IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”
On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html
Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa nyt jumankeka Teukkaakin. Äijä ei todellakaan koreile vaatteillaan ja naisia pörrää ympärillä niin että on vara valitakin...
Ja jotkut femmarit haukkuvat täällä näitä meidän "harmaita urhojamme"... Hävetkää jos osaatte!
Teukalla on saha. Teukka on tehnyt itse rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.
Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3
Nuo poijjaatha on oikeasti kaikkea muuta kuin tuimia: hauskoja, iloisia ja leppoisia <3 Mut joo, moni ihastuu esiintymisrooleihin ja mikäs siinä.
"Toiset vain nyt tihkuu seksiä. Ei sille mitään voi."
Teukka...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua tällä palstalla. Itse olen nainen, suomalainen nainen ja pidän suomalaisista miehistä. Tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, suomalaisia miehiä ja naisia. Itsekin olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Onko tämä vain internetissä esiintyvää vihaa? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta olen aina kokenut luonnollisimmaksi itselleni pariutua suomalaisen kanssa.
Mulla ei oo ollut ikinä täysin suomalaista miestä, mutta ei minulla ole ollut ikinä mitään suomimiesvihaa enkä ole sellaiseen missään muualla kuin netissä törmännyt.
Myöskään suomalaisia naisia en ole nähnyt vihatttavan muualla kuin netissä, eli IRL en ole kuullut miesten puhuvan suomalaisista naisista mitenkään rumasti.Ylipäätään en kuule IRL ikinä mitään ”suomalaiset naiset/miehet vs. ulkomaalaiset”-keskusteluita.
Elinpiirissäni ei ole berzyja toisin kuin tällä palstalla ja netissä ylipäätään, eli johtuisiko siitä sitten?
Berzuilla on ilmeisesti vihaaa suomalaisia naisia kohtaan, sen käsityksen olen netistä saanut.Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisessa työpaikassa teollisuudessa. Ja kyllä naisista puhutaan todella rumasti, myös tyttöystävistä ja vaimoista, ja petetään paljon enemmän kuin uskoisitkaan. Onneksi oma kiinnostus ei kohdistu miehiin.
Yksittäisen työpaikan puhekulttuuri voi myrkyttyä muutamasta ihmisestä. Mutta pääsääntöä tuosta ei saa. Miesten kesken nimittäin dynamiikka menee niin, että tyttöystäviä ja vaimoja on kehuttava. Omia ja muiden. Muutoin menee kasvot ja kaveriin aletaan suhtautumaan muutenkin varautuneesti epäonnistujana. Naisporukoissa tilanne on päinvastoin. Vain erityistapauksissa voi onnistuneesti nostaa omaa puolisoa yli muiden. Puolisoiden pieni mollaaminen liimaa naiset yhteen.
En tunne ketään, joka haukkuisi puolisoaan ja olen sekä opiskellut naisvaltaista alaa että ollut töissä naisvaltaisella alalla. Itsekin olen saanut kehuja toisilta naisilta, koska puhun aina kauniisti puolisostani.
Ukko38 kirjoitti:
Naimisiin?
Miksi ihmeessä hankkisin lehmän, jos haluan vain lasin maitoa?
Miksi haluaisin sonnin jos haluan ruikun kermaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lehdessä raportoidaan miesten joukkokadosta :)
Suomalaiset miehet lähteneet joukolla ulkomaille aviomiehiksi!Näin voi vielä käydä, jos suomalaiset naiset ei pidä varaansa. Suomalaisilla miehillä kun on Euroopan vilkkaimmat siittiötkin ja rauhallinen, hiljainen luonne.
Olen lukemattomia kertoja kannustanut palstan miehiä suuntaamaan ulkomaille. Kannustan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös tilaan atleettisen pitkäjalkaisen italialaisen miehen six packillä. Vaihdossa kaljamahainen töppöjalkainen suomalainen mies.
Tällaiset kommentit ihmetyttävät minua. Miksi olet miehesi kanssa, ellet arvosta häntä?
