IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”
On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html
Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?
Kommentit (135)
Tyypin mielipide kyllä muuttuisi, kun tapaisi sinut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....sanoi yksi tyyppi jossain twitterissä kun katsoi suomen euroviisuesitystä. Ei siis muuta kuin hiuksia kasvattamaan ja kajaalia silmiin! Mutta hienoa, jos tuo nosti haurasta itsetuntoasi.
Mitä vikaa on itsetunnon kohenemisesta?
Onhan se vähän säälittävää jos sitä pitää näin mutkien takaa hakemalla hakea, mutta kuten sanoin, hieno juttu sinulle 💜
Mikä juttu? Puhuin yleisellä tasolla. Entä itse?
Tässä kyseisessä twiitissä viitattiin nimenomaan siis suomen euroviisuesitykseen, raukka parka....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.
Kaikki miehet eivät ole yhtä juntteja. Olen ollut töissä sekä mies- että nais- että sekavaltaisissa työpaikoissa ja yllättävän vähän eroa yhtään missään. Samat juorukerhot ja reilut tyypit ja muutkin perushahmot
Sama. Itseä aina ärsyttää kun naisista tehdään stereotypioissa selkäänpuukottavia juoruajia, ja miehillä oletetaan olevan sellainen ikuinen reilu meininki, jossa kaveria ei milloinkaan jätetä. Ihan yhtä vähän naiset puukottaa selkään kuin miehetkin ja myös miehet juoruilevat. Kyseessä on ennemminkin yksilökohtaiset erot, kuin sukupuoliominaisuudet. Tämä ei tietenkään ikinä selviä niille, jotka elävät elämänsä työskennellen sukupuolittuneilla aloilla, ja silloin on hyvä ylläpitää niitä stereotypioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla.
Oletkos käynyt italiassa? Minä olen useasti ja vastaan on tullut aika monta ylipainoista tatuoitua italiatarta. Meikkiä on kyllä suomalaisia enemmän. Toki siellä on niitä kauniitakin joukossa, mutta tarkkana saat olla. Muista myös kerätä tarpeeksi rahaa elättämiseen, jos sieltä vaimon hommaat.
Kyllä nuo BC:n kundit ainakin pääsevät valkaamaan nyt ja jatkossa tyttökaverinsa ja panopuunsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
T. Puoliksi ulkomaalainen.
Juu kateellisia ollaan, kellään suomalaisella naisella kun ei ole käynyt niin hyvää tuuria, että olisi koskaan saanut suomalaisen miehen..
Nyt suomalaiset miehet pääsevät valkkaamaan parhaat päältä.
Tunnen itseni jo T. Hakkaraiseksi!
Realiteettiterapiaa sinulle: ei ole koskaan ollut mahdollista sinulle ja kaltaisellesi, eikä koskaan tule olemaankaan. Palstavinkujat eivät kuulu siihen kastiin.
Niin. Miksi se nuorimies siihen skittaansa tarttuukaan?
Kaikki tietävät vastauksen, joten jätän häveliäisyyssyistä sen tässä kertomatta.
Helpotan sen verran, että miehet pyrkivät valtaan samasta syystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
T. Puoliksi ulkomaalainen.
Juu kateellisia ollaan, kellään suomalaisella naisella kun ei ole käynyt niin hyvää tuuria, että olisi koskaan saanut suomalaisen miehen..
Nyt suomalaiset miehet pääsevät valkkaamaan parhaat päältä.
Tunnen itseni jo T. Hakkaraiseksi!
😂 sulla vaan ei oo hakkaraisen asemaa eikä muutakaan. Mutta puukosta voi juntti aina saada oli hakkarainen tai ei.
"Tämähän se näille ûleille on se juttu: pllunsaanti, ei mikään muu. Siitä puhe, mistä puute."
No mutta JUURI SIKSIHÄN nuoret miehet alkavat soittamaan rokkibändeissä...! Miksi he muuten vaivautuisivat? Tosin osa on nykymaailmassa h-in tte jäkin, toki, toki...
Vierailija kirjoitti:
Aika marginaaliset joukot varmaan himoitsevat tuollaisia rokkitähtinulikoita, mutta ihan vapaasti.
Ei tarvitse soittaa tai olla nulikka, nuo piirteet voi näkyä miehen preesensissä muutenkin. Rokkikukkoilu vain tuo tämän tarjottimella miljoonille silmille.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi se nuorimies siihen skittaansa tarttuukaan?
