Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Miksi tätä ketjua on trollattu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ketjua on trollattu?
Täällä on muutama vakiohäirikkö, jotka aina välillä kaivautuvat luolistaan haukkumaan naisia, spämmäämään p*rnoa tai sekoilemaan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa...
Kas tässä sulle asianmukainen vastaus:
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494mitä asiallista tuossa on? Kuvaa hyvin nykyajan kulttuurista rappiota.
Näin on. Multa on mennyt myös moraali tuon kuvan myötä ja olen menettänyt arvostelukykyni sen suhteen, mikä on mautonta. Poor me ☹
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Multa on mennyt myös moraali tuon kuvan myötä ja olen menettänyt arvostelukykyni sen suhteen, mikä on mautonta. Poor me ☹
Lord have mercy on our souls. 😔
Vierailija kirjoitti:
Ethanin Instassa kuumaa...
Kivasti tykkäyksiä satelee Ethanillekin 🔥
Ihastelukerhon nimeksi DamMammat :P
tai DamMåmmat :)
Nämä vaikuttaa niin hyvältä porukalta Damianostakin jotenkin näkyy, että tämä liikaa huomio saa lähinnä vaivautumaan.
Tuskin lähtee kenekään naisen matkaan, vaikuttaa tuntevan hyvin syvästi. Silti ihan inhimillisesti jos mietitte, helposti tuollainen yhtäkkinen suitsutus saa kenet tahansa (tyttöystävän) epävarmaksi/mustasukkaiseksi. Hetkellisesti. Toivon myös heille kaikkea hyvää. Bändille ja Damianolle varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lord have mercy on our souls. 😔
I won't take no prisoners, won't spare no lives.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa...
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494mitä asiallista tuossa on? Kuvaa hyvin nykyajan kulttuurista rappiota.
Asianmukainen muuten tarkoittaa vähän eri asiaa kuin asiallinen. Etenkin kun huomioi kontekstin. Myös luetun ymmärrys on nykyään ihan rappiolla.
Täytyy sanoa, että kyllä silmä lepää. En ole pitkään aikaan nähnyt yhtä hyvännäköistä miestä. Mieleen tulee kasariajat, jolloin pitkätukkaisia miehiä oli paljon. Nykyajan ananastukat ei sykähdytä yhtään.
Fleischer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa...
Asianmukainen muuten tarkoittaa vähän eri asiaa kuin asiallinen. Etenkin kun huomioi kontekstin. Myös luetun ymmärrys on nykyään ihan rappiolla.
Kyllä, osoite jossain lähiössä yhteiskunnan maksamana, tribaalitatuoinnit + naama täynnä niittejä, måtisåkkiolemus, ja halvinta siideriä menee. Ja koulupudokas. Joten ei yllätä.
Eli selvästi sujuu paremmin kuin sinulla.
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494
Tutkitaanko vielä vähän, että mikä kohta tarkalleen ottaen aiheuttaa moraalin ja arvostelukyvyn menetystä?
Ottaa taas jollain pieneen päähän tämä meidän ihailu.
Tässä Coraline (taas) kaikessa kauneudessaan. Sanat, ääni, älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kyllä silmä lepää. En ole pitkään aikaan nähnyt yhtä hyvännäköistä miestä. Mieleen tulee kasariajat, jolloin pitkätukkaisia miehiä oli paljon. Nykyajan ananastukat ei sykähdytä yhtään.
Mä en ole koskaan nähnyt yhtä hyvän näköistä miestä, en ikinä. Hyvännäköisiä miehiä on maailma pullollaan, oma mieheni on myös komea, mutta mitään Damianon veroista en ole nähnyt ennen. Hänessä on aivan kaikki kohdallaan. Aivan mielettömän upea.
siis ne olivat hollantilaisella radio-asemalla vieraana ja ulkopuolella oli n 200 ihmistä kiljumassa, bändi oli ihan häkeltynyt sanoivat etteivät ole koskaan Italiassa kokeneet semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Bändillä menee nyt ehkä jopa liian lujaa. Tämän jälkeen kannattaisi vetäytyä hetkeksi salaperäiseen hiljaisuuteen.
Ilmeisesti työstävät seuraavaa albumia, joten näin ehkä tapahtuu. Paineet on silti varmasti kovat, ja se on luvattu jo syksyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan nähnyt yhtä hyvän näköistä miestä, en ikinä. Hyvännäköisiä miehiä on maailma pullollaan, oma mieheni on myös komea, mutta mitään Damianon veroista en ole nähnyt ennen. Hänessä on aivan kaikki kohdallaan. Aivan mielettömän upea.
On komea, en kiistä, tosin olen nähnyt yhtä komeita muitakin, MUTTA tuollainen lahjakkuus, se kyllä vetoaa minuun ja se kaikki muu, kyllä te tiedätte... Jos näkisin Damianosta vain kuvia, niin toteaisin, että onpa komea, mutta tuskin siitä sen kummempia fiiliksiä saisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DD itse toivonut jossakin julkaisussa, että häntä kehuttaisiin mieluummin lahjakkaaksi. Eikä suotta. Musiikki pääosaan, ja bändi kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damilla on tosi, siis tosi, karvainen selkä. Kaikilla ita-ukoilla on, yökkistä. Japanilaiset miehet on ihanan karvattomia.
Kiva. Miten sinun hlökoht preferenssisi liittyy asiaan?
DD sheivaa päivittäin, ihan hirvee duuni.
Monella naisella alkaa sydän läpättää, kun näkee miehekkäitä vahvoja ja runsaita karvoja säärisdä, mahassa, rintakehässä, leukaperissä, käsissä. Niitäkö pitäisi sheivata, ei ei ja vielä kerran ei.
Siis häh? Ihanaa että DD sheivaa mahan, selän ja varsikin ne pakarat. Kyllä kundilla saa vähän partaa olla, kunhan ei oo viiksiä.
Mitä? Ei ne viikset siellä mahassa kasva.. Kyllähän miehellä mahakarvat täytyy olla, ihmettelee hän. Pakarat voi olla kans aika piikikkäät, jos sieltä ajelee, hmm. Viikset ja selkäkarvat saa kyllä ajella, muut jääkööt jos multa kysytään.
Luonnotonta tuollainen sheivaus.
Minäkin olen hiljattain lämmennyt Torna a casalle, vaikka en aiemmin lainkaan ymmärtänyt sen hehkutusta tässä ketjussa ja muuallakin. Onhan se hieno. Måneskinin balladeissa on aina raskaita elementtejä, jotka yllättävät ja tuovat syvemmän ulottuvuuden kappaleeseen. Coraline on näistä kaikista upein esimerkki, mutta nämä muutkin hitaat kappaleet ovat ajan kanssa auenneet tällaiselle balladien inhoajalle.