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa nyt jumankeka Teukkaakin. Äijä ei todellakaan koreile vaatteillaan ja naisia pörrää ympärillä niin että on vara valitakin...
Ja jotkut femmarit haukkuvat täällä näitä meidän "harmaita urhojamme"... Hävetkää jos osaatte!
Harmaa, muttei mikään urho. Sikailee Kolumbiassa.
Jo oli aikakin, että suomalaismiesten kunnia naisten suurina valloittajina palautetaan! Olette te femmarit heitä haukkuneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
T. Puoliksi ulkomaalainen.
Suomalaiset miehet ovat parhaita. Tuossa pari viestiä aiempana juuri kehuin, kuinka hyviä miehiä minulla on koko elämäni ajan ollut ympärilläni. En tiedä, mistä pitäisi olla kateellinen.
Teukka on tosiaan ehkä se peruspainos suomalaismiehestä, ei uskalla eikä ehkä haluakaan niillä vaatteilla koreilla. Eikä panostaa ulkomuotoonsa muutenkaan.
Hienoa, että BC edustaa nuorempaa, rohkeampaa painosta tästä perinteisestä suomalaismiehestä. Meikkiäkin naamariin uskalletaan jo laittaa ja korvikset korviin...
Eiköhän flaksia näillä meidän miehillä tule riittämään rajojemme ulkopuolellakin siis!
Jotkut naiset tykkää Jason Momoan tyylisisistä miehistä, tietysti osa suomalaisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.
Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3
Nuo poijjaatha on oikeasti kaikkea muuta kuin tuimia: hauskoja, iloisia ja leppoisia <3 Mut joo, moni ihastuu esiintymisrooleihin ja mikäs siinä.
Nimenomaan! Plus vielä sitten se kun näkee juuri lavalla "riehuneen" hymyilemässä haastiksessa söpösti, niin miksei se nyt pistä sukkia pyörimään jaloissa :D
JA nythän puhutaan ihastumisesta, hullaantumisesta, seksikkyydestä jne, ei mistään loppuelämän parisuhteesta.
Omasta mielestäni puupökkelöihmiset ovat kaikista tylsimpiä. Sellaiset jotka kiihottuvat seksuaalisesti siitä kun joku on viikannut paidat kivasti kaappiin.
Joku 35-60 vee palstajammu kuvittelee, että käy kaksikymppisestä ulkomailla. Juu-u.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ovat suomalaisiksi todella positiivisia ja iloisia. Mutta niinhän rokkikansa ja -muusikot usein on leppoista väkeä. Ulkoinen habitus, rock-asenne ja edustamansa genre vaan hämää luulemaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teukalla on saha. Teukka on tehnyt itse rahansa.
Varsinainen pokasaha. 😂
"Suomalaismiehet" ovat antaneet uuden merkityksen termille "hameväki".
"Omasta mielestäni puupökkelöihmiset ovat kaikista tylsimpiä. Sellaiset jotka kiihottuvat seksuaalisesti siitä kun joku on viikannut paidat kivasti kaappiin."
Heh...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.
T. Puoliksi ulkomaalainen.
Juu kateellisia ollaan, kellään suomalaisella naisella kun ei ole käynyt niin hyvää tuuria, että olisi koskaan saanut suomalaisen miehen..
Nyt suomalaiset miehet pääsevät valkkaamaan parhaat päältä.
Tunnen itseni jo T. Hakkaraiseksi!
Realiteettiterapiaa sinulle: ei ole koskaan ollut mahdollista sinulle ja kaltaisellesi, eikä koskaan tule olemaankaan. Palstavinkujat eivät kuulu siihen kastiin.
Naispuhetta. Emme tarvitse Jonneja. Meillä on Jonnat!
Noh, nyt kaikki palstavätykset meikkaamaan naama, kasvattamaan tukka ja tikkaamaan käsivärsi mustaksi, vielä jotkut persusta polvissa asti roikkuvat reisitaskuhousut jalkaan niin saanti on taattu. Oui, oui. Yes, yes. Jåå, jåå.