Kaikki tietävät vastauksen, joten jätän häveliäisyyssyistä sen tässä kertomatta.
Helpotan sen verran, että miehet pyrkivät valtaan samasta syystä...
Niin sinä ehkä, kun et muunlaiseen ajatteluun kykene- ameeba. Kyllä se kuule näillä, jotka oikeasti on menestyneet, on ihan muut motivaatiot. Musiikin soittaminen edellyttää kurinalaisuutta ja usean vuoden säännöllistä ja intensiivistä harjoittelua. Samoin menestyminen missä tahansa asiassa.
Aatelkaa nyt jumankeka Teukkaakin. Äijä ei todellakaan koreile vaatteillaan ja naisia pörrää ympärillä niin että on vara valitakin...
Ja jotkut femmarit haukkuvat täällä näitä meidän "harmaita urhojamme"... Hävetkää jos osaatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla.
Oletkos käynyt italiassa? Minä olen useasti ja vastaan on tullut aika monta ylipainoista tatuoitua italiatarta. Meikkiä on kyllä suomalaisia enemmän. Toki siellä on niitä kauniitakin joukossa, mutta tarkkana saat olla. Muista myös kerätä tarpeeksi rahaa elättämiseen, jos sieltä vaimon hommaat.
Mä en varmasti ikinä ole saanut yhtä paljon vislailuja ja sellaista "wow"-kommentointia kuin Italiassa Vientiä olisi riittänyt, vaikka olinkin ihan tällainen suominainen kaikkien niiden palstatarinoiden perusteella ylivoimaisten italiattarien keskellä.
Poijjaat vois kiroilla vähän vähemmän, niin olisivat vielä vetoavampia.
Ukko38 kirjoitti:
Naimisiin?
Miksi ihmeessä hankkisin lehmän, jos haluan vain lasin maitoa?
Lasillinen jättää kylmäksi ;)
Edelleen monet tajuaa, että avioliitto voi olla ihana asia <3 Ei kaikki eroa.
Toisessa topassa oltiin vahvasti sitä mieltä ettei naiseen saa upota lantin lanttia. Ulkomailla uskotaan paikka paikoin vieläkin mies tarjoaa aatteeseen.
Viittaan tähän ketjuun: https://www.vauva.fi/keskustelu/4164417/mies-ei-halua-kayttaa-rahaa-mih…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sentään jonkilaiset mahdollisuudet täällä Suomessa.
Minä haluan miehen joka ei kulje verkkareissa ja lenkkareissa. En muista koska viimeksi olisin nähnyt jos työpaikkaa ei lasketa.Kannattaa varmaan muuttaa kaupunkiin sieltä peräkyliltä, jos verkkarit inhottaa. Siellä asutaan just siksi, että voi kulkea rennosti.
Kaupungissa asun mutta koska ilmeisesti tiedät paremmin niin mihin kaupunkiin pitää muuttaa että löytää miehiä jotka osaa ostaa kenkiä eikä löpsytä menemään urheiluvaatteissa?
Langan ensimmäinen ilmeisesti on mies joka myös ymmärtää ettei lenkkarit kuulu kaupungille mutta taitaakin olla Suomen ainoa.Minä joka vastasin sinulle olin peräkyliltä kotoisin oleva kaupunkilaisnainen. Mun peräkylillä tosin ei kuljettu verkkareissa, ei kai ollut sitten tarpeeksi korvessa. Kaupungissa olen nähnyt verkkareita vain urheilun yhteydessä. Missä ihmeessä asut??
Ainakaan näissä kaupungeissa en ole nähnyt verkkarimenoa: Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Tampere, Turku, Kokkola
Pitäköön verkkareita jos on pakko pistää lenkkarit jalkaan. Ne sopii vain urheiluvastteiden kanssa.
Ihana uutinen. Minulla on ollut etuoikeus olla aina ihanien suomalaisten miesten ympäröimä; on ollut hyvä ja huolehtiva isä, hyvä ja perhekeskeinen veli, upea oma poika ja maailman rakastavin puoliso.
Toiset vain nyt tihkuu seksiä. Ei sille mitään voi.
Blind channel <3
Joko nyt?
Mies mille on vaikeinta jakaa kehuja ja kulujen pitää tasan 50/50. Siispä vaihdetaan vihamielinen kitupiikki anteliaaseen italianoon.