Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomalaismiehet mykistää naisia ympäri maailmaa - ”Vau, taidan haluta aviomiehen Suomesta”

Vierailija
23.05.2021 |

On se hienoa, että maailmalla on huomattu suomalaismiehien taso!

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007991634.html

Palstanaisetkin ovat varmaan huomanneet saman?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijakkaa. Vaihdetaan suomimies italialaiseen.

Vierailija
2/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten yleistäminen onkin ihan ok? Ei kaikki miehet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kommentti :DDDD Että vautsivau tosiaan.

Vierailija
4/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on peräti kaksi suomalaista aviomiestä, yksi entinen ja yksi nykyinen. Ihan jees.

Vierailija
5/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut koko euroviisuja, mutta vaikuttaa siltä että siellä taas jollain mustalla "mörköilyllä" mennään. Tulee tyypeistä mieleen joku Ville Valo. Sitäkö ne ulkkisnaiset sitten ihailee mihin suominaiset on täysin kypsyneet, mörköjä ja sisäänkääntyneitä miehiä.

Vierailija
6/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli on tilannut jo Kiinasta mustat farkut, pari mustaa teepparia ja kengät sekä varannut ajan tatuoijalta: keskari punaiseksi-projekti.

Vierailija
7/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lehdessä raportoidaan miesten joukkokadosta :)

Suomalaiset miehet lähteneet joukolla ulkomaille aviomiehiksi!

Vierailija
8/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt liioitella. Vain kauniskasvoiset rokkarit kelpaavat ulkomaalaisillekin.

Vierailija
9/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän olisi pelkästään hyvä, ei pitäisi olla kenellekään ongelma.

Vierailija
10/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komeat rokkipojat on aina kelvanneet ja kelpaa edelleenkin :)

Vierailija
11/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon katteelu metallifanien videoita youtubesta, moni latino nainen ihailee suomalaisia metalli miehiä siis naisfanit.

Vierailija
12/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaihtaa yhden umpimielisen, kaljaan menevän jurottajan vaikkapa italialaiseen rokkariin.

Vierailija
13/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, lakkaa se jatkuva narina palstalla kun naisettomat miehet saavat naisen, ok?

Vierailija
14/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi vielä käydä, jos