Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh... näin ihan järkyttävän kuuman ja tuhman unen E:sta... Siinä oli kovasti hikistä tunnustelua (ja pinkit alushousut..), vieläkin posket punottaa. Tätäkö nää helteet saa aikaan, jotain hyvää niistäkin.
Itsellä ollut outoa valveunta ko ihmisestä toistuvasti ja pyytämättä kun olen loikoillut bikineissä ulkona. Vaivun puoliuneen ja sitten se alkaa, ei tiedostettua ajattelua mutten oo ihan unessakaan. Hämmentävää mutten valita 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis niille miehille jotka aina hokee että me miehet tietenkin katotaan kaikkea mikä liikkuu koska ollaan visuaalisia ja tietenkin haaveilen ferrarista vaikka oikeasti ajan kolmipyörällä niin tää on varmaan jotenkin shokeeraavaa että naiset voikin ihastua myös visuaalisesti eikä vaan turvallisesti johonkin herttasarjan teetä latkivaan sankariin joka on paperilla yhtä eroottinen kuin lampunvarjostin. Ei me sen enempää olla vaihtamassa koko elämää Damianoon kuin miehetkään johonkin Riley Readiin vai mitä näitä prnotähtiä onkaan.
Tämä ketju voisi olla tosiaan outo valaistuminen useammallekin miehelle.
Todellakin, myös ihan tieteen puolella. Itse ainakin olen nähnyt vedottavan useammankin kerran oikein "tieteellisiin" "tutkimuksiin", joiden mukaan mies kokee seksuaalisuuden visuaalisemmin kuin nainen.
Mitä luulette, onkohan niitä tutkimuksia ollut sorvaamassa naiset vai esim. ei erityisen hyvännäköiset miehet :D. Uskomatonta tuubaa, ja sen näkee juuri tällaisina harvinaisina hetkinä, kun lavalle astuu se järkyttävän hyvännäköinen jumaluus, joka saa kaikki sekaisin jo komeudellaan (+päälle karisma ja lahjakkuus).
Naiselle ei anneta kuolattavaksi ja katsottavaksi komeita miehiä, ja jos annetaankin, katsominen on synti jä häpeä. Jo miehen asettaminen naisen haluavan katseen alaiseksi tekee naisesta halvan ja jotenkin luonnottoman. Tämä umpikiero naisen halun halveeraaminen on vain yhdenlainen muunnos naisen suku-pu-olielinten silpomisesta.
Haluava nainen on pelottava myö siksi, koska halu kohdistuu yhtä luonnikkaasti kuin miehelläkin haluttavan näköiseen kohteeseen. Se, miten kukakin sujuttelee oman parisuhteen ja sitten tällaisten absoluuttisten halun kohteiden kanssa, on tosi vaikeaa. Puolisoa ei saa loukata mutta ei ratkaisu ole sekään, että jankataan vaan sitä Miehessä on tärkeintä hyvä huumorintaju -mantraa ja teeskennellään tutkimuksia myöden, ettei miehen ulkonäkö muka olisi yhtä halua herättävää naiselle kuin mitä naisen ulkonäkö miehelle.
Asiasta on vaikea puhua jos siksi, että tämä on todella kipeä aihe miehille. Heissä avautuu se narsistinen haava omasta kelpaamattomuuden tunteesta vielä helpommin kuin naisilla.
Asiaa! Hyvin sanottu!
Näin just
Victoria Ethanille: "Sorry"
Ethan: "Don't worry, I liked that" 😉
Videoklippikommentteja siis...
Vierailija kirjoitti:
Ethan: "Don't worry, I liked that" 😉Videoklippikommentteja siis...
lol
Damiano on kuuma tossa avaoinna olevassa paidassaan tänään Sveitsissä
Damianon "How did it taste?" sai aikas paljon "As if you don't know"-kommentteja, ei noita voi lukea tyrskimättä :D
D sinisessä paidassa Zürichissä on hot! Vaikka vieläkin on hiuksiin tottumista.
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1415332781551403012
Onhan taas kuvaa ja videota. Huomista odotellessa, ihmekös ensi yönä on luvassa trooppinen yö.
Nämä suuhun sylkemiset ei ehkä kaikkiin uppoa, mutta zoomer-sukupolveen bdsm-viehtymyksineen aivan varmasti. Kyllä antaisin Vicin tehdä saman minullekin, vaikka en Z-sukupolvea olekaan.
Oh miten tyylikäs tuossa sinisessä paidassa!
Vierailija kirjoitti:
Onhan taas kuvaa ja videota. Huomista odotellessa, ihmekös ensi yönä on luvassa trooppinen yö.
Nämä suuhun sylkemiset ei ehkä kaikkiin uppoa, mutta zoomer-sukupolveen bdsm-viehtymyksineen aivan varmasti. Kyllä antaisin Vicin tehdä saman minullekin, vaikka en Z-sukupolvea olekaan.
juu ei varmaan kaikkiin uppoa ja en mäkään tykkäis jos niiden kaikki videot ois tota mutta toi nyt vaan sopii biisin aiheeseen
Tuli mieleen se Sylkevä tyttö -kalevalakoru!
itse asiassa hienoo että tekevät tommosen videon en tarkkaan tie mimmosia videoita muut italialaiset artistit tekee mut vähän järkyttävät Vatikaania jne.
Ehkä joku sukupolviero tosiaan on. Yllättävän paljon olen huomannut kommenteista ja joitakin youtuben reaktiovideoita katsoneena, että IWBYSin lyriikat on ymmärretty (tai haluttu ymmärtää) yllättävän puhtoisesti. Itse kuulin biisin heti ihan niin hävyttömänä BDSM-biisinä kuin miten sitä nyt bändi itse on mainostanut viime päivät. Taituruutta erityisesti lyyrikolta tietysti, että biisistä on silti tullut yleishitti :)
Vierailija kirjoitti:
Taituruutta erityisesti lyyrikolta tietysti, että biisistä on silti tullut yleishitti :)
Damiano, our little genius. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. Ei se BDSM ole pelkästään mikään Z-sukupolven juttu, kyllä se viehättää joitakin (meitä) paljon vanhempiakin. Terveisin nimim. tuhma täti. :D Innolla odotan kyllä videota.
Upea asu Damianolla noissa uusissa videopätkissä ja hiuksiakin on laitettu jotenkin, nyt näyttää jo nekin paljon paremmalta. Tosin niin näytti jossakin aiemmassakin videossa, kuvissa eivät ole aina niin edukseen. Lisää videomateriaalia kehiin siis, sitä taitaa ollakin lähipäivinä sopivasti luvassa (muutakin kuin musiikkivideo)..
mä oon valmiina huomenna klo 20.00 mä en muista että oisin ikinä odottanut mitään musavideota näin paljon.
Vierailija kirjoitti:
mä oon valmiina huomenna klo 20.00 mä en muista että oisin ikinä odottanut mitään musavideota näin paljon.
Sipsit ja popparit vaan valmiiksi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. Ei se BDSM ole pelkästään mikään Z-sukupolven juttu, kyllä se viehättää joitakin (meitä) paljon vanhempiakin. Terveisin nimim. tuhma täti. :D Innolla odotan kyllä videota.
Upea asu Damianolla noissa uusissa videopätkissä ja hiuksiakin on laitettu jotenkin, nyt näyttää jo nekin paljon paremmalta. Tosin niin näytti jossakin aiemmassakin videossa, kuvissa eivät ole aina niin edukseen. Lisää videomateriaalia kehiin siis, sitä taitaa ollakin lähipäivinä sopivasti luvassa (muutakin kuin musiikkivideo)..
Olet oikeassa. Pitääkin täydentää aiempaa kommenttiani, että BDSM:llä leikittely esteettisessä mielessä (esim. choker-korut) ja toisaalta internet-meemeinä ("step on me, Damiano") ovat nuorelle sukupolvelle lähes valtavirtaa. Meille milleniaaleille ja vanhemmille taas ei, vaikka se monia viehättääkin. Tässä päästään taas siihen, kuinka vapaammin ja leikkisämmin zoomerit seksuaalisuuttaan ja sukupuoltaan ilmaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Ethan: "Don't worry, I liked that" 😉Videoklippikommentteja siis...
Missä noita kommentteja siis on?
Sanoivat jossain promokiertueen haastattelussa, että jopa suurin osa somessa saamistaan dm:istä on törkyä. Voin vaan kuvitella miten paljon sitä tulvii niille nyt, puhumattakaan sitten huomisen jälkeen. Huh.