Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”

Vierailija
23.05.2021 |

On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html

Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei silti halua av:lla pillittävää ja naisia haukkuvaa "miestä".

Vierailija
22/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.

Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3

Et taida olla nainen ollenkaan. Aggressiivisuus ja lapsellisuus ei vaan vetoa naisiin, joten jos se sinuun vetoaa niin olet ehkä vähän epävakaa marginaalitapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.

T. Puoliksi ulkomaalainen.

Vierailija
24/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.

Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3

Et taida olla nainen ollenkaan. Aggressiivisuus ja lapsellisuus ei vaan vetoa naisiin, joten jos se sinuun vetoaa niin olet ehkä vähän epävakaa marginaalitapaus.

Jos et ole seurannut blind channel-pöhinää, niin en voi sille yhtään mitään. Kuten en sillekään että haluat osalistua keskusteluun josta et mitään tiedä.

Vierailija
25/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat parhaita ❤️ suomalaiset naiset ovat kateellisia, koska eivät pysty kilpailla meidän kanssa.

Hihih, itse olet paras.

Vierailija
26/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No TODELLAKIN vetoaa aggressiivisuus, ja tuollainen energia mikä noista oululaisista räjähtää!!! Intensiivisyys, kiivaus, mies kuin luonnonvoima! Ai että se kutittaa tiettyä kohtaa sielussa (ja vähän muuallakin) Ei se ole mikään vitsi että röyhkeä ja yli-itsevarmalta vaikuttava rokkikukko saa päitä sekaisin. Tämä ei kuitenkaan ole sinulta mitenkään pois. Sinä saat viehättyä vaikka suuresta kivestä lenkkipolkusi varressa. Älä kuitenkaan tule puhumaan muiden puolesta.

Vierailija
27/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika marginaaliset joukot varmaan himoitsevat tuollaisia rokkitähtinulikoita, mutta ihan vapaasti. 

Vierailija
28/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan yleisesti tiedossa että suomalainen mies on maailmalla todella kysyttyä tavaraa.

Suomalainen nainen vain on "voimaantunut" ja feminismin pilaama, eikä hän osaa tai tajua arvostaa hyvää mitä hänellä on.

Vierailija
29/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?"

Ei, kyllä mulla on italiaano(t) pyöriny mielessä koko päivän.

Vierailija
30/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Suomen miehet! Hyvä Oulu!

Itse olen hyvinkin tyytyväinen suomalaiseen mieheeni

Vierailija
31/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset rokkarit?

Joo kyllä, esim. Michael Monroe oli nuorena syötävän komea!

Vierailija
32/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan yleisesti tiedossa että suomalainen mies on maailmalla todella kysyttyä tavaraa.

Suomalainen nainen vain on "voimaantunut" ja feminismin pilaama, eikä hän osaa tai tajua arvostaa hyvää mitä hänellä on.

https://yle.fi/uutiset/3-11167864

Minulla on todella hyvä mies, mutta valitettavasti tilastojen mukaan naiset joutuvat pelkäämään väkivaltaa.

Vierailija
33/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska :D

Vierailija
34/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla. 

Sinulla on sentään jonkilaiset mahdollisuudet täällä Suomessa.

Minä haluan miehen joka ei kulje verkkareissa ja lenkkareissa. En muista koska viimeksi olisin nähnyt jos työpaikkaa ei lasketa.

Kannattaa varmaan muuttaa kaupunkiin sieltä peräkyliltä, jos verkkarit inhottaa. Siellä asutaan just siksi, että voi kulkea rennosti.

Vierailija
35/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut suomalaisiin miehiin ja siksi keskieurooppalaiset tuntuvat ihan poikasilta. Täällä ollaan rehellisiä, nöyriä, mutta miehekkäitä. Siellä ollaan jotenkin liian feminiinisiä ja luonteelta kieroja minun makuuni. Nämä tottakai vain yleistyksiä!

Vierailija
36/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet nimenomaan ovat parhaita. Yhden kanssa olen naimisissa ja kaksi olen maailmaan saattanut ja miehiksi kasvattanut. 

T. suomalainen nainen.

Vierailija
37/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis jotain hyvää ellei huonoakin. Mitä pahaa siinä on jos maailman naiset ylistää suomimiestä. Vähän aikaa ees. Nautitaan nyt tästä kaikki. Yhteinen juttu kuitenkin eikä keltään poies.

Vierailija
38/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/mVjJxKCm2kchD2Mh7

Toi ensimmäinen vasemmalta, voi luoja miten komea!

Kavereiden kanssa pitkin päivää puhuttu, miten voi olla noin kuuma mies.

Viisuvoittaja siis.

Vierailija
39/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, harvassa ne ovat tuollaiset komistukset, eikä niille ole kelvannut kuka tahansa.

Vierailija
40/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/mVjJxKCm2kchD2Mh7

Toi ensimmäinen vasemmalta, voi luoja miten komea!

Kavereiden kanssa pitkin päivää puhuttu, miten voi olla noin kuuma mies.

Viisuvoittaja siis.

Muistuttaa Oscar Wildeä. (Google.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi