Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
mä tykkään Damianon siitä tatuoinnista Il ballo della vita sen yläkropassa, kissatatskasta, siitä uudesta lapsena kirjotetusta tekstistä sekä sen isä+äiti tatskoista jotenkin söpöjä ja ilmeisesti tosi tärkeitä sille.
Näistä tykkään minäkin, ja Il ballo della vita -tatska on ihan täydellinen ja niiiin kantajalleen sopiva!
-se aiempi huolestunut
Tatuoinnit ovat mulle jokseenkin yhdentekeviä. Ne ovat niin arkipäiväistyneet, etten kiinnitä niihin edes huomiota. Tatuoinnit eivät kerro ihmisestä oikeastaan paljonkaan, tietysti ovat kantajalleen merkityksellisiä.
Ne sormitatskat ei hyvä. Ensinnäkin pidin Damianon käsiä tosi hotteina, ja käsien ihon piilottaminen musteen alle vie osan viehätyksestä pois. Mutta lisäksi ne kuviot niissä näytti sotturaisilta jo alkuunsa, niin voisi olettaa, että vuosien mittaan leviävät muodottomiksi mustelänteiksi.
https://www.instagram.com/p/CQYWx7VtJXn/?utm_medium=copy_link
Okei..nyt mä kyllä repesin näille lookeille. 😄
Vierailija kirjoitti:
Haha :D Tuo taitaa muuten olla ainut kuva missä oon nähnyt Victorian hiukset kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Damianon glitter rintakarvat! 🔥😂
Sormitatuointien tyylistä voi olla montaa mieltä, mutta se kuva, jossa Damiano näyttää tatuoitua keskaria kameralle ja virnistää, on kyllä kuuminta hottia.
Haastattelu Ruotsissa. Damiano näyttää todella väsyneeltä.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/R9vMga/maneskins-damiano-fick-…
Vierailija kirjoitti:
Tuossa haastattelussa näyttivät tosiaan väsyneiltä. Johtuikohan haastattelijasta? Täytyypä lukaista haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä tykkään Damianon siitä tatuoinnista Il ballo della vita sen yläkropassa, kissatatskasta, siitä uudesta lapsena kirjotetusta tekstistä sekä sen isä+äiti tatskoista jotenkin söpöjä ja ilmeisesti tosi tärkeitä sille.
Näistä tykkään minäkin, ja Il ballo della vita -tatska on ihan täydellinen ja niiiin kantajalleen sopiva!
-se aiempi huolestunut
Joo unohdin sen ison tekstin rintakehän yläpuolella, se on kyllä varsin hieno, vaikka ilmoittaudu on tatuointien vierastajaksi. Samoin menisi vielä nuo mainitsemasi. Symboloikohan nainen käsivartessa Giorgiaa? Mutta enempää ei tarvitsisi tatuointeja, jos minulta kysyisi. Mitä ei tule tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko nähneet Måneskinin instassa ne kuvat kun ottivat kaikki ilmeisesti tatuoinnit, ainakin Damiano ja Thomas, täytyy sanoa että vähän hirvitti kun ne tatskat tehtiin niiden hotellihuoneessa ja paljon porukkaa samassa huoneessa, onko Tanskasta pandemia hävinnyt ja missä oli hygienia? siis ei mulla mitään vastaan tatskoja jne mut toi tilanne oli vähän iik
Mietin myös, että mitä se muu porukka oli. Faneja? Bändäreitä? Tatuointihenkilökuntaa?
veikkaan että tatuointiporukkaa että niiden omaa 'kiertue' henkilökuntaa, lähtivät nyt Tanskasta menevätkö suoraan Puolaan vai pysähtyvätkö matkalla jonnekin vielä, niiden fanclub twitter epäili että Ranskaan seuraavaksi..
Mitä mieltä olette lisääntyvästä tatuointien määrästä tai tatuoinneista käsissä? Nyt on siis jokaisen palstalaisen vuoro sanoa oma mielipiteensä. Onko se jo liikaa? Kaipaatteko vähän kesympää tyyliä takaisin vai odotatteko innolla tulevaa?
Mä en välitä tatuoinneista ylipäänsä, joskus jotkut ajatuksella suunnitellut ja tehdyt on ihan hienoja. Noi eiliset on vaan... ei kiva. Toivottavasti oli mietitty oikeesti eikä kännipäähänpisto.
Jostain luin D:n sanoneen että on hankkinut ite tatuointilaitteet, niitä lienee siis surukseni luvassa paljon lisää :'(
En myöskään piittaa tatuoinneista. Kuulemma aikoo tatuoida itsensä täyteen niitä (luinkohan/muistankokohan oikein?!), mutta jättää kuitenkin kaulan ja kasvot vapaiksi niistä..
Sellaiset fanit saattaa vieraantua, jotka ihailevat häntä juuri sellaisena urheilullisena "tavallisena" fiksun oloisena runopoikana:( Ethan ei onneksi ole kai ottanut vielä tatuointeja, lohduttautuu hän.
Giorgiallakin on monta tatuointia. pisti ensimmäisen kerran silmään, että miksi niin kaunis tyttö on täynnä rumia mustia tatuointeja. Nyt niihin on jo tottunut, eikä ne himmennä enää kauneuttaan. Mutta mikä ristiriita hänen(kin) olemuksessaan.
Toivottavasti jättäis tatuoinnit kuitenkin niin etteivät hallitse koko kroppaa. Muistako yhtään missä on noin sanonut? Nyt on hyvä ja seksikäs määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko nähneet Måneskinin instassa ne kuvat kun ottivat kaikki ilmeisesti tatuoinnit, ainakin Damiano ja Thomas, täytyy sanoa että vähän hirvitti kun ne tatskat tehtiin niiden hotellihuoneessa ja paljon porukkaa samassa huoneessa, onko Tanskasta pandemia hävinnyt ja missä oli hygienia? siis ei mulla mitään vastaan tatskoja jne mut toi tilanne oli vähän iik
Mietin myös, että mitä se muu porukka oli. Faneja? Bändäreitä? Tatuointihenkilökuntaa?
veikkaan että tatuointiporukkaa että niiden omaa 'kiertue' henkilökuntaa, lähtivät nyt Tanskasta menevätkö suoraan Puolaan vai pysähtyvätkö matkalla jonnekin vielä, niiden fanclub twitter epäili että Ranskaan seuraavaksi..
Mitä mieltä olette lisääntyvästä tatuointien määrästä tai tatuoinneista käsissä? Nyt on siis jokaisen palstalaisen vuoro sanoa oma mielipiteensä. Onko se jo liikaa? Kaipaatteko vähän kesympää tyyliä takaisin vai odotatteko innolla tulevaa?
Mä en välitä tatuoinneista ylipäänsä, joskus jotkut ajatuksella suunnitellut ja tehdyt on ihan hienoja. Noi eiliset on vaan... ei kiva. Toivottavasti oli mietitty oikeesti eikä kännipäähänpisto.
Jostain luin D:n sanoneen että on hankkinut ite tatuointilaitteet, niitä lienee siis surukseni luvassa paljon lisää :'(
En myöskään piittaa tatuoinneista. Kuulemma aikoo tatuoida itsensä täyteen niitä (luinkohan/muistankokohan oikein?!), mutta jättää kuitenkin kaulan ja kasvot vapaiksi niistä..
Sellaiset fanit saattaa vieraantua, jotka ihailevat häntä juuri sellaisena urheilullisena "tavallisena" fiksun oloisena runopoikana:( Ethan ei onneksi ole kai ottanut vielä tatuointeja, lohduttautuu hän.
Giorgiallakin on monta tatuointia. pisti ensimmäisen kerran silmään, että miksi niin kaunis tyttö on täynnä rumia mustia tatuointeja. Nyt niihin on jo tottunut, eikä ne himmennä enää kauneuttaan. Mutta mikä ristiriita hänen(kin) olemuksessaan.Toivottavasti jättäis tatuoinnit kuitenkin niin etteivät hallitse koko kroppaa. Muistako yhtään missä on noin sanonut? Nyt on hyvä ja seksikäs määrä.
Hollantilaisen fanin ylläpimässä Instassa (maneskin_nl tai jotakin vastaavaa) tai hänen twitterissään, johon oli Hollannin vierailujutun yhteydessä laittanut linkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se aiempi huolestunut
Joo unohdin sen ison tekstin rintakehän yläpuolella, se on kyllä varsin hieno, vaikka ilmoittaudu on tatuointien vierastajaksi. Samoin menisi vielä nuo mainitsemasi. Symboloikohan nainen käsivartessa Giorgiaa? Mutta enempää ei tarvitsisi tatuointeja, jos minulta kysyisi. Mitä ei tule tekemään.
Mistä alapeukku? Näppäinvirheistä, mielipiteestä vai Giorgiasta? Tässä oli kyse jokaisen omasta mielipiteestä, joka pitäisi voida kertoa ilman tyrmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukku? Näppäinvirheistä, mielipiteestä vai Giorgiasta? Tässä oli kyse jokaisen omasta mielipiteestä, joka pitäisi voida kertoa ilman tyrmäystä.
Peukkujen kyttäily on nähdäkseni varsin turhaa. Niitä voi ihan kuka tahansa käydä nakuttelemassa vaikka kiusallaan.
Tuo on vain hyvä kuva exästä. Löytyy huonompiakin. Giorgia näyttää sisäisestikin kauniimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain hyvä kuva exästä. Löytyy huonompiakin. Giorgia näyttää sisäisestikin kauniimmalta.
TäH..mikä tämä kommentti on "näyttää sisäisestikkin kauniimmalta" 🙄
Ja ihan hyviä kuvia tuosta exästä on napattu.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ruotsalaista mediaa, joten onko tämä Aftonbladet jonkin sortin roskalehti, "seiska" tms.?
Miksi huumetesti pitää muuten nostaa otsikkoon asti? Kiva että bändi ei provosoidu yhtään. Toimittaja ei todellakaan ole vaivan arvoinen. En ihmettele että bändi näyttää juuri tässä haastattelussa väsyneeltä. Oli ihan eri fiilis Nikkien kanssa.
https://www.instagram.com/p/BtwdxWlHQLk/?utm_medium=copy_link
Kas kummaa kun näyttää samalta toisessakin kuvassa. Damianokin kehunut vuolaasti kuvien kommenteissa. "Olet kaunein nainen jonka olen koskaan nähnyt"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ruotsalaista mediaa, joten onko tämä Aftonbladet jonkin sortin roskalehti, "seiska" tms.?
Miksi huumetesti pitää muuten nostaa otsikkoon asti? Kiva että bändi ei provosoidu yhtään. Toimittaja ei todellakaan ole vaivan arvoinen. En ihmettele että bändi näyttää juuri tässä haastattelussa väsyneeltä. Oli ihan eri fiilis Nikkien kanssa.
eikös lehti vastaa Suomen iltasanomia/iltalehteä? eikös se ollut ruotsalainen toimittaja joka euroviisujen lehdistätilaisuudessakin kysynyt Damianolta huumeista?