Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Lauloivat siis lähinnä englanniksi Tik Tok livessä? Taltioitujen videoiden kommenteissa on pettymystä, kun eivät laulaneet enempää italiaksi. Lauloivatko Moriro da re?
Settilista instagramin mukaan:
Zitti e buoni
Chosen
Paura del buio
Coraline
For your love
Black skinhead
I wanna be your slave
Ilmoitusluontoinen asia: Damiano IG:ssä siinä meidän lempipaidassa (vaalea v-aukkoinen neulepaita) ja kieli sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitusluontoinen asia: Damiano IG:ssä siinä meidän lempipaidassa (vaalea v-aukkoinen neulepaita) ja kieli sillä tavalla.
Ryntää instagramiin kuin Pavlovin koira.
On kyllä ihana. Paita ja kantajansa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla hieman tarkemmin, että millä tavalla?
Vielä yksi haastattelu. Damiano on näissä niin erilainen kuin englanninkielisissä, joissa vaikuttaa jopa ujolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla hieman tarkemmin, että millä tavalla?
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
https://mobile.twitter.com/a66lia/status/1405456200309817344/photo/1
Näitä katsellessa ihmettelen, että millä elämänkokemuksella noin nuori mies voi ensinnäkin kirjoittaa tällaisia tekstejä, ja sitten tulkita niitä noin raastavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihastelijat vs. muu AV-palsta:
Loistava! Ihanaa kun jaksatte linkata kaikkea tänne
For Your Love se vaan jaksaa aina kuulostaa niin hyvältä. Tuntuu sielun sopukoissa saakka.
Biisissä on muuten melkoiset grunge/Nirvana-vibat. Minusta Måneskinissä on ihan parasta se, kuinka musiikissa yhdistyvät klassinen ja hard rock, funk- ja grunge-elementit sekä vaikutteet 2000-luvun vaihteen punk/rock-musiikista (Green Day, White Stripes, Franz Ferdinand jne.). Nämä kaikki yhdessä soittajien taidokkuuden ja Damianon raspin kanssa tuottavat ihan uudenlaisen ja freesin soundin.
Lisäksi jokaisella instrumentilla on paikkansa jokaisessa biisissä; yksikään ei ole mukana "vain koska", vaan esimerkiksi bassokuviot ovat kaikissa biiseissä selkeästi mukana.
Måneskin on siinä mielessä täydellinen Z-sukupolven edustaja, että bändi on ottanut kaikki parhaimmat vaikutteet menneiltä vuosikymmeniltä ja luoneet niistä jopa jotain alkuperäistä parempaa. Aivan samalla tavalla kuin zoomerit toivat vaikka ysärimuodin takaisin kuorimalla kermat päältä, joten lopputuloksena on ollut varsinaista 90-lukua tyylikkäämpi tuotos. Ai kuinka kadehdin tämän sukupolven estetiikkaa.
Victoria laittoi herutuskuvia instaan ja Damianon tyttöystävä tykkäs siitä kuvasta joten ehkä Giorgia onkin kiinnostunut Vicistä? hehe
Mun mielestä tämä on Damianon paras hiustyyli ja olen valmis kaksintaisteluun mielipiteeni puolesta: https://www.instagram.com/p/CQAWHC-FuWg/
Harmi vaan, että D itse sanoi leikkauttaneensa hiuksensa koska ei jaksanut niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on Damianon paras hiustyyli ja olen valmis kaksintaisteluun mielipiteeni puolesta: https://www.instagram.com/p/CQAWHC-FuWg/
Samaa mieltä!
Voi voi kun näyttäisi tulevan pelkkää festarikeikkaa julkisuuteen. Italian ulkopuolelle sovittu festarikeikat Saksaan ja Norjaan kesälle 2022. Haluaisin niin nähdä bändin jossain hämyisässä luolassa enkä festarilavalla. Taitaa jäädä haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun näyttäisi tulevan pelkkää festarikeikkaa julkisuuteen. Italian ulkopuolelle sovittu festarikeikat Saksaan ja Norjaan kesälle 2022. Haluaisin niin nähdä bändin jossain hämyisässä luolassa enkä festarilavalla. Taitaa jäädä haaveeksi.
tuskin ne missään hämyisessä luolassa tulee esiintymään, mut joo mua ei noi festarit oikein nappaa haluun oman keikan, eiköhön ne kohtapuolin ilmoita keikkakiertueesta muualla Euroopassa
Ei mua haittaa Damianon karvainen selkä ja superkarvaiset pakarat, sehän sheivaa ne. Toki itsekin pidän siitä että sheivaa, koska androgyynisyys on hottia kundeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damilla on tosi, siis tosi, karvainen selkä. Kaikilla ita-ukoilla on, yökkistä. Japanilaiset miehet on ihanan karvattomia.
Kiva. Miten sinun hlökoht preferenssisi liittyy asiaan?
DD sheivaa päivittäin, ihan hirvee duuni.
Monella naisella alkaa sydän läpättää, kun näkee miehekkäitä vahvoja ja runsaita karvoja säärisdä, mahassa, rintakehässä, leukaperissä, käsissä. Niitäkö pitäisi sheivata, ei ei ja vielä kerran ei.
Siis häh? Ihanaa että DD sheivaa mahan, selän ja varsikin ne pakarat. Kyllä kundilla saa vähän partaa olla, kunhan ei oo viiksiä.
Katsoin Willian Whiten, Whiteyy18, liveä niin tuntuipas oudolta sen jälkeen katsoa Damianon instaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Willian Whiten, Whiteyy18, liveä niin tuntuipas oudolta sen jälkeen katsoa Damianon instaa.
Miksi oudolta? Sori, en tunne tuota toista tyyppiä ja siksi kysyn.
Tuossa eilisessä livessä mun mielestä kuulostaa, että ongelmat olisi lähtöisin miksauksesta. Basso ei kuulunut lähes ollenkaan! Kun vertaa levytyksiin/muihin liveihin, niin huomaa sen. Sen verran tiedän musiikista (eri musiikkityylin ammattilaisena), että orkesterissakin jos bassot soittaa voimakkaasti, viulujen/solistin melodia kuulostaa paljon paremmalta, ja yleisö voi luulla sen johtuvan solistista vaikka ero olisi bassoissa. Joten bassolinjan hiljaisuus ihan varmasti a) vaikuttaa Damianon laulua ja harmonian kuulemista b) saa sen myös kuulostamaan huonommalta itsessään, kun soinnulta puuttuu "pohja". Bändissä on vaan 3 soittajaa, joista rummuissa ei ole ns. säveltasoa, joten D:llä on vain Vic ja Thomas, joista kuunnella harmoniaa. Jos esim. toinen heistä ei kuulu kunnolla, niin laulu vaikeutuu tosi paljon.
Lisäksi tyhjälle salille keikan soitto on ihan hirveää ja varmasti iskee erityisesti heihin kun ovat niin energisiä live-esiintyjiä, eikä sille saa tässä mitään vastakaikua yleisöstä.