Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6301/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria Ethanille: "Sorry"

Ethan: "Don't worry, I liked that" 😉

Videoklippikommentteja siis...

Missä noita kommentteja siis on?

Aaa, löysinkin jo!

Vierailija
6302/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria Ethanille: "Sorry"

Ethan: "Don't worry, I liked that" 😉

Videoklippikommentteja siis...

Missä noita kommentteja siis on?

Måneskinin ig:ssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IWBYSin lyriikat on ymmärretty (tai haluttu ymmärtää) yllättävän puhtoisesti. Itse kuulin biisin heti ihan niin hävyttömänä BDSM-biisinä kuin miten sitä nyt bändi itse on mainostanut viime päivät.

Tässä ketjussa lyriikoita on tosiaan tulkittu ajoittain melko... värikkäästi 🙈

https://imgflip.com/i/5cvv4n

Vierailija
6304/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IWBYSin lyriikat on ymmärretty (tai haluttu ymmärtää) yllättävän puhtoisesti. Itse kuulin biisin heti ihan niin hävyttömänä BDSM-biisinä kuin miten sitä nyt bändi itse on mainostanut viime päivät.

Saatetaan tosiaan olla ns. maalailevien tulkintojemme kanssa ihan oikeilla jäljillä. Taivas varjele, mitä sieltä (uudelta videolta) tulee... 👀

Vierailija
6305/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatetaan tosiaan olla ns. maalailevien tulkintojemme kanssa ihan oikeilla jäljillä. Taivas varjele, mitä sieltä (uudelta videolta) tulee... 👀

Mielenkiintoista tosiaan nähdä miten tämä kohta esitetään videolla. Siinäpä vähän ensi yöksi pohtimista, huh.. Ihan kuin muuten ei olisi riittävän kuuma.

Vierailija
6306/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianolla tänään sekä helmet että joku tommonen pitsinen choker. So very hot.

Vierailija
6307/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep ja sen silmämeikit oli kanssa so hot, näin fanivideon jossa Damiano silitti jotain koiraa ja se koirakin oli ihan hurmoksessa lol

Vierailija
6308/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katselin eilen pitkästä aikaa Måneskinin musavideoita.

Niin että minkäs ikäinen Damiano onkaan siinä Chosen-videolla..? Että onko soveliasta ajatella että hyvä luoja miten kuuma hän on siinä... 😛🔥?! Help! Kylmä suihku paikallaan.

Tykkään myös Have No fear -videosta. Damiano on siinä_kin_ aivan törkeän kuuma. Ja Vicrorialla on siinä hiukset kivasti. Ja tykkään siitä biisistä paljon, samoin kuin Chosenistakin.

Ja tämä on yksi mun suosikki Zitti e buoni -videoista (Euroviisujen lisäksi tietysti!). Damiano on musta tässä jotenkin tosi kuuma, vaikka vaatetus ei sitä varsinaisesti olekaan, tai ehkä juuri siksi.

Vierailija
6309/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep ja sen silmämeikit oli kanssa so hot, näin fanivideon jossa Damiano silitti jotain koiraa ja se koirakin oli ihan hurmoksessa lol

Stylisti vois mun puolesta hankkia Damianolle enemmänkin tuota sinisen sävyä 😍

Ja se koiravideo oli ehdottomasti paras asia mitä näin somessa tänään! Syötävän suloisia molemmat.

Vierailija
6310/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkit olisi edelleen kivoja, jos vain löydätte vielä :)

Vierailija
6311/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1415381151175303171

"I wanna be your dog": Måneskin teki siitä coverin Cruellan italiankieliseen dubbaukseen, jos joltain on mennyt ohi :)

Vierailija
6312/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1415381151175303171

"I wanna be your dog": Måneskin teki siitä coverin Cruellan italiankieliseen dubbaukseen, jos joltain on mennyt ohi :)

Ooh! Nuori ja liberaali italialainen dominoiva/antautuva seksijumala, joka on mielettömän lahjakas taiteilija ja taivaallinen laulaja, siviilissä puolestaan tykkää eläimistä, lapsista ja kokkaamisesta... Kuolen.

Vierailija
6313/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA vielä rokkaa yhtä lailla korkokenkien kuin fuckboy-futistukan kanssa. Huhhuh.

Vierailija
6314/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieltymys Ethaniin vie nuoruuden ihastukseen eli Skid Rown Rachel Bolaniin (tietäjät tietää) ainakin ulkoisesti ja siksi tämmöinen keski-ikäinen raakku on ihan vietävissä nyt... Tosin E vaikuttaa ikäisekseen kypsemmältä ja korrektimmalta tapaukselta kuin Bolan, jolla nyt mitään merkitystä olisi :'D

Vierailija
6315/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah.. ja nyt kun vertailin näitä kahta niin ainoa yhteinen tekijä on pitkät mustat paksut hiukset.. no, joka tapauksessa fanitan :') t. Sama

Vierailija kirjoitti:

Oma mieltymys Ethaniin vie nuoruuden ihastukseen eli Skid Rown Rachel Bolaniin (tietäjät tietää) ainakin ulkoisesti ja siksi tämmöinen keski-ikäinen raakku on ihan vietävissä nyt... Tosin E vaikuttaa ikäisekseen kypsemmältä ja korrektimmalta tapaukselta kuin Bolan, jolla nyt mitään merkitystä olisi :'D

Vierailija
6316/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuukauden keskustelluin! 👄

Vierailija
6317/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CRVvOy8NeVQ/?utm_medium=copy_link

”Have you ever fallen in love?”

”Everytime I look into the mirror”

YES. niin mäkin jos oisin Damianon näköinen.

Vierailija
6318/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CRVvOy8NeVQ/?utm_medium=copy_link

”Have you ever fallen in love?”

”Everytime I look into the mirror”

YES. niin mäkin jos oisin Damianon näköinen.

haha tää oli hyvä.

Nopeeta porukkaa eilen matkustaneet jo illalla Wieniin Itävaltaan ja huomenna pitäis olla jo Kölnissä Saksassa

Vierailija
6319/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 5 tuntia! Youtuben kommenttikenttä käy jo kuumana, yli 6000 kommenttia jo nyt. Venäläisten komenteista ymmärsin sen verran, että heillä on "kommentti-flashmob" ja ilmeisesti toivovat, että bändi huomaisi kuinka paljon on venäläisiä faneja ja tulisivat sinnekin keikalle :) ihanaa, että faneja on ympäri maailman. Venäjän (monissa tapauksissa) ehkä aika ahdasmielisessä ilmapiirissä on varmasti hyvä esikuva nuorille, kun Måneskin kannustaa että jokainen saa olla oma itsensä. Kuten Puolassakin pitivät puheen vapaan rakkauden puolesta. Ja oikeastaan hyvä esikuva kaikissa muissakin maissa, myös minä aikuinen suomalainen olen monella tapaa vapautunut ja rohkaistunut tänä kesänä, osittain varmasti Måneskinin ansiosta. :) esim. Yllättävä lyhyt kesäromanssi, jossa ei ollut edes aineksia mihinkään suurempaan, minkä tiesin alusta asti, mutta nautin täysin rinnoin ja juttuun liittyi myös biisi I wanna be your slave :) odotan videota siis innolla!

Vierailija
6320/22168 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeastaan hyvä esikuva kaikissa muissakin maissa, myös minä aikuinen suomalainen olen monella tapaa vapautunut ja rohkaistunut tänä kesänä, osittain varmasti Måneskinin ansiosta. :) esim. Yllättävä lyhyt kesäromanssi, jossa ei ollut edes aineksia mihinkään suurempaan, minkä tiesin alusta asti, mutta nautin täysin rinnoin ja juttuun liittyi myös biisi I wanna be your slave :) odotan videota siis innolla!

🖤💜

-ap