivistetty. Olen ollut huomaavinani kahtiajakoisuutta käytöksessä muutenkin, välillä on tosi aurinkoinen, sitten taas hyvin hymytön ja varautunut, vaikka välissä ei olisi kovin paljon aikaa. Olisiko kyse lopulta luonteenpiirteenä taipumuksesta, ei ehkä ääripäihin, mutta ailahteluun :) tästä voisi vetää aasinsillan vaikkapa iwbys- tai Vent'anni-vastakohtateemoihin.
Tässä yksi tulkinta asiasta - imago on ehkä pohdittu, mutta hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi tulkinta asiasta - imago on ehkä pohdittu, mutta hyvällä tavalla.
Linkki unohtui
https://dailynexus.com/2021-07-01/the-transformation-of-men-through-gla…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon sitten varmaan sokea kun en erikoisemmin nää eroja sen 'käytöksellä'/ eleillä ennen tai jälkeen euroviisujen jne. tai sitten en koe sitä mitenkään tärkeänä mutta joo mielenkiintoista lukea teidän havaintoja
Etsi Tumblr måneskin uusimmat. Itävallassa tai Saksassa valikoi fanin kädestä korua videopätkissä.
juu näin sen pätkän eilen twitterissä mutta se ei musta eroa mitenkään sen aiemmasta käytöksestä
Vierailija kirjoitti:
Voi myös vain peittää hermostuneisuutta ja jännitystä rooleilla ja korostetuilla eleillä. Huulten pureskelun sijaan. Tuossahan on kaikkien fanien ja kameroiden edessä vähän kuin peura ajovaloissa. Paniikki voi iskeä ja liioitelluista rooleista saa suojaa.
Mä oon tämän teorian kannalla. Rooli on suoja, sen turvin ei tarvitse paljastaa kaikkea itsestään. Mulla on itsellä paniikkihäiriö ja tuo Damianon huulten ja poskien pureskelu hermostuneena näyttää vähän turhankin tutulta reagoinnilta.
Tässä oli koottu kivasti yhteen bändin kehityskulkua :)
Damianon tyttöystävän uusimmasta ig-kuvasta huomasin että sen oikeassa olkapäässä on sen sydän? tatuoinnin alapuolella teksti Coraline, joku sanoi ig:ssa että se ois otettu vähän sen biisin julkasun jälkeen en sitten tiedä liittyykö se kyseiseen biisiin vai jotain muuta
Giorgialla on uusi tatuonti, nimi Coraline käsivarressaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvin tiivistetty. Olen ollut huomaavinani kahtiajakoisuutta käytöksessä muutenkin, välillä on tosi aurinkoinen, sitten taas hyvin hymytön ja varautunut, vaikka välissä ei olisi kovin paljon aikaa. Olisiko kyse lopulta luonteenpiirteenä taipumuksesta, ei ehkä ääripäihin, mutta ailahteluun :) tästä voisi vetää aasinsillan vaikkapa iwbys- tai Vent'anni-vastakohtateemoihin.
Uskon, että liittyy tuohon "peura ajovaloissa" toimittajien ja fanien edessä. Jos on vielä väsynyt, sressaantunut, saanut paljon hyvää ja huonoa palautetta ja otsikot kirkuu, paniikkijännitys voi iskeä. Esiintyessä ja toiminnassa sen saa pidettyä kurissa. Victoria taas jähmettyy silloin liikkumattomaksi muumioksi, eikä häneen saa muut jäsenet hetkeen kohtaktia.
Taas kiusapoistelija vauhdissa, mm. xfactor-linkki ja monta fiksua viestiä hävisi tuolta kuran välistä, joka pysyy paikallaan. Toivottavasti poistelijan elämään löytyy jotain yhtä mukavaa ajanvietettä palstan ulkopuolella kun Måneskin-fanitus meidän ihastelijoiden elämässä <3
Minua ainakin kiehtoo suunnattomasti Damianon feminiininen puoli. On hän minusta silti edelleen myös maskuliininenkin. Sopivassa suhteessa kumpaakin!