Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Hehän ovat tosiaan kuin kaksi marjaa: Victoria Måneskin ja Kalevala korun sylkevä tyttö
mihin kyssäriin se vastasi että:
I'm taken sorry lol
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1416118834810007552
Vierailija kirjoitti:
I'm taken sorry lol
Are you still available as a dirty lust object for uncontrollably manic Finnish Vauvas?
Vierailija kirjoitti:
I'm taken sorry lol
En tiiä mut hän on ihana ❤.
Vierailija kirjoitti:
Damianon uusi tukka on kamala. Tulee lähinnä joku kebabgigolo mieleen :O
Samaa mieltä uudesta hiusmallista, ei ihan sieltä onnistuneimmasta päästä stailauksia. Mieleen tuli välittömästi Dumb and dumber -leffat ja Jim Carreyn esittämän roolihahmon pottatukka. No, onneksi fleda kasvaa myös Damianolla ja kohta on taas uusi frisyyri kehissä...toivottavasti vähän onnistuneempi sellainen :P
Olen ulkopuolinen vierailija tässä keskustelussa, mutta eikö tuon laulajan, joka siis euroviisuissa lauloi maskuliinisena, eleet ole korostetun naismaisia nyt? Huomasin ne twitterissä, kun laulaja valitsi jotakin korua fanin kädestä. Mielestäni käyttäytyi eri tavalla viisuissa esitysten ulkopuolella, onko tullut kaapista? En ole seurannut tilannetta teidän tapaan. Hämmentävä muutos.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkopuolinen vierailija tässä keskustelussa, mutta eikö tuon laulajan, joka siis euroviisuissa lauloi maskuliinisena, eleet ole korostetun naismaisia nyt? Huomasin ne twitterissä, kun laulaja valitsi jotakin korua fanin kädestä. Mielestäni käyttäytyi eri tavalla viisuissa esitysten ulkopuolella, onko tullut kaapista? En ole seurannut tilannetta teidän tapaan. Hämmentävä muutos.
Kyllä ne itse asiassa välillä on korostuneita, hämmentyneenä olen välillä seuraillut itsekin. Ei, ei ole tullut kaapista vaan sanonut joskus ennen viisuja että on hetero, joka ei kuitenkaan sulje muuta pois.
Ennen viisuja tuollaista ei ole juuri näkyvissä, myös nauru on viime aikoina ollut välillä aika erilaista, 'kikattavampaa' kuin ennen. Erikoisen nopea muutos kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nämä "naismaisuudesta" nyt kommentoivat eivät juurikaan ole perehtyneet esim. viisuja edeltävään kuvamateriaaliin..? On kuulkaa hameita ja meikkejä ja koruja jos jonkinlaisia käytetty jo aiemminkin.
Niiden mekkojen sisällä on kuitenkin ollut miehekkään oloinen mies. Iso muutos on tässä kummallista. Jos kertoisi mistä on kyse, onko se näyteltyä vai mitä. Luontevasti tuli viisujen miehekäs olemus. Luuleeko, että naiset tykkää noista naismaisista eleistä enemmän, peränkuulutan vain aitoutta koska nyt on ristiriitaiset viestit.
Minkälaista miehistä bi-naisten yleensä tykkää kertokaa. Nyt korostuu naisellisuus. Sveitsin edustajalla oli naisellisia eleitä viisuissa, ei Måneskin miehellä. Haluaako Måneskin mielistellä enemmän ei-heteroita riippumatta omasta suuntautumisestaan, vai onko hän nyt herännyt huomaamaan olevansa bi tai homo
Reilua olisi kertoa naisparka laumoille mun mielestä. Ei ne välttämättä hylkää, mutta osaa suhtautua
Tunne on vähän sama kuin lapsena mummolan talon purku ja tilan myynti. Se katosi ja muuttui täysin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunne on vähän sama kuin lapsena mummolan talon purku ja tilan myynti. Se katosi ja muuttui täysin muuksi.
Eikä lapsi ymmärtänyt syytä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tämä viimeistään paljasti, ettei kommentoija tainnut kovin tosissaan ollakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tämä viimeistään paljasti, ettei kommentoija tainnut kovin tosissaan ollakaan. :D
Miksi niin? Mummola on hyvin tunnepitoinen ja pysyväksi koettu asia lapselle. Ainakin ne entisajan mastilamummolat. Kerrostaloasunto on ehkä vähän erilainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, vaikka elekielihuomiosta olen samaa mieltä, niin suuntautumistaan ei kenenkään tarvi selitellä, sillä ei ole työn kanssa lopulta mitään tekemistä. Bändi ei ole yleisölleen mitään velkaa, korkeintaan hyvää musiikkia :)
Olen eri mieltä. Bändi tarjoaa shownsa ja houkuttelee sillä faneja. Jotkut mielenterveydeltään herkät ja teinit saattavat rakastua tulenpalavasti koko pakettiin, ja käyttävät tuhansia euroja bändin perässä juoksemiseen ja unelmien toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä ihan samaa. Voihan tietysti olla, että Euroviisuissa ollut Damiano oli ahkeran harjoittelun tulos ja nykyinen olemus on se aito oikea. Luotettiin, että lihaksikkaalla kropalla (ja muutenkin maskuliinisella showlla) tuodaan voitto kotiin. Oli miten oli, toivon että hän voi olla oma itsensä!
Bi-seksuaaleilla on monesti kaksi eri puolta, feminiininen ja maskuliininen. Kieltämättä tulee mieleen Damianosta, että olisiko hän bi...
Vierailija kirjoitti:
Bi-seksuaaleilla on monesti kaksi eri puolta, feminiininen ja maskuliininen. Kieltämättä tulee mieleen Damianosta, että olisiko hän bi...
Mun unelmissani ainakin on. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm taken sorry lol
joo niin on kaikki fanit ylistää kuinka ihania ne ovat faneja kohtaan vähän hirvitti toi fanin halaus näin korona-aikaan mutta toi tyttö kysyi lupaa halaukseen taisi vastata jollekin somessa että tottakai hän kysyi lupaa koska se on kohteliasta eikä hänta olisi haitannut vaikka se ois vastannut ei
Minusta Damiano on aito. Kun katsoo noita alkupään videoita, on siellä heteromaisempi. Siitä sitten muuttuneet eleet ja muu olemus pikkuhiljaa naisellisempaan suuntaan. Poikkeuksena Euroviisut, joissa oli miehekäs. Eli tyypillistä seksuaali-identiteetin vahvistumista, kun kasvaa aikuiseksi. Harva varmaan pussailisi miehiä, jos olisi ihan ehdoton hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm taken sorry lol
joo niin on kaikki fanit ylistää kuinka ihania ne ovat faneja kohtaan vähän hirvitti toi fanin halaus näin korona-aikaan mutta toi tyttö kysyi lupaa halaukseen taisi vastata jollekin somessa että tottakai hän kysyi lupaa koska se on kohteliasta eikä hänta olisi haitannut vaikka se ois vastannut ei
Oon välillä katsellut vähän huolissaan miten huolettomasti siellä mennään ilman maskeja ja ollaan tosi lähekkäin isoissa fanijoukoissa. D ja V on sairastaneet koronan, luottavatko sitten omalla kohdallaan siihen että ei tule uusiksi.
Tuo venäjänkielinen pommitus ei välttämättä ihan palvele bändiä ja uutta videota. Höh.