Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä artikkeli New York Timesissa
https://www.nytimes.com/2021/06/16/arts/music/maneskin-eurovision.html?…
Blind Channel linkattu ;)
Mutta ajatelkaapa, jos eläisimme edelleen 70-80-lukua, tästä olisi jo tehty oikea suomalainen cover-versio. Miltä kuulostaisi rokahtava iskelmäbiisi "Ole hiljaa" esittäjänä Lauri Tähkä?
Jos kuulostaa naurettavalta, vertaa Italian edelliseen parhaaseen viisubiisiin: I treni di Tozeur, Alice & Franco Battiato. Jonka (valitettavasti) levytti suomeksi Seija Simola, Juna Turkuun
Joppekin siirsi jo paperinsa Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Vaikka toi keikka on osin puutteellisesti taltioitu, niin hitto, huomasin että Thomasia on kuvattu vähän enemmän kuin tyypillisesti ja jotenkin se nyt iski meikäläiseen. Vaikka Damiano on ihana, niin kyllä kitarasankaritkin vielä näköjään innostavat.
Minäkin tykkään Thomasista. Hän on selvästi opiskellut 70-luvun kitarasankarit, mutta silti hänellä on omanlaisensa tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on logistisesti niin syrjässä, että jää helposti kiertueilla väliin, buu! Toivotaan kuitenkin että saadaan Måneskin meille asti keikalle.
Mä olen aika toiveikas, koska hyvät välit Blind Channeliin <3 ja se Ethanin velipuolen Suomi-kytkös...
Voi kun he tulisivat jo tällä promokiertueella Suomeen, jos kerran Ruotsiinkin. Ollapa samojen rajojen sisällä Damianon kanssa, ah.
Matkusta Italiaan. 🤗 Niin minäkin teen heti kun on mahdollista. Tosin Italia on kiehtonut minua aina, että matkustaisin sinne jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joku iloisuus niiltä puuttuu. Ihmettelen myös, että onko se tyttöystävä ennen ollut näin paljon mukana, vai onko nyt jotain draamaa. Tuskin, mutta myöskään Vic ja D eivät ole toistensa kanssa yhtä luonnollisesti kuin aikoinaan. Tämä nyt tietysti -täysin- omaa spekulaatiotani.
Iloisuudesta samaa mieltä. Tyttöystävä ei ehkä oikein näkyvästi oo voinu aiemmin olla mukana, kun D tuli suhteen kanssa julkisuuteen vasta vähän ennen viisuja, piilottelivat vuosia.
Näkisin ennemminkin niin, että sieltä on voinu Damianolta mennä viestiä Italiaan, että nyt menee vähän liian lujaa ja pää hajoaa, ehditkö mukaan tueksi. Mutta spekulaatio on tietty spekulaatiota, mitäs me tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ärsyttää toki kun olen nähnyt muutamia haastattelu-pätkiä Saksastakin nyt niin keskittyvät liikaa siihen huume-kohuun
Vieläkö siitä jaksetaan jauhaa! 😧
Uskomatonta. 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Vaikka toi keikka on osin puutteellisesti taltioitu, niin hitto, huomasin että Thomasia on kuvattu vähän enemmän kuin tyypillisesti ja jotenkin se nyt iski meikäläiseen. Vaikka Damiano on ihana, niin kyllä kitarasankaritkin vielä näköjään innostavat.
Minäkin tykkään Thomasista. Hän on selvästi opiskellut 70-luvun kitarasankarit, mutta silti hänellä on omanlaisensa tyyli.
Uskon, että Thomasin tyyli puree saksalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku iloisuus niiltä puuttuu. Ihmettelen myös, että onko se tyttöystävä ennen ollut näin paljon mukana, vai onko nyt jotain draamaa. Tuskin, mutta myöskään Vic ja D eivät ole toistensa kanssa yhtä luonnollisesti kuin aikoinaan. Tämä nyt tietysti -täysin- omaa spekulaatiotani.
Kaikesta huolimatta minusta tuntuu, että taakse jäänyt manageri olisi osannut ajoittaa oikein maailmalle menemiset ja aikataulut niin, ettei siitä tule liiallista stressipaukkua kerralla? Olisi osannut arvioida naisen silmällä joka tilanteessa, mikä on juuri nyt ok. Käskenyt lepäämään, laittanut stopin oikeaan kohtaan? Vaan mistäpä tuon tietää, miten nämä asiat todellisuudessa ovat menneet.
Näin varmasti. Mietin vain sitä, että harvoin se tekee ryhmädynamiikalle hyvää, jos (vain) yhden kumppani on mukana. Mahdollista tietysti että D haluaa tukea. Huomasin ettei Giorgia seuraa Victoriaa, vaikka muita bändin jäseniä seuraa. Nyt kehitän sitä draamaa itse :D
no tommoset promo-kiertueet on yleensä aika raskaita paikasta toiseen joka päivä ja haastatteluita päivät täynnä joten ei ihme että ei ole niin 'iloisia'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta minusta tuntuu, että taakse jäänyt manageri olisi osannut ajoittaa oikein maailmalle menemiset ja aikataulut niin, ettei siitä tule liiallista stressipaukkua kerralla? Olisi osannut arvioida naisen silmällä joka tilanteessa, mikä on juuri nyt ok. Käskenyt lepäämään, laittanut stopin oikeaan kohtaan? Vaan mistäpä tuon tietää, miten nämä asiat todellisuudessa ovat menneet.
Näin varmasti. Mietin vain sitä, että harvoin se tekee ryhmädynamiikalle hyvää, jos (vain) yhden kumppani on mukana. Mahdollista tietysti että D haluaa tukea. Huomasin ettei Giorgia seuraa Victoriaa, vaikka muita bändin jäseniä seuraa. Nyt kehitän sitä draamaa itse :D
kyl se mun instani perusteella seuraa Victoriaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl se mun instani perusteella seuraa Victoriaa
Ai niinpä onkin, katsoin väärin.
En kestä. Tulevan jalkapallomatsin tapahtumia ruodittiin töllössä ja kun joku ennusti joidenkin pelaajien " ruokkivan" syötöillä hyökkääjiä, niin ette varmasti arvaa, mikä biisi alkoi heti soimaan päässä. Ei tästä tuu mitään enää!
Ethanilla on muuten r-vika. Toiset aina välillä (rakkaudella) kiusaa sitä. Se on niin symppis ja tosi rauhallinen.
Joko ryhmän nimi päätettiin? Minä äänestän Mona Lisoja :D
Vierailija kirjoitti:
Mona Lisat on ehkä minunkin suosikki. 😄
Liekö tosiaan väsymystä vai onko viisuhuuman jälkeinen todellisuus iskenyt raskaiden matkustuspäivien muodossa. Tai sitten jotain muuta kulissien takana. Omaan silmään näissä Euroviisujen jälkeisissä esiintymisissä suurin ongelma on ollut Damiano, josta on tullut jotenkin varautuneempi lavalla. Erikoista toisaalta, että somessa D heruttelee ihan samaan malliin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mona Lisat on hyvä. Taipuu hyvin suomalaiseenkin suuhun ja onhan sillä huumoriarvoakin 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milanon allashippaloissa näkyi kyllä jossakin videolla tuntemattomia nuoria. Giorgia vilahti, Ethanin sisko vilahti, Damianon veli. muista en tiedä keitä olivat.
Ajattelin lähinnä kiertuehommia. Harvoin kai bändeillä on puolisot mukana, tai siis vain yhdellä. Tai sitten on.
Mä oon tykännyt myös tästä "ihastelijat" nimestä, se on jotenkin ihanan... vilpitön ja suloinen :D
Tuo wc:ssä (?!) otettu mustavalkokuva Damianosta ja Victoriasta on kuumahko.