Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”

Vierailija
23.05.2021 |

On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html

Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.

Kaikki miehet eivät ole yhtä juntteja. Olen ollut töissä sekä mies- että nais- että sekavaltaisissa työpaikoissa ja yllättävän vähän eroa yhtään missään. Samat juorukerhot ja reilut tyypit ja muutkin perushahmot

Vierailija
62/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, lakkaa se jatkuva narina palstalla kun naisettomat miehet saavat naisen, ok?

Sinulla, liioittelijalla taitaa narista päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....sanoi yksi tyyppi jossain twitterissä kun katsoi suomen euroviisuesitystä. Ei siis muuta kuin hiuksia kasvattamaan ja kajaalia silmiin! Mutta hienoa, jos tuo nosti haurasta itsetuntoasi.

Vierailija
64/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vaihtaa yhden umpimielisen, kaljaan menevän jurottajan vaikkapa italialaiseen rokkariin.

Mutta et osaa? MOT.

Kunhan korona tästä vähän helpottaa, niin taidanpa varata matkan Roomaan. Säälittää vähän tuo ukko, ei taida pärjätä ilman minua. Syrjäytyy vielä ja alkaa palstauliksi.

Oletpas varsinainen jackpot.

Vierailija
65/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....sanoi yksi tyyppi jossain twitterissä kun katsoi suomen euroviisuesitystä. Ei siis muuta kuin hiuksia kasvattamaan ja kajaalia silmiin! Mutta hienoa, jos tuo nosti haurasta itsetuntoasi.

Mitä vikaa on itsetunnon kohenemisesta?

Vierailija
66/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.

T. Puoliksi ulkomaalainen.

Juu kateellisia ollaan, kellään suomalaisella naisella kun ei ole käynyt niin hyvää tuuria, että olisi koskaan saanut suomalaisen miehen..

Nyt suomalaiset miehet pääsevät valkkaamaan parhaat päältä.

Tunnen itseni jo T. Hakkaraiseksi!

Vierailija
67/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon katteelu metallifanien videoita youtubesta, moni latino nainen ihailee suomalaisia metalli miehiä siis naisfanit.

Voitas vaihtaa miehet päittäin heidän kanssa. Tervemenoa möllit sinne!

Vierailija
68/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla. 

Sinulla on sentään jonkilaiset mahdollisuudet täällä Suomessa.

Minä haluan miehen joka ei kulje verkkareissa ja lenkkareissa. En muista koska viimeksi olisin nähnyt jos työpaikkaa ei lasketa.

Kannattaa varmaan muuttaa kaupunkiin sieltä peräkyliltä, jos verkkarit inhottaa. Siellä asutaan just siksi, että voi kulkea rennosti.

Kaupungissa asun mutta koska ilmeisesti tiedät paremmin niin mihin kaupunkiin pitää muuttaa että löytää miehiä jotka osaa ostaa kenkiä eikä löpsytä menemään urheiluvaatteissa?

Langan ensimmäinen ilmeisesti on mies joka myös ymmärtää ettei lenkkarit kuulu kaupungille mutta taitaakin olla Suomen ainoa.

Vierailija
69/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla. 

Minä haluan miehen joka ei kulje verkkareissa ja lenkkareissa. En muista koska viimeksi olisin nähnyt jos työpaikkaa ei lasketa.

Kannattaa varmaan muuttaa kaupunkiin sieltä peräkyliltä, jos verkkarit inhottaa. Siellä asutaan just siksi, että voi kulkea rennosti.

Kaupungissa asun mutta koska ilmeisesti tiedät paremmin niin mihin kaupunkiin pitää muuttaa että löytää miehiä jotka osaa ostaa kenkiä eikä löpsytä menemään urheiluvaatteissa?

Langan ensimmäinen ilmeisesti on mies joka myös ymmärtää ettei lenkkarit kuulu kaupungille mutta taitaakin olla Suomen ainoa.

Minä joka vastasin sinulle olin peräkyliltä kotoisin oleva kaupunkilaisnainen. Mun peräkylillä tosin ei kuljettu verkkareissa, ei kai ollut sitten tarpeeksi korvessa. Kaupungissa olen nähnyt verkkareita vain urheilun yhteydessä. Missä ihmeessä asut??

Vierailija
70/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suomalainen on noin energinen kuin ne bandin pojat.

Vierailija
71/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet ei yleisesti lipeviä ja niillä ihan kivat nenät :)

Vierailija
72/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävää jos sitä pitää näin mutkien takaa hakemalla hakea, mutta kuten sanoin, hieno juttu sinulle 💜

Vierailija
73/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joka vastasin sinulle olin peräkyliltä kotoisin oleva kaupunkilaisnainen. Mun peräkylillä tosin ei kuljettu verkkareissa, ei kai ollut sitten tarpeeksi korvessa. Kaupungissa olen nähnyt verkkareita vain urheilun yhteydessä. Missä ihmeessä asut??

Ainakaan näissä kaupungeissa en ole nähnyt verkkarimenoa: Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Tampere, Turku, Kokkola

Vierailija
74/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän säälittävää jos sitä pitää näin mutkien takaa hakemalla hakea, mutta kuten sanoin, hieno juttu sinulle 💜

Sinullekin voisi tehdä hyvää, jos vähän kohenisi. Ei olisi tarvetta ilkeillä vauvapalstalla. Se jos jokin, on säälittävää touhua.

Vierailija
75/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-poika rulettaa taas!!!! Kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, meillä ja maailmalla!!!!

Kauan tässä menikin, että vain noita etelän kikoloita Suomi-neidotkin vain halusivat ja halasivat... Nyt on eri ääni kellossa!

Vierailija
76/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kaupunkilaisille kaupunki on asuinpaikka ja käymme jopa lenkillä se kaduilla. Emme aina kauppaan mennessä pukeudu pyhävaatteisiin vaan saatamme olla tulossa suoraan hiekkalaatikolta tai mökiltä. Suurin osa kengistä onnns.vaoaaajan kenkiä, vaikka ne näyttävät lenkkareita. Eivät siis ole lenkkeilyyn Vaasan vapaa- aikaan. Vaikka vappukävelylle.

Vierailija
77/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja minä italialaisen miehen. Sellaisen, joka on normaalipainoinen, osaa pukeutua, pitää hygieniastaan huolta, osaa käyttäytyä, ja ei kännää.

Vierailija
78/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tällä palstalla. Itse olen nainen, suomalainen nainen ja pidän suomalaisista miehistä. Tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, suomalaisia miehiä ja naisia. Itsekin olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Onko tämä vain internetissä esiintyvää vihaa? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta olen aina kokenut luonnollisimmaksi itselleni pariutua suomalaisen kanssa.

Mulla ei oo ollut ikinä täysin suomalaista miestä, mutta ei minulla ole ollut ikinä mitään suomimiesvihaa enkä ole sellaiseen missään muualla kuin netissä törmännyt.

Myöskään suomalaisia naisia en ole nähnyt vihatttavan muualla kuin netissä, eli IRL en ole kuullut miesten puhuvan suomalaisista naisista mitenkään rumasti.

Ylipäätään en kuule IRL ikinä mitään ”suomalaiset naiset/miehet vs. ulkomaalaiset”-keskusteluita.

Elinpiirissäni ei ole berzyja toisin kuin tällä palstalla ja netissä ylipäätään, eli johtuisiko siitä sitten?

Berzuilla on ilmeisesti vihaaa suomalaisia naisia kohtaan, sen käsityksen olen netistä saanut.

Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.

Yksittäisen työpaikan puhekulttuuri voi myrkyttyä muutamasta ihmisestä. Mutta pääsääntöä tuosta ei saa. Miesten kesken nimittäin dynamiikka menee niin, että tyttöystäviä ja vaimoja on kehuttava. Omia ja muiden. Muutoin menee kasvot ja kaveriin aletaan suhtautumaan muutenkin varautuneesti epäonnistujana. Naisporukoissa tilanne on päinvastoin. Vain erityistapauksissa voi onnistuneesti nostaa omaa puolisoa yli muiden. Puolisoiden pieni mollaaminen liimaa naiset yhteen.

Vierailija
79/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut koko euroviisuja, mutta vaikuttaa siltä että siellä taas jollain mustalla "mörköilyllä" mennään. Tulee tyypeistä mieleen joku Ville Valo. Sitäkö ne ulkkisnaiset sitten ihailee mihin suominaiset on täysin kypsyneet, mörköjä ja sisäänkääntyneitä miehiä.

Ville Valo nyt ei millään mittarilla edusta sellaista stereotypistä suomalaismiestä, eli sinällään aika hassu kommentti.

Vierailija
80/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu? Puhuin yleisellä tasolla. Entä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi