Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4881/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vankka salaliittoteoria, ettei korsettimielipiteiden poistelijat ole keskusteluun osallistuneita osapuolia lainkaan, vaan jotain ulkopuolisia riidankylväjiä. 

Apua kallistun salaliittoteoriasi kannalle 😅 Korsettiarvostelijan puolustelija saa oudosti triplasti peukutuksia tavallisiin Damianon ihasteluviesteihin verrattuna... olen selvästi viettänyt liikaa aikaa palstalla 😂 Siirryn instagramiin ihastelemaan! Ihanaa iltaa kaikille ❤

Kaikkea ei vain jaksa peukuttaa. En ole reagoinut läheskään kaikkeen. Nyt tuntui siltä että täytyy.

Vierailija
4882/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään heidän tyylistään, vaikken jokaista vaatetta niin rakastaisikaan. Ihalijoitahan me kaikki ollaan, eli itsestään selvästi D on mieluinen vaikka alasti. Tai no, etenkin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vankka salaliittoteoria, ettei korsettimielipiteiden poistelijat ole keskusteluun osallistuneita osapuolia lainkaan, vaan jotain ulkopuolisia riidankylväjiä. 

Apua kallistun salaliittoteoriasi kannalle 😅 Korsettiarvostelijan puolustelija saa oudosti triplasti peukutuksia tavallisiin Damianon ihasteluviesteihin verrattuna... olen selvästi viettänyt liikaa aikaa palstalla 😂 Siirryn instagramiin ihastelemaan! Ihanaa iltaa kaikille ❤

Joo samaa ihmettelin kanssa miten nytkin on tullut hurjia määriä alapeukutuksia joihinkin kommentteihin. Epäilyttävää..🤔

Tosiaan luen tätä lähinnä eli varmaan on muitakin, jotka lukee ja reagoi hyvin harvoin.

Vierailija
4884/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja vain kuunnellut pelkästään Måneskinia, milloin niiden musiikkiin oiken kyllästyy?

Vierailija
4885/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkoja vain kuunnellut pelkästään Måneskinia, milloin niiden musiikkiin oiken kyllästyy?

Sama. Ei merkkiäkään kyllästymisestä vielä. Four weeks and still going strong.

Muutaman hetken olen kuunnellut radiota, ja pari päivää sitten yritin vieroittaa itseäni bändistä laittamalla David Bowiea soimaan, mutta parin biisin jälkeen tuli olo, että näääh... jospa kuitenkin kuuntelisin vielä vähän Måneskinia. :D

Vierailija
4886/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään heidän tyylistään, vaikken jokaista vaatetta niin rakastaisikaan. Ihalijoitahan me kaikki ollaan, eli itsestään selvästi D on mieluinen vaikka alasti. Tai no, etenkin niin.

Sain juuri korvanappiini tiedon, että täällä mainittiin Damiano alasti. 👀

Vierailija
4887/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa ihmettelin kanssa miten nytkin on tullut hurjia määriä alapeukutuksia joihinkin kommentteihin. Epäilyttävää..🤔

Tosiaan luen tätä lähinnä eli varmaan on muitakin, jotka lukee ja reagoi hyvin harvoin.

Niin minäkin ja siksi juuri se oli niin outoa 🤔

Vierailija
4888/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on kuvat Tanskasta? Onko mulla mennyt jotain ohi?

Vierailija
4889/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manifestointi ei ole toiminut :(

Emmekö vain yritä tarpeeksi?

Vierailija
4890/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei merkkiäkään kyllästymisestä vielä. Four weeks and still going strong.

Muutaman hetken olen kuunnellut radiota, ja pari päivää sitten yritin vieroittaa itseäni bändistä laittamalla David Bowiea soimaan, mutta parin biisin jälkeen tuli olo, että näääh... jospa kuitenkin kuuntelisin vielä vähän Måneskinia. :D

Tänään minulla on ollut tehosoitossa Lividi sui gomiti. Hitto se on kova! Olin jotenkin ohittanut sen aiemmin.

Vierailija
4891/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manifestointi ei ole toiminut :(

Emmekö vain yritä tarpeeksi?

Tämä on selvästikin merkki siitä, että korsettikinastelun sijaan meidän on yhdistettävä voimamme ja keskityttävä siihen, mikä on oikeasti tärkeää.

Vierailija
4892/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fanikuvia paljon twitterissä ja ig:ssä mut en tie onko niillä ollut jotain haastateluja siellä.

twitteristä näin että Damiano on taas ottanut tatskoja nyt sormiinsa

Vierailija
4893/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet läheisenne myös tykkäämään maneskinista? Itselle oli jotenkin tosi outo tilanne, kun ystäväni kuunteli pari laulua, mutta ei tykännyt yhtään. Eikä tykännyt Damianon ulkonäöstäkään. Tiedän ettei kaikki voi tykätä samasta, mutta silti jotenkin yllätti :D

Vierailija
4894/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet läheisenne myös tykkäämään maneskinista? Itselle oli jotenkin tosi outo tilanne, kun ystäväni kuunteli pari laulua, mutta ei tykännyt yhtään. Eikä tykännyt Damianon ulkonäöstäkään. Tiedän ettei kaikki voi tykätä samasta, mutta silti jotenkin yllätti :D

Joo, kaveri sanoi että "ihan kiva". Kiva?! Ei todellakaan ole.

Vierailija
4895/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä näin fanikuvia tältä päivää. Kylläpä Thomas hymyilee kivasti nykyään, näyttää ihan eri tyypiltä.

Vierailija
4896/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei kokeneet sitä yllättävää herätystä euroviisuesityksestä.

Vierailija
4897/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siskoni jonka kans olen hyvin läheisiä on vähän kyllästynyt mun Måneskin-innostukseen mut lupas tulla mun kans keikalle jos joskus siihen saadaan mahdollisuus

Vierailija
4898/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fanikuvia paljon twitterissä ja ig:ssä mut en tie onko niillä ollut jotain haastateluja siellä.

twitteristä näin että Damiano on taas ottanut tatskoja nyt sormiinsa

Tatuoinnit taisi olla yhtä paha kuin nimeltä mainitsematon naisten vaatekappale?

Eikö tällaisten väittelyiden vois antaa jo olla?

Vierailija
4899/22169 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi kuvia Tanskasta. Harmi, jollei heillä ollut siellä esiintymistä.

Vierailija
4900/22169 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun niitä lempivideoita pyydettiin, niin tässä omani. Musiikkivideot ja muut live-esiintymiset on kaikki upeita, mutta kuukausi sitten nähty viisuesitys oli kerta kaikkiaan ainutlaatuinen kokemus. Meni monta päivää pää pilvissä enkä pitkään aikaan ymmärtänyt, mikä iski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi