Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
MP paneeko ne kaikki toisiaan??
Ei, elleivät ole hölmömpiä kun kuvittelin.
Hienoja nuo mustavalkoiset Berliini-kuvat!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, mutta hän hyppäsi nyt Damianon tilalle. Hei hei. 🙋♀️ (Tässä videossa ei ole edes silmien pyöräytystä. Haluaisin kyllä nähdä miten D sen tekisi.)
Oukei. Siis tyyppikö vaan lipsynccaa muiden biisien päälle?
Miten voi mustat loaferit ja valkoiset tennissukat näyttää noin hyvältä?
Mun iskällä toi yhdistelmä ei toiminut ollenkaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes huomannut kenkiä enkä sukkia siinä kuvassa... 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitusluontoinen asia: Damiano IG:ssä siinä meidän lempipaidassa (vaalea v-aukkoinen neulepaita) ja kieli sillä tavalla.
Ryntää instagramiin kuin Pavlovin koira.
Ja mä taas ryntään aina tänne jos /kun huomaan että D on päivittänyt instaa, katsomaan että mitä herkullisia kommentteja täällä on, ah niin herkullisesta Damianosta 😍.
Tää ketju on ihan paras, eikä vähiten sen takia kun mulla ei ole lähipiirissä ketään joka jakaisi tämän Damianoasian mun kanssa. Onneksi te olette!
On se ❤️🔥!
Twitterissä keuhkotaan (italiaksi) nyt jotain Simon Cowell -managerointimahdollisuudesta. Ilmeisesti fanit eivät ole kovin riemuissaan huhusta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä katsellessa ihmettelen, että millä elämänkokemuksella noin nuori mies voi ensinnäkin kirjoittaa tällaisia tekstejä, ja sitten tulkita niitä noin raastavasti.
Tätä mä en kanssa tajua, että miten noin nuori voi osata kirjoittaa noin kypsiä ja hienoja lauluja. Ja (ihana!!!) lauluäänikin kuulostaa kypsemmältä kuin 22 vuotiaan ääneltä.
Ihana Damiano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitusluontoinen asia: Damiano IG:ssä siinä meidän lempipaidassa (vaalea v-aukkoinen neulepaita) ja kieli sillä tavalla.
Ja mä taas ryntään aina tänne jos /kun huomaan että D on päivittänyt instaa, katsomaan että mitä herkullisia kommentteja täällä on, ah niin herkullisesta Damianosta 😍.
Tää ketju on ihan paras, eikä vähiten sen takia kun mulla ei ole lähipiirissä ketään joka jakaisi tämän Damianoasian mun kanssa. Onneksi te olette!
On se ❤️🔥!
Mä ryntään edestakaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ❤️🔥!Mä ryntään edestakaisin!
😂 😂 No joo, sama täällä!
T. Tuo toinen ryntäilijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patonkiosastolta moi vaan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kuin ehkä vasta neljännellä katselukerralla 🤣
Kuuntelin vasta tänään Torna a casan kunnolla, kun ajattelin sen olevan sellaisen vähän keskittymistä vaativan biisin. En muista, milloin viimeksi oon saanut kylmiä väreitä jostain biisistä, mutta nyt kyllä tuli ja taisi silmäkulmakin vähän kostua, enkä mä ole edes suuri balladien ystävä. Mut mikä tulkinta, wau ❤.
Viiveellä tulee kommentit näköjään ja toistan itseäni, mut eihän Damianoa voi kehua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa...
Kas tässä sulle asianmukainen vastaus:
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494
No nyt on väsynyttä häiriköintiä. Pus pus vaan!
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä keuhkotaan (italiaksi) nyt jotain Simon Cowell -managerointimahdollisuudesta. Ilmeisesti fanit eivät ole kovin riemuissaan huhusta.
joku vanha kuva niistä Simonin kanssa kun olivat Lontoossa ja joku kai on vaan saanut päähänsä että se ois niiden uus manageri, mä en usko (enkä toivo) tuohon eikö Simon on vähentänyt tota managerointiaan aika paljonkin.. ymmärrän hyvin ettei fanit välttämättä tykkää kun Simonhan kai ajautui riitoihin tai muuten vaan meni managerointi suhde poikki One Directionin sekä Little Mixin kanssa
Toki toivon Måneskinille parasta mahdollista manageria, mutta en jaksa uskoa, että Cowell ymmärtäisi heidän ainutlaatuisuuttaan ja persoonallisuuttaan. Yrittäisi kuitenkin ympätä johonkin "tällainen on nyt suosittua" -muottiin ja pakottaisi luopumaan italian kielestä. 😕
esiintyvät muuten ensi viikolla Sopotissa Puolassa jollain festareilla.. koska me Suomalaiset saadaan jotain kivaa? tosin mä en pääsis edes tänä kesänä mihinkään mut jos vaikka syksy/talvi oma keikka
Siis William... Tajusin että hänessä on sellaista lempeyttä ja lämpöä, mitä Damianosta ei löydy.