IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”
On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html
Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.
Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3
Nuo poijjaatha on oikeasti kaikkea muuta kuin tuimia: hauskoja, iloisia ja leppoisia <3 Mut joo, moni ihastuu esiintymisrooleihin ja mikäs siinä.
Tämä! Ovat suomalaisiksi todella positiivisia ja iloisia. Mutta niinhän rokkikansa ja -muusikot usein on leppoista väkeä. Ulkoinen habitus, rock-asenne ja edustamansa genre vaan hämää luulemaan muuta.
Itse asiassa ei hämää yhtään. Ei me luulla mitään muuta, mutta rakastetaan rokkikukkoja ja heisän esiintymistään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.
Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3
Nuo poijjaatha on oikeasti kaikkea muuta kuin tuimia: hauskoja, iloisia ja leppoisia <3 Mut joo, moni ihastuu esiintymisrooleihin ja mikäs siinä.
Nimenomaan! Plus vielä sitten se kun näkee juuri lavalla "riehuneen" hymyilemässä haastiksessa söpösti, niin miksei se nyt pistä sukkia pyörimään jaloissa :D
JA nythän puhutaan ihastumisesta, hullaantumisesta, seksikkyydestä jne, ei mistään loppuelämän parisuhteesta.
Omasta mielestäni puupökkelöihmiset ovat kaikista tylsimpiä. Sellaiset jotka kiihottuvat seksuaalisesti siitä kun joku on viikannut paidat kivasti kaappiin.
Juuri näin! Enhän tietenkään oikeasti vaihtaisi omaa rakasta jurrikkaani kehenkään. Mutta kyllä vanhankin "ämmän" kroppa reagoi Italian rokkikukkoon...
Rokkikukkous oli valttia viisuissa 2021!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
T. Puoliksi ulkomaalainen.
Suomalaiset miehet nimenomaan ovat parhaita. Yhden kanssa olen naimisissa ja kaksi olen maailmaan saattanut ja miehiksi kasvattanut.
T. suomalainen nainen.
Se on kyllä niin, että hyvin kasvatettu, tasa-arvon, vastuullisuuden, uutteruuden ja molemminpuolisen arvostamisen kotikasvatuksessaan sisäistänyt suomalainen nuorimies on nuortenmiesten huippua. Hatunnosto sinulle, kun olet puolison löytämisessä ja te yhdessä kasvatuksessa onnistuneet! Meillä on tyttäriä, ja vävyistä/vävykokelaista on pelkkää hyvää sanottavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
Suomalaiset miehet nimenomaan ovat parhaita. Yhden kanssa olen naimisissa ja kaksi olen maailmaan saattanut ja miehiksi kasvattanut.
T. suomalainen nainen.
Se on kyllä niin, että hyvin kasvatettu, tasa-arvon, vastuullisuuden, uutteruuden ja molemminpuolisen arvostamisen kotikasvatuksessaan sisäistänyt suomalainen nuorimies on nuortenmiesten huippua. Hatunnosto sinulle, kun olet puolison löytämisessä ja te yhdessä kasvatuksessa onnistuneet! Meillä on tyttäriä, ja vävyistä/vävykokelaista on pelkkää hyvää sanottavana.
Minulla ja miehelläni on myös vävy, eikä häntä voi kuin kehua. Hän on erinomainen esimerkki suomalaisesta miehestä parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa nyt jumankeka Teukkaakin. Äijä ei todellakaan koreile vaatteillaan ja naisia pörrää ympärillä niin että on vara valitakin...
Ja jotkut femmarit haukkuvat täällä näitä meidän "harmaita urhojamme"... Hävetkää jos osaatte!
Köyhässä kehitysmaassa pärjää. Siellä länsimaalainen mies on rikas ja lippu länteen. Kukaan ei siellä muuten katselisi . Ei tämäkään mappi siellä Brysselissä ole kelvannut.
Hieno homma. Koskas minä voin valita kataloogista sen uuden ulkomaalaisen postimyyntivaimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tällä palstalla. Itse olen nainen, suomalainen nainen ja pidän suomalaisista miehistä. Tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, suomalaisia miehiä ja naisia. Itsekin olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Onko tämä vain internetissä esiintyvää vihaa? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta olen aina kokenut luonnollisimmaksi itselleni pariutua suomalaisen kanssa.
Mulla ei oo ollut ikinä täysin suomalaista miestä, mutta ei minulla ole ollut ikinä mitään suomimiesvihaa enkä ole sellaiseen missään muualla kuin netissä törmännyt.
Myöskään suomalaisia naisia en ole nähnyt vihatttavan muualla kuin netissä, eli IRL en ole kuullut miesten puhuvan suomalaisista naisista mitenkään rumasti.Ylipäätään en kuule IRL ikinä mitään ”suomalaiset naiset/miehet vs. ulkomaalaiset”-keskusteluita.
Elinpiirissäni ei ole berzyja toisin kuin tällä palstalla ja netissä ylipäätään, eli johtuisiko siitä sitten?
Berzuilla on ilmeisesti vihaaa suomalaisia naisia kohtaan, sen käsityksen olen netistä saanut.Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.
Minä olen ollut yli 20 vuotta naisvaltaisessa työpaikassa palvelualalla. Ja kyllä miehistä puhutaan todella rumasti, myös poikaystävistä ja aviomiehistä, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu naisiin.
"suomalaismiehet mykisTÄVÄT..."
Kyllä rokkareissa on sitä jotain. Asennetta, itsevarmuutta, mutta myös tiettyä herkkyyttä. Ja jos osaa käsitellä soittimia, niin osaa kyllä käsitellä myös naisia 😉 T. Yhden pitkätukkaisen kitaristin vaimo
Ihanaa. Suomalaisten luolamiesten urahdus sytyttää naiset ympäri maailmaa. Kertokaa vielä niille suomimiesten harjoittamasta kotiväkivallasta, niin niiden suosio vaan kasvaa. Tai siitä että ne pistää muijat töihin ja kotitöihin ja juovat itse sohvalla kaljaa.
Hei, missä mainitaan syy siihen? Syy nimittäin monesti on se, että suomalaismiestä on älyttömän helppo ohjailla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Suomalaisten luolamiesten urahdus sytyttää naiset ympäri maailmaa. Kertokaa vielä niille suomimiesten harjoittamasta kotiväkivallasta, niin niiden suosio vaan kasvaa. Tai siitä että ne pistää muijat töihin ja kotitöihin ja juovat itse sohvalla kaljaa.
Kyllä maailman mittakaavassa keskiverto suomalaismies on kiltti, osallistuva ja tasa-arvoa kannattava, vaikka ei ehkä aina sille tunnukaan. Suurin osa muista maailman maista on vielä paljon sovinistisempia ja seksistisempiä. Tämänkin takia joissain maissa ja piireissä suomalaiset miehet on haluttuja. Ja toisaalta niin ovat myös myös suomalaiset naiset, jotka eivät odota miehestä elättäjää vaan ovat itsenäisiä ja omatoimisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. suomalainen nainen.
Sä määrittelit nyt suomalaiset miehet vaan naisten kautta tossa.
Ei teille sarkasmi mene perille edes peräruiskeella. Kyllä on tosikkomaisuus huipussaan!