Tunteeko miehet ihastuessaan perhosia vatsassa kuten naiset? Tuntuuko vatsanpohjassa aina kun näkee ihastuksensa?
Vai miltä tuo alkuvaiheen huuma miehistä tuntuu?
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.
Eli millaisia? o.O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu perhosia peniksessäni kun näen naisen alastomana. Muuten naiset eivät herätä minussa mitään tunteita.
Sama juttu minulla. Seksuaalista vetoa tunnen kyllä naisiin mutta miksi ihastuisin yhteenkään naiseen kun ne ovat aina sellaisia kuin täälläkin voi havaita niiden olevan. Yhtä hyvin voisi ihastua vaikka moottorisahamurhaajaan.
Tää jälkimmäinen on muuten yllättävän tavallista.
Niin on, naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millaisia? o.O
No äkkiseltään sana "riihipiru" tuntuu kuvailevimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millaisia? o.O
No äkkiseltään sana "riihipiru" tuntuu kuvailevimmalta.
Ei nyt kyllä avaa, mutta ok... harmi että koet noin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.
Miesten kyky loogiseen ajatteluun on samanlainen kuin naisten: osa pystyy siihen ja osa ei.
Ihastumista ei myöskään pysty päättämään, koska sen napsauttaa päälle. Valitsemme tunteilla ja oikeutamme järjellä tunteilla tekemämme valinnat sekä yritämme menestyä pyrkimyksissämme.
Osa naisista voi viehättyä siitä, jos mies on tietyllä tapaa etäinen (ei-ihastunut), mutta väittäisin, että suurempi osa kaipaa tunteilleen vastakaikua. Jos mies on loistava näyttelijä, niin onhan hänen mahdollista teeskennellä ihastunutta vaikkei sitä oikeasti ole, mutta minulle on hieman epäselvää, kannattaako deittailu kiinnostunutta menestyksekkäästi teeskennellen verrattuna siihen, että tapailisi sellaista naista, johon on oikeasti ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se jännältä. Toisaalta miehen näkökulmasta voi olla sosiaalisesti kannattavampi strategia vältellä ihastumista viimeiseen saakka, jotta voi säilyttää loogisen ajattelun deittailuvaiheessa. Tämä siksi, että on ensijaisesti miehen vastuulla viedä deittailuprosessia eteenpäin ja saada nainen ihastumaan häneen. Naisille kaikenlainen ”neediness” on turnoff, joten on parempi olla deittailuvaiheessa mieluummin älyn kuin tunteiden varassa. Riippuu varmasti myös miehestä, jaa siitä minkälaisilla heikkouksilla ja vahvuuksilla hän deittailee.
Miesten kyky loogiseen ajatteluun on samanlainen kuin naisten: osa pystyy siihen ja osa ei.
Ihastumista ei myöskään pysty päättämään, koska sen napsauttaa päälle. Valitsemme tunteilla ja oikeutamme järjellä tunteilla tekemämme valinnat sekä yritämme menestyä pyrkimyksissämme.
Osa naisista voi viehättyä siitä, jos mies on tietyllä tapaa etäinen (ei-ihastunut), mutta väittäisin, että suurempi osa kaipaa tunteilleen vastakaikua. Jos mies on loistava näyttelijä, niin onhan hänen mahdollista teeskennellä ihastunutta vaikkei sitä oikeasti ole, mutta minulle on hieman epäselvää, kannattaako deittailu kiinnostunutta menestyksekkäästi teeskennellen verrattuna siihen, että tapailisi sellaista naista, johon on oikeasti ihastunut.
Aika erikoinen juonikuvio pitänee olla että viitsii alkaa teeskennellä ihastunutta. Noh, olihan Auerin tapauksessa tämä "Seppo"..
Enemmän sen tuntee koko kropassa kuin missään tietyssä kohdassa kehoa.
Minua on askarruttanut eräs asia, johon miehet ehkä osaavat vastata. Olen ollut monissa harrastusporukoissa, joissa on miehiä ja naisia yhdessä, esim. kamppailulajeissa. Näissä välillä tunteet kehittyvät ja on vispilänkauppaa. Muutamaan kertaan on käynyt niin, että mies jonka kanssa on jotain juttua ollut on alkanut voimaan pahoin kesken harjoitteiden.
Voiko ihastuneessa miehessä, joka harrastaa urheilua yhdessä ihastuksen kohteensa kanssa, tulla tällainen pahoinvointireaktio? Mistä se johtuu? Yhden kerran kuvittelin, että mies oli saanut erektion ja vain selitti sitä pahoinvoinniksi, mutta tätä on tapahtunut jo muutamaan otteeseen eri miesten kanssa. Ja ei kiitos mitään viestejä siitä, että olen niin ällöttävä, että aiheutan miehissä pahoinvointia.
Mulla on just ihastumisen alkuhuuma menossa ja välillä tuntuu, että mies on ihan paniikissa. Siis tuijottaa ja hymyilee vaan, eikä meinaa saada sanottua mitään. Sama on kyllä itselläni, mutta mielestäni mä peitän sen vähän paremmin =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiota on myös vaikea hallita
Hmmh, alkaako miehillä automaattisesti iskeä seisokki päälle vaikka ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sisäistä paniikkia? Stressitilanne kun on niin luulisi että nimenomaan ei ota eteen.
Ei ota eteen, joku pelleilee taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmh, alkaako miehillä automaattisesti iskeä seisokki päälle vaikka ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sisäistä paniikkia? Stressitilanne kun on niin luulisi että nimenomaan ei ota eteen.
Niin, ei siinä ole seksi mielessä.
Naisena en ole koskaan tuntenut perhosia vatsassa. Joskus juttelin asiasta kaverin kanssa ja hän kertoi että rakastuessaan ei pysty syömään kun vatsaan suorastaan sattuu ja tuntuu vatsanpohjassa. En tunnista ilmiötä. Mulla tuntuu ihastuminen sydämessä ja päässä, siis oikeasti. Tunnen lämpöä ja onnea.
Yhdellä kaverilla tuli ripuli, kun oikein kunnolla kerran rakastui. Mahassa tuntui suoranainen varpusparvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä minulla ainakaan. Aikuinen yleensä hallitsee erektionsa hyvin ja mitä vanhemmaksi sitä tulee, sitä isompi kuilu on psyykkisen ja fyysisen kiihottumisen välillä.
Ennemminkin varmaan saisin erektion jonkin täysin vähäpätöisen ja tuntemattoman naisen näkemisestä eroottisessa tilanteessa.
Jonkinlaista mielihyvää voi lantion alueella ja sukuelimissä tuntea myös sellaisen ihmisen kanssa olemisesta josta välittää, mutta nuo erektiohommat yhdistän kyllä enemmän esileikkiin ja hyväilyyn.
-mies 36v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet hom.?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just ihastumisen alkuhuuma menossa ja välillä tuntuu, että mies on ihan paniikissa. Siis tuijottaa ja hymyilee vaan, eikä meinaa saada sanottua mitään. Sama on kyllä itselläni, mutta mielestäni mä peitän sen vähän paremmin =)
Me ollaan exän kanssa ihan puhuttu tästä että hän jännittää enemmän kuin minä naisena. Ollaan siis monet kerrat soudettu edes takas yhteen ja irti ja välillä ihan irtokeikkojakin yms. Mutta hän jännittää eikä oikein tahdo sitten pystyäkään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän käy mielenkiintoiseksi. Pohdintasi perusteella miehillä varsinainen tunneryöppy alkaa siis pyöriä vasta kun homma on ns. selvä (ekat treffit sovittu tai vastaavaa) ja sitä ennen mennään lähinnä vaihtelevan hiottua strategiaa noudattaen ja tunteet kurissa pitäen?
Riippuu siis henkilöstä. Osaako hän ajatella deittailuprosessia näin loogisesti. Mitkä hänen vahvuutensa ja heikkoutensa deittailussa on. Lähtökohtaisesti nainen ei ole kiinnostunut miehestä joka ns ”needy” , joten monessa tapauksessa on miehelle kannattavaa olla luomatta liiallista tunnesidettä naiseen. Tai ainakaan suurempaa tunnesidettä, kuin nainen luo mieheen
Vierailija kirjoitti:
Mies ja looginen ajattelu ei esiinny samassa lauseessa. Logiikka ja äly on naisen ominaisuudet.
Neediness on turnoff vain, jos nainen ei ole varma, kiinnostaako.
Kuulostat ihan minun exältä. Tajusin, että minut oli valittu pönkittämään miehen egoa. Erohan siitä tuli.