Mies tulee ryyppyreissulta, pelkään
On aina vihainen.jos puhun jotain, keksii kaiken olevan vittuilua. Jos olen hiljaa, olen naama norsunvitulla. Tuijottaa kasvojani ja etsii ilmeitä, joihin voi raivostua.
Kommentit (27)
Et sitten lähtenyt pois? Kirjoititko tästä ap facebookissa?
No on sinullakin harrastukset. Kiva kuitenkin, että olet omilla valinnoillasi onnistunut järjestämään elämäsi juuri sellaiseksi kuin haluat.
Ja olet hänen kanssaan koska.....?
turha valittaa kun itse et halua erota miehestäs
1234567890qwertyuiopåasdfghjklööä
👺👺👺👺👺
Mene turvakotiin. Hae oma asunto. Älä päästä äijiä asuun luoksesi. Toimi ohjeen mukaan.
Mielikuvitusmies tulee siis mielikuvitusreissulta. Trollin jutut tunnistetaan kyllä.
Suomalaisnaisten loistavat miesvalinnat, osa 5667.
hyvä, että saat mitä tilasit. itse valitsin toisenlaisen puolison. meitä on kuitenkin niin monenlaisia ja toiset tykkäävät eri asioista kuin toiset
Vierailija kirjoitti:
Mene turvakotiin. Hae oma asunto. Älä päästä äijiä asuun luoksesi. Toimi ohjeen mukaan.
mutku mä tykkään elää sen siivellä
On paha tilanne. En osaa edes neuvoa, aika neuvoton tilanne.
Mies on tosi miellyttävä muiden mielestä. En vain voi ymmärtää, miksi tuollaisesta reissusta tullessa vihaa minua aivan valtavasti. Se vihan määrä on käsittämätön. Alkoholi laukaisee jonkun persoonallishäiriön.
Voisiko hän jättää alkoholin, mitä mieltä olet? Selkeesti se tuo agression
Oisko tuo vain juoppo ja juopon kohtauksia, joita ei muista jälkeenpäin
Vierailija kirjoitti:
Mies on tosi miellyttävä muiden mielestä. En vain voi ymmärtää, miksi tuollaisesta reissusta tullessa vihaa minua aivan valtavasti. Se vihan määrä on käsittämätön. Alkoholi laukaisee jonkun persoonallishäiriön.
En kyllä katsoisi noita reissujakaan eli miehen ollessa selvinpöin aloittaisin keskustelun, että joko tai.
Onpa hirveä tilanne, voi taivas