Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”

Vierailija
23.05.2021 |

On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html

Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lehdessä raportoidaan miesten joukkokadosta :)

Suomalaiset miehet lähteneet joukolla ulkomaille aviomiehiksi!

Näin voi vielä käydä, jos suomalaiset naiset ei pidä varaansa. Suomalaisilla miehillä kun on Euroopan vilkkaimmat siittiötkin ja rauhallinen, hiljainen luonne.

Musta kyllä tuntuu, että hitaalla käyvä lähes mykkä mies ei ole sitä suurinta valttia missään päin maailmaa.

Vierailija
42/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut suomalaisiin miehiin ja siksi keskieurooppalaiset tuntuvat ihan poikasilta. Täällä ollaan rehellisiä, nöyriä, mutta miehekkäitä. Siellä ollaan jotenkin liian feminiinisiä ja luonteelta kieroja minun makuuni. Nämä tottakai vain yleistyksiä!

Samaa mieltä! Ulkomailla asuessani tottakai alussa oli uutuuden viehätystä, mutta loppujen lopuksi oma maa mansikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
44/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi vielä käydä, jos suomalaiset naiset ei pidä varaansa. Suomalaisilla miehillä kun on Euroopan vilkkaimmat siittiötkin ja rauhallinen, hiljainen luonne.

Musta kyllä tuntuu, että hitaalla käyvä lähes mykkä mies ei ole sitä suurinta valttia missään päin maailmaa.

Jos on tottunut siihen, että miehestä on vaan haittaa niin sitten sellainen omissa oloissaan sohvalla tissutteleva tai autotallissa majaileva mykkä voi olla ihan hyvä vaihtoehto, jos se turvaa katon pään päälle. 

Tietysti näiden jälkeläiset tuskin ovat mitään uusia Nokian tai Rovion kehittelijöitä ja koulussakin voi olla ikävää. 

Vierailija
45/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?"

Ei, kyllä mulla on italiaano(t) pyöriny mielessä koko päivän.

https://images.app.goo.gl/mVjJxKCm2kchD2Mh7

Toi ensimmäinen vasemmalta, voi luoja miten komea!

Kavereiden kanssa pitkin päivää puhuttu, miten voi olla noin kuuma mies.

Viisuvoittaja siis.

Muistuttaa Oscar Wildeä. (Google.)

Ei muistuta.

https://images.app.goo.gl/YC6LiCxs6LnisyECA

https://images.app.goo.gl/kVSSF6JDRWdoniET9

Vierailija
46/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.

Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3

Voi jösses tuotakin postausta.

Vierailija
47/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?"

Ei, kyllä mulla on italiaano(t) pyöriny mielessä koko päivän.

https://images.app.goo.gl/mVjJxKCm2kchD2Mh7

Toi ensimmäinen vasemmalta, voi luoja miten komea!

Kavereiden kanssa pitkin päivää puhuttu, miten voi olla noin kuuma mies.

Viisuvoittaja siis.

Muistuttaa Oscar Wildeä. (Google.)

Ei muistuta.

https://images.app.goo.gl/YC6LiCxs6LnisyECA

https://images.app.goo.gl/kVSSF6JDRWdoniET9

Ok. Ollessaan vasemmanpuoleisena muistutti.

Vierailija
48/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo(t)ku katkera(t) spämmäämässä huolee suomalaisia miehiä vähätteleviä kommentteja. 😂

Get over it.

Vierailija
49/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Blind Channelin ukot ei oo mun makuun, mutta onhan Suomessa monia komeita rokkareita.

Esim. Ville Valo, Hanoi Rocksin tyypit nuorena jne.

Etenkin 60-80-luvulla nuoria olleet nyt jo vanhat rokkipojat oli tosi hottiksia.

Tällä hetkellä ei taida olla ketään nuorta komeaa ja tunnettua rokkaria, Robinkin on poppari.

Vierailija
50/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis jotain hyvää ellei huonoakin. Mitä pahaa siinä on jos maailman naiset ylistää suomimiestä. Vähän aikaa ees. Nautitaan nyt tästä kaikki. Yhteinen juttu kuitenkin eikä keltään poies.

Yksin jäänet mustasukkaiset narsistit eivät kestä sitä.

Vierailija
51/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viehättynyt Blind Channelin poikien taidoista, luovuudesta, asenteesta, itsevarmuudesta, sympaattisuudesta ja aitoudesta. Ja ennen kaikkea heidän musiikista. Rock-habitus on plussaa. Heille sopii tuo tyyli, vaikea kuvitella heitä vaikka Måneskinin esiintymisasuissa. Måneskinille puolestaan paljetit ja paljaat yläkropat sopivat oikein hyvin, koska heillä on siihen tyyliin sopiva asenne ja musiikki.

Vierailija
52/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tällä palstalla. Itse olen nainen, suomalainen nainen ja pidän suomalaisista miehistä. Tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, suomalaisia miehiä ja naisia. Itsekin olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Onko tämä vain internetissä esiintyvää vihaa? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta olen aina kokenut luonnollisimmaksi itselleni pariutua suomalaisen kanssa.

Vierailija
53/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tällä palstalla. Itse olen nainen, suomalainen nainen ja pidän suomalaisista miehistä. Tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, suomalaisia miehiä ja naisia. Itsekin olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Onko tämä vain internetissä esiintyvää vihaa? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta olen aina kokenut luonnollisimmaksi itselleni pariutua suomalaisen kanssa.

Mulla ei oo ollut ikinä täysin suomalaista miestä, mutta ei minulla ole ollut ikinä mitään suomimiesvihaa enkä ole sellaiseen missään muualla kuin netissä törmännyt.

Myöskään suomalaisia naisia en ole nähnyt vihatttavan muualla kuin netissä, eli IRL en ole kuullut miesten puhuvan suomalaisista naisista mitenkään rumasti.

Ylipäätään en kuule IRL ikinä mitään ”suomalaiset naiset/miehet vs. ulkomaalaiset”-keskusteluita.

Elinpiirissäni ei ole berzyja toisin kuin tällä palstalla ja netissä ylipäätään, eli johtuisiko siitä sitten?

Berzuilla on ilmeisesti vihaaa suomalaisia naisia kohtaan, sen käsityksen olen netistä saanut.

Vierailija
54/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaihtaa yhden umpimielisen, kaljaan menevän jurottajan vaikkapa italialaiseen rokkariin.

Mutta et osaa? MOT.

Vierailija
55/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Chanelin pojat ovat ihan tyypillisen suomalaisen miehen näköisiä, vai mitä?

Vierailija
56/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt liioitella. Vain kauniskasvoiset rokkarit kelpaavat ulkomaalaisillekin.

Kyllä kyllä, peräkammarit tyhjentyneet kun kiltit vauva-palstaulit on joukolla kelpuutettu ja naitu ulkomaille! Not...

Vierailija
57/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ollut ikinä täysin suomalaista miestä, mutta ei minulla ole ollut ikinä mitään suomimiesvihaa enkä ole sellaiseen missään muualla kuin netissä törmännyt.

Myöskään suomalaisia naisia en ole nähnyt vihatttavan muualla kuin netissä, eli IRL en ole kuullut miesten puhuvan suomalaisista naisista mitenkään rumasti.

Ylipäätään en kuule IRL ikinä mitään ”suomalaiset naiset/miehet vs. ulkomaalaiset”-keskusteluita.

Elinpiirissäni ei ole berzyja toisin kuin tällä palstalla ja netissä ylipäätään, eli johtuisiko siitä sitten?

Berzuilla on ilmeisesti vihaaa suomalaisia naisia kohtaan, sen käsityksen olen netistä saanut.

Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.

Vierailija
58/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.

T. Puoliksi ulkomaalainen.

Juu kateellisia ollaan, kellään suomalaisella naisella kun ei ole käynyt niin hyvää tuuria, että olisi koskaan saanut suomalaisen miehen..

Vierailija
59/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaihtaa yhden umpimielisen, kaljaan menevän jurottajan vaikkapa italialaiseen rokkariin.

Mutta et osaa? MOT.

Kunhan korona tästä vähän helpottaa, niin taidanpa varata matkan Roomaan. Säälittää vähän tuo ukko, ei taida pärjätä ilman minua. Syrjäytyy vielä ja alkaa palstauliksi.

Vierailija
60/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meille normaaleille ihmisille tämä on aivan päivänselvä asia. Itsekin olen suomalainen nainen ja minulla on ihana suomalainen mies. Kyseessä on netissä vinkuvien yli-ikäisen neitsytmiesten lietsoma naisvihailmiö, kuvittelevat että suomalaiset naiset eivät halua suomalaista miestä, koska kukaan ei ole juuri heitä tullut peräkammarin hämäristä kumppanikseen hakemaan. Asialla ei kuitenkaan ole kansallisuuden kanssa mitään tekemistä, mielenvikainen palsta-ulisija ei kelpaa kellekään naiselle oli kansallisuus mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi