Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6261/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Måneskin v. 2016 

Voi mikä pieni bändintaimi <3 hauskaa miten Damianon lavamaneerit on aika samantyylisiä kun nykyesityksissäkin. Thomas taas on vielä ujosti paikallaan :) Musta on myös söpöä miten Victoria saa aina pusun poskelle, pojat läpsyjä.

Söpöjä ovat 😍

Tietääkö joku, onko Damiano aloittanut laulamisen vasta Måneskinin kanssa?

Vierailija
6262/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Måneskin v. 2016 

Voi mikä pieni bändintaimi <3 hauskaa miten Damianon lavamaneerit on aika samantyylisiä kun nykyesityksissäkin. Thomas taas on vielä ujosti paikallaan :) Musta on myös söpöä miten Victoria saa aina pusun poskelle, pojat läpsyjä.

Söpöjä ovat 😍

Mulla on sellainen käsitys, ettei ainakaan hirveästi lauleskellut ennen bändiä? Kun sillähän oli sitä urheilu-uraa (koripallo) suunnitteilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6263/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Måneskin v. 2016 

Söpöjä ovat 😍

Mulla on sellainen käsitys, ettei ainakaan hirveästi lauleskellut ennen bändiä? Kun sillähän oli sitä urheilu-uraa (koripallo) suunnitteilla. 

olen lukenut jostain että olisi koulun juhlissa laulanut aiemmin mutta ei kai varsinaisesti missään bädeissä..

muuten IWBYS julkaistaan varsinaisesti radiosoittoon (vaikka jotkut radiot ovat jo sitä paljon soitelleet) perjantaina joten videokin ilmestyy varmaan silloin

Vierailija
6264/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuvaavaa! Mä pyrin rajottamaan tän hulluuteni someen ja palstalle teidän seuraan, kukaan kavereista tai perheestä ei kuulu fanittajiin :D

Kaverisi ja perheesi ovat fiksuja ja rakastettavia ihmisiä.

Vierailija
6265/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka?!? Joku nevöhööd

Vierailija
6266/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Måneskin v. 2016 

Söpöjä ovat 😍

olen lukenut jostain että olisi koulun juhlissa laulanut aiemmin mutta ei kai varsinaisesti missään bädeissä..

muuten IWBYS julkaistaan varsinaisesti radiosoittoon (vaikka jotkut radiot ovat jo sitä paljon soitelleet) perjantaina joten videokin ilmestyy varmaan silloin

Itsellä myös käsitys ettei olisi aiemmin paljoa laulanut. Olen vaan niin ihmeissäni kuinka nopeaa on kehitys on ollut. Kaipa se on mahdollista, kun on annettu isolla kauhalla lahjakkuutta ja karismaa. Ja kuinka onnekkaita olemme että bändin jäsenet löysivät toisensa! Sääli jos Damiano olisi päättänyt keskittyä koripalloon.

Vierailija
6267/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... näin ihan järkyttävän kuuman ja tuhman unen E:sta... Siinä  oli kovasti hikistä tunnustelua (ja pinkit alushousut..), vieläkin posket punottaa. Tätäkö nää helteet saa aikaan, jotain hyvää niistäkin.

Vierailija
6268/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin eilen pitkästä aikaa Måneskinin musavideoita.

Niin että minkäs ikäinen Damiano onkaan siinä Chosen-videolla..? Että onko soveliasta ajatella että hyvä luoja miten kuuma hän on siinä... 😛🔥?! Help! Kylmä suihku paikallaan.

Tykkään myös Have No fear -videosta. Damiano on siinä_kin_ aivan törkeän kuuma. Ja Vicrorialla on siinä hiukset kivasti. Ja tykkään siitä biisistä paljon, samoin kuin Chosenistakin.

Vierailija
6269/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh... näin ihan järkyttävän kuuman ja tuhman unen E:sta... Siinä  oli kovasti hikistä tunnustelua (ja pinkit alushousut..), vieläkin posket punottaa. Tätäkö nää helteet saa aikaan, jotain hyvää niistäkin.

Voiko unesta olla kateellinen? Näköjään voi. 🙈

Vierailija
6270/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duolingo opetti mulle just lasciare-verbin! Tuli eräskin biisi mieleen.

Vierailija
6271/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katselin eilen pitkästä aikaa Måneskinin musavideoita.

Niin että minkäs ikäinen Damiano onkaan siinä Chosen-videolla..? Että onko soveliasta ajatella että hyvä luoja miten kuuma hän on siinä... 😛🔥?! Help! Kylmä suihku paikallaan.

Tykkään myös Have No fear -videosta. Damiano on siinä_kin_ aivan törkeän kuuma. Ja Vicrorialla on siinä hiukset kivasti. Ja tykkään siitä biisistä paljon, samoin kuin Chosenistakin.

Se on ihan superkuuma Chosenin videolla... se follow me-hand gesture... OUMAIgaad

Vierailija
6272/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin kai vähän vastavirtaan kun olen sitä mieltä että kuumimmat videot ja kuvat on niitä, missä ei yritä olla kuuma, tai ei näytetä juurikaan paljasta pintaa. Torna a Casan videon valkoinen puku 🔥 ja IWBYSin paljastuskuvista helminauha on kaikkein kiehtovin... en ole ikinä ollut helmikorujen käyttäjä, mutta nyt ne on alkanut jostain syystä houkuttaa :D

Vierailija
6273/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video huomenna klo 19 Italian aikaan eli eikö se ole klo 20 Suomen aikaan?

Vierailija
6274/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimein konkretiaa! Joo, klo 20 Suomessa.

Vierailija
6275/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se on varmaa?? 😱🆘

Vierailija
6276/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MIKÄ toi videoklippi on!!! 🤐

Vierailija
6277/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se on varmaa?? 😱🆘

juu bändi laittoi ig:hen ja twitteriin

Vierailija
6278/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On virallisella tilillä vahvistettu ajankohta, mukana aika... mielenkiintoinen video. En tiedä haluanko oikeastaan edes nähdä tätä musiikkivideota, mutta pakkohan se on :D

Vierailija
6279/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis niille miehille jotka aina hokee että me miehet tietenkin katotaan kaikkea mikä liikkuu koska ollaan visuaalisia ja tietenkin haaveilen ferrarista vaikka oikeasti ajan kolmipyörällä niin tää on varmaan jotenkin shokeeraavaa että naiset voikin ihastua myös visuaalisesti eikä vaan turvallisesti johonkin herttasarjan teetä latkivaan sankariin joka on paperilla yhtä eroottinen kuin lampunvarjostin. Ei me sen enempää olla vaihtamassa koko elämää Damianoon kuin miehetkään johonkin Riley Readiin vai mitä näitä prnotähtiä onkaan.

Tämä ketju voisi olla tosiaan outo valaistuminen useammallekin miehelle.

Todellakin, myös ihan tieteen puolella. Itse ainakin olen nähnyt vedottavan useammankin kerran oikein "tieteellisiin" "tutkimuksiin", joiden mukaan mies kokee seksuaalisuuden visuaalisemmin kuin nainen.

Mitä luulette, onkohan niitä tutkimuksia ollut sorvaamassa naiset vai esim. ei erityisen hyvännäköiset miehet :D. Uskomatonta tuubaa, ja sen näkee juuri tällaisina harvinaisina hetkinä, kun lavalle astuu se järkyttävän hyvännäköinen jumaluus, joka saa kaikki sekaisin jo komeudellaan (+päälle karisma ja lahjakkuus).

Naiselle ei anneta kuolattavaksi ja katsottavaksi komeita miehiä, ja jos annetaankin, katsominen on synti jä häpeä. Jo miehen asettaminen naisen haluavan katseen alaiseksi tekee naisesta halvan ja jotenkin luonnottoman. Tämä umpikiero naisen halun halveeraaminen on vain yhdenlainen muunnos naisen suku-pu-olielinten silpomisesta.

Haluava nainen on pelottava myö siksi, koska halu kohdistuu yhtä luonnikkaasti kuin miehelläkin haluttavan näköiseen kohteeseen. Se, miten kukakin sujuttelee oman parisuhteen ja sitten tällaisten absoluuttisten halun kohteiden kanssa,  on tosi vaikeaa. Puolisoa ei saa loukata mutta ei ratkaisu ole sekään, että jankataan vaan sitä Miehessä on tärkeintä hyvä huumorintaju -mantraa ja teeskennellään tutkimuksia myöden, ettei miehen ulkonäkö muka olisi yhtä halua herättävää naiselle kuin mitä naisen ulkonäkö miehelle.

Asiasta on vaikea puhua jos siksi, että tämä on todella kipeä aihe miehille. Heissä avautuu se narsistinen haava omasta kelpaamattomuuden tunteesta vielä helpommin kuin naisilla.

Asiaa! Hyvin sanottu!

Vierailija
6280/22168 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvään aikaan tulee toi video sillä olen yksin kotona ja voin rauhassa 'analysoida' sitä videota - katsoa sitä vaikka kuinka monta kertaa uudelleen ja uudelleen:)