Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damilla on tosi, siis tosi, karvainen selkä. Kaikilla ita-ukoilla on, yökkistä. Japanilaiset miehet on ihanan karvattomia.
Kiva. Miten sinun hlökoht preferenssisi liittyy asiaan?
DD sheivaa päivittäin, ihan hirvee duuni.
Monella naisella alkaa sydän läpättää, kun näkee miehekkäitä vahvoja ja runsaita karvoja säärisdä, mahassa, rintakehässä, leukaperissä, käsissä. Niitäkö pitäisi sheivata, ei ei ja vielä kerran ei.
Siis häh? Ihanaa että DD sheivaa mahan, selän ja varsikin ne pakarat. Kyllä kundilla saa vähän partaa olla, kunhan ei oo viiksiä.
Mitä? Ei ne viikset siellä mahassa kasva.. Kyllähän miehellä mahakarvat täytyy olla, ihmettelee hän. Pakarat voi olla kans aika piikikkäät, jos sieltä ajelee, hmm. Viikset ja selkäkarvat saa kyllä ajella, muut jääkööt jos multa kysytään.
Luonnotonta tuollainen sheivaus.
Eli naisetkin vaan luonnontilaan, mitä sitä sheivaamaan?
Kyllä, ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kyllä silmä lepää. En ole pitkään aikaan nähnyt yhtä hyvännäköistä miestä. Mieleen tulee kasariajat, jolloin pitkätukkaisia miehiä oli paljon. Nykyajan ananastukat ei sykähdytä yhtään.
Mä en ole koskaan nähnyt yhtä hyvän näköistä miestä, en ikinä. Hyvännäköisiä miehiä on maailma pullollaan, oma mieheni on myös komea, mutta mitään Damianon veroista en ole nähnyt ennen. Hänessä on aivan kaikki kohdallaan. Aivan mielettömän upea.
On komea, en kiistä, tosin olen nähnyt yhtä komeita muitakin, MUTTA tuollainen lahjakkuus, se kyllä vetoaa minuun ja se kaikki muu, kyllä te tiedätte... Jos näkisin Damianosta vain kuvia, niin toteaisin, että onpa komea, mutta tuskin siitä sen kummempia fiiliksiä saisin.
Tää on täydellisesti tiivistetty. Damianossa kiehtoo se, miten yhteen persoonaan on kasaantunut niin paljon kiinnostavia ominaisuuksia, hyvän ulkonäön lisäksi. Oon tuntenut hiukan samantyyppisesti komeita miehiä, mutta se pelkkä ulkonäkö on lopulta pieni osatekijä, tarvitaan jotain muutakin. Enkä nyt tarkota herutteluja, koen kiusalliseksi nää ketjun patonkikommentoinnit. Mutta pyörin nyt täällä kun ei oo oikein muuta paikkaa missä bändiä fanittaisin, oon kaapissa fanitukseni kanssa :D Mua kiinnostaa erityisesti bändi kokonaisuutena, niissä on jotain mikä vie mukanaan ja mitä ei osaa selittää. Mielettömiä lahjakkuuksia ja kovaa työtä takana, ja se on aina jollain tavalla hot kun joku on nähnyt paljon vaivaa tullakseen huipuksi omassa jutussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kyllä silmä lepää. En ole pitkään aikaan nähnyt yhtä hyvännäköistä miestä. Mieleen tulee kasariajat, jolloin pitkätukkaisia miehiä oli paljon. Nykyajan ananastukat ei sykähdytä yhtään.
Mä en ole koskaan nähnyt yhtä hyvän näköistä miestä, en ikinä. Hyvännäköisiä miehiä on maailma pullollaan, oma mieheni on myös komea, mutta mitään Damianon veroista en ole nähnyt ennen. Hänessä on aivan kaikki kohdallaan. Aivan mielettömän upea.
DD itse toivonut jossakin julkaisussa, että häntä kehuttaisiin mieluummin lahjakkaaksi. Eikä suotta. Musiikki pääosaan, ja bändi kokonaisuutena.
Olen kirjoittanut kyllä tänne viestejä jossa hämmästelen myös D:n lahjakkuutta sekä laulajana että biisin kirjoittajana, nuoresta iästä huolimatta todella hienoja lyriikoita. Vastasin tuossa aiemmin vain tuohon toiseen viestiin jossa todettiin D:n olevan erittäin hyvännäköinen. Ja se on juuri näin. Mutta kokonaisuus ratkaisee tietenkin; jos heidän musansa olisi aivan kökköä niin en toki jaksaisi pelkkää ulkonäköä hetkeä pidempään äimistellä. Mutta nyt olen äimistellyt koko kokonaisuutta Euroviisuista lähtien. 😊
Ei viehätä minua, mutta tykkäänkin raikkaista ja terveennäköisistä vaaleista miehistä, rintalihakset ja hartiat, siniset silmät ja olkitukka, Brad Pitt tyyppisistä.
Vierailija kirjoitti:
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494
Tutkitaanko vielä vähän, että mikä kohta tarkalleen ottaen aiheuttaa moraalin ja arvostelukyvyn menetystä?
Eihän tässä nyt vielä mitään, mutta se kolme sormea -GIF on kyllä moraalin rappio. Tiedättehän, San Remo voiton jälkeen otettu, ai kamala... Löytyisikö keltään?
Damianolla ja Victorialla todettiin korona marraskuussa 2020. Tieto löytyi lyriikkasivustolta lyricstranslate.com, jossa on paljon erikielisiä käännöksiä Måneskinin lyriikoista. Yhtenä tunnisteena Måneskinin kohdalla on Artists who had COVID-19, sitä klikkaamalla löytyi tarkempi tieto.
Onneksi paranivat <3
Ihan mahtavaa miten taikasanat "Italians in panties" toimii!
Kiitoskiitoskiitos <3 <3 <3 kuka ikinä sen täällä minulle neuvoikaan :D
https://www.instagram.com/p/CPilnqTFbg2/?utm_medium=copy_link
En tiiä teistä muista mutta mulle ainakin kävi näin.
Rakastan niiden musiikkia. Olen opiskellut italiaa ymmärtääkseni lyriikat, enkä ilmeisesti ole ainoa. Se onkin ollut hyvä piristys.
Arvostan kyllä koko bändiä, koska se on loistava ja bändi on aina osiensa (jäsentensä) summa. Tämä ketju on Damianon ihasteluketju, joten olen yrittänyt pysytellä aiheessa. En mä tiedä, onko se nyt niin olennaista, koska näen Måneskinin ja Damianon kokonaisuutena, bändinä ja niin varmasti moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaanko vielä vähän, että mikä kohta tarkalleen ottaen aiheuttaa moraalin ja arvostelukyvyn menetystä?
Eihän tässä nyt vielä mitään, mutta se kolme sormea -GIF on kyllä moraalin rappio. Tiedättehän, San Remo voiton jälkeen otettu, ai kamala... Löytyisikö keltään?
Hyvää huomenta vaan: https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Mun mielestä patonkijutut ei mitenkään sulje pois sitä, etteikö voisi fanittaa Damianoa ja Måneskiniä myös musiikillisesti. Itse olen kirjoittanut tähän ketjuun syvällisiä analyysejä Måneskinin musiikista ja soittotaidosta, yhtyeen dynamiikasta, Damianon laulusta ja esiintymisestä, lyriikoiden merkityksestä, bändin kehittymisestä vuosien varrella... Ja toisaalta postaillut koostevideoita ja giffejä sekä analysoinut patonkiosaston antia. Sekä opettanut ne taikasanat, joilla internetistä löytää nuoria italiaanoja alushousuissa 😇
Olen syvästi ja kokonaisvaltaisesti hullaantunut. Ah.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä patonkijutut ei mitenkään sulje pois sitä, etteikö voisi fanittaa Damianoa ja Måneskiniä myös musiikillisesti. Itse olen kirjoittanut tähän ketjuun syvällisiä analyysejä Måneskinin musiikista ja soittotaidosta, yhtyeen dynamiikasta, Damianon laulusta ja esiintymisestä, lyriikoiden merkityksestä, bändin kehittymisestä vuosien varrella... Ja toisaalta postaillut koostevideoita ja giffejä sekä analysoinut patonkiosaston antia. Sekä opettanut ne taikasanat, joilla internetistä löytää nuoria italiaanoja alushousuissa 😇
Olen syvästi ja kokonaisvaltaisesti hullaantunut. Ah.
Just näin. En itsekään aluksi hullaantuessani edes tiennyt, että on olemassa sellaista kuva- ja tankotanssimateriaalia kuin on, eli olin ihan vaan musavideoiden ja biisien varassa, eikä moraalini ollut vielä täysin rappeutunut. 😇
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä koko bändiä, koska se on loistava ja bändi on aina osiensa (jäsentensä) summa. Tämä ketju on Damianon ihasteluketju, joten olen yrittänyt pysytellä aiheessa. En mä tiedä, onko se nyt niin olennaista, koska näen Måneskinin ja Damianon kokonaisuutena, bändinä ja niin varmasti moni muukin.
Joo, tänne mahtuu kyllä kaikki bändiin etäisestikään liittyvät jutut! Taisin joskus aiemminkin täällä sanoa, että ketju otsikkoineen syntyi ihan hetken mielijohteesta sen enempiä ajattelematta, ja näin jälkikäteen pohdittuna otsikkoon olisi ehkä voinut sisällyttää Måneskininkin jotenkin. 😄
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta vaan: https://mobile.twitter.com/Valenti27119753/status/1398943711241846793
Hauskinta tässä videopätkässä on se, että viesti, minkä se välittää, on täysin katsojan oman mielikuvituksen varassa.
Vierailija kirjoitti:
esiintyvät muuten ensi viikolla Sopotissa Puolassa jollain festareilla.. koska me Suomalaiset saadaan jotain kivaa? tosin mä en pääsis edes tänä kesänä mihinkään mut jos vaikka syksy/talvi oma keikka
Måneskin esiintyy nyt sunnuntaina Göteborgissa, ei niin pitkä matka Suomesta :)
Näkyy keikka livenä TV4 play:ssä, tosin en tiedä voiko Suomesta kattoa mutta kokeilkaa!
Oon jäänyt ihan koukkuun noihin Youtuben reagointivideoihin, joissa joku reagoi mm. Måneskinin tuotantoon. Niitä on hauska katsoa, en tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon jäänyt ihan koukkuun noihin Youtuben reagointivideoihin, joissa joku reagoi mm. Måneskinin tuotantoon. Niitä on hauska katsoa, en tiedä miksi.
Samasta syystä kuin tämänkin ketjun seuraaminen on ihmisten irrationaalisen tunne-elämän ja ylimenevän fanittamisen seuraamisen takia niin hupia. Samasta syystä katsottaisiin hidastettua kolaria tai Rooman paloa parvekkeelta. Leipää ja sirkushuvejahan tämä on.
Ja tietty trollausta, että saadaan 5000 rikki ;D Ole hyvä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta ei ole Mad Angin voittanutta! Harmi että olen katsonut kaikki hänen videonsa jo, ja parhaat useampaan kertaan.
Eli naisetkin vaan luonnontilaan, mitä sitä sheivaamaan?