Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4901/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyi kuvia Tanskasta. Harmi, jollei heillä ollut siellä esiintymistä.

Täytyyhän välillä olla vapaapäiviäkin :)

Vierailija
4902/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun niitä lempivideoita pyydettiin, niin tässä omani. Musiikkivideot ja muut live-esiintymiset on kaikki upeita, mutta kuukausi sitten nähty viisuesitys oli kerta kaikkiaan ainutlaatuinen kokemus. Meni monta päivää pää pilvissä enkä pitkään aikaan ymmärtänyt, mikä iski.

Sama mulla. Todella voimakas kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun niitä lempivideoita pyydettiin, niin tässä omani. Musiikkivideot ja muut live-esiintymiset on kaikki upeita, mutta kuukausi sitten nähty viisuesitys oli kerta kaikkiaan ainutlaatuinen kokemus. Meni monta päivää pää pilvissä enkä pitkään aikaan ymmärtänyt, mikä iski.

58 miljoonaa katselukertaa youtubessa. Aika moni on kanssasi samaa mieltä. Minä myös.

Vierailija
4904/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se on tämä

https://www.youtube.com/watch?v=QN1odfjtMoo

ennen euroviisuja katselin kun kuulin että Italiastakin tulee vähän rokimpaa kamaa ja ihastuin

nyt kun olen seurannut tota Damianon tyttöystävääkin niin mietin että onkohan se saanut negatiivisia kommentteja ennenkin vai vasta nyt kun sen seurusteli tuli yleisempään tietoon? eilen puolustautui kun sai kommenttia että sillä on anoreksia (siis sillä ei kai ole) ja se ei voi olla feministi sentakia.

Vierailija
4905/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle se on tämä

ennen euroviisuja katselin kun kuulin että Italiastakin tulee vähän rokimpaa kamaa ja ihastuin

nyt kun olen seurannut tota Damianon tyttöystävääkin niin mietin että onkohan se saanut negatiivisia kommentteja ennenkin vai vasta nyt kun sen seurusteli tuli yleisempään tietoon? eilen puolustautui kun sai kommenttia että sillä on anoreksia (siis sillä ei kai ole) ja se ei voi olla feministi sentakia.

Demonstroi hyvin videolla, miten vartaloaan voi luulla liian laihaksi, jos näkee vain kapeat jalat hameen alta. Ne ovat olleet hänen ongelmansa aina ja onkin pyytänyt kuvaajia rajaamaan jalat alhaalta pois. Hyvin havainnollistuu, että jalat levenevät reisistä kyllä niin, ettei ole niin laiha kuin hame päällä voisi luulla - alempaa kovin kapeiden jalkojensa takia. Ja toden totta, ei olekaan liian laihan näköinen pelkissä alusvaatteissa. Yleensähän anorektikko on liian laihan näköinen viimeistään alusvaatteisillaan. Tyttöystävä on hyvin loukkaantunut anorektikkodiagnooseista, joita on saanut instagramissa. Italialaiset tuntuvat kyllä muutoinkin olevan aika karun suorasanaisia ja jopa ilkeitä toisilleen sisiaalisessa mediassa, vaikka ovat omalla nimellään siellä. Ei me edes täällä olla niin ilkeitä, jos ei ajoittaisia yksittäisiä tapauksia lasketa.

Vierailija
4906/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko nähneet Måneskinin instassa ne kuvat kun ottivat kaikki ilmeisesti tatuoinnit, ainakin Damiano ja Thomas, täytyy sanoa että vähän hirvitti kun ne tatskat tehtiin niiden hotellihuoneessa ja paljon porukkaa samassa huoneessa, onko Tanskasta pandemia hävinnyt ja missä oli hygienia? siis ei mulla mitään vastaan tatskoja jne mut toi tilanne oli vähän iik

Vierailija
4907/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootteko nähneet Måneskinin instassa ne kuvat kun ottivat kaikki ilmeisesti tatuoinnit, ainakin Damiano ja Thomas, täytyy sanoa että vähän hirvitti kun ne tatskat tehtiin niiden hotellihuoneessa ja paljon porukkaa samassa huoneessa, onko Tanskasta pandemia hävinnyt ja missä oli hygienia? siis ei mulla mitään vastaan tatskoja jne mut toi tilanne oli vähän iik

Mietin myös, että mitä se muu porukka oli. Faneja? Bändäreitä? Tatuointihenkilökuntaa?

Vierailija
4908/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikkoja vain kuunnellut pelkästään Måneskinia, milloin niiden musiikkiin oiken kyllästyy?

Sama. Ei merkkiäkään kyllästymisestä vielä. Four weeks and still going strong.

Muutaman hetken olen kuunnellut radiota, ja pari päivää sitten yritin vieroittaa itseäni bändistä laittamalla David Bowiea soimaan, mutta parin biisin jälkeen tuli olo, että näääh... jospa kuitenkin kuuntelisin vielä vähän Måneskinia. :D

Tänään minulla on ollut tehosoitossa Lividi sui gomiti. Hitto se on kova! Olin jotenkin ohittanut sen aiemmin.

On kyllä kova biisi. Kunnon hard rock/ punk- vivahteinen ralli. Tässä taas kerran tullaan siihen, miten monipuolinen Måneskin on, osaavat tehdä eri tyylisiä kappaleita ja rikkovat genrerajoja myös yksittäisten kappaleiden sisällä.

Vierailija
4909/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet läheisenne myös tykkäämään maneskinista? Itselle oli jotenkin tosi outo tilanne, kun ystäväni kuunteli pari laulua, mutta ei tykännyt yhtään. Eikä tykännyt Damianon ulkonäöstäkään. Tiedän ettei kaikki voi tykätä samasta, mutta silti jotenkin yllätti :D

Poika meillä tykkää kyllä, tytär ei. Oon ahkerasti jakanut videoita ( en NIITÄ videoita) somessa ja julistanut Måneskinin ilosanomaa. 73- vuotias isäni totesi tossa yksi kerta, että kuulostaa hyvältä ja bändi varmasti menestyy.

Vierailija
4910/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia ajatuskuvioita melkeinpä jokaisen viestin osalta on myös italialaisilla fanisivustoilla. Suorastaan hämmästyttävästi aivan samoja pohdimme, ihailemme, kauhistelemme, pelkäämme, väittelemme, toivomme.

Vierailija
4911/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös, että mitä se muu porukka oli. Faneja? Bändäreitä? Tatuointihenkilökuntaa?

veikkaan että tatuointiporukkaa että niiden omaa 'kiertue' henkilökuntaa, lähtivät nyt Tanskasta menevätkö suoraan Puolaan vai pysähtyvätkö matkalla jonnekin vielä, niiden fanclub twitter epäili että Ranskaan seuraavaksi..

Vierailija
4912/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ootteko jo nähneet tämän. Damiano vaikuttaa olevankin herkkä ja ujo tyyppi!

Vierailija
4913/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veikkaan että tatuointiporukkaa että niiden omaa 'kiertue' henkilökuntaa, lähtivät nyt Tanskasta menevätkö suoraan Puolaan vai pysähtyvätkö matkalla jonnekin vielä, niiden fanclub twitter epäili että Ranskaan seuraavaksi..

Mitä mieltä olette lisääntyvästä tatuointien määrästä tai tatuoinneista käsissä? Nyt on siis jokaisen palstalaisen vuoro sanoa oma mielipiteensä. Onko se jo liikaa? Kaipaatteko vähän kesympää tyyliä takaisin vai odotatteko innolla tulevaa?

Vierailija
4914/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette lisääntyvästä tatuointien määrästä tai tatuoinneista käsissä? Nyt on siis jokaisen palstalaisen vuoro sanoa oma mielipiteensä. Onko se jo liikaa? Kaipaatteko vähän kesympää tyyliä takaisin vai odotatteko innolla tulevaa?

Ethanin "puhtaus" korostuu kivasti. Muuta en osaa nyt sanoa.

Vierailija
4915/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä tykkään kyl et tatskat on kivoja (silloin kun ne on hienosti tehtyjä ja merkityksellisiä itselle) vaikka en itse omista niitä mut täytyy sanoa et noi uudet tatskat ei näyttänyt kovin hyvin tehdyiltä ja muutenkin vähän meh.. Eikös Damiano ole ottanut nyt lyhyen ajan aikana ainakin 4 tatuointia? ehkä vois vähä ottaa taukoa niistä. Toki omapa on kehonsa

Vierailija
4916/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti menevät Ranskaan jonkun tv-ohjelman kuvauksiin joka tulee ulos perjantaina

Vierailija
4917/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en välitä tatuoinneista ylipäänsä, joskus jotkut ajatuksella suunnitellut ja tehdyt on ihan hienoja. Noi eiliset on vaan... ei kiva. Toivottavasti oli mietitty oikeesti eikä kännipäähänpisto.

Jostain luin D:n sanoneen että on hankkinut ite tatuointilaitteet, niitä lienee siis surukseni luvassa paljon lisää :'(

Vierailija
4918/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sormihommat ei kovasti itseäni miellyttäneet, ja muutenkin alkaa taas "av-mamma huolissaan" -puoleni nostaa päätään: ettei nyt vaan menis liian lujaa? Ehtiikö D. hetkeksikään pysähtyä, ajatella, harkita? 

Vierailija
4919/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä sellaisesta perus tatskaäijä lookista, mutta nuo Damianon tatuoinnit on kivoja. Ne ovat persoonallisia ja "ilmavia" eikä ne dominoi liikaa hänen tyyliään. Mun lemppari tatuoinnit häneltä on se kissatatuointi selässä ja toi käärme torsossa. Myös toi uusi sormitatuointi on cooli.

Vierailija
4920/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle se on tämä

Demonstroi hyvin videolla, miten vartaloaan voi luulla liian laihaksi, jos näkee vain kapeat jalat hameen alta. Ne ovat olleet hänen ongelmansa aina ja onkin pyytänyt kuvaajia rajaamaan jalat alhaalta pois. Hyvin havainnollistuu, että jalat levenevät reisistä kyllä niin, ettei ole niin laiha kuin hame päällä voisi luulla - alempaa kovin kapeiden jalkojensa takia. Ja toden totta, ei olekaan liian laihan näköinen pelkissä alusvaatteissa. Yleensähän anorektikko on liian laihan näköinen viimeistään alusvaatteisillaan. Tyttöystävä on hyvin loukkaantunut anorektikkodiagnooseista, joita on saanut instagramissa. Italialaiset tuntuvat kyllä muutoinkin olevan aika karun suorasanaisia ja jopa ilkeitä toisilleen sisiaalisessa mediassa, vaikka ovat omalla nimellään siellä. Ei me edes täällä olla niin ilkeitä, jos ei ajoittaisia yksittäisiä tapauksia lasketa.

Anoreksia voi olla vaikka ei olisi sairaalloisen laiha. Hänestä tosin en osaa sanoa onko sairas. Tuskin kukaan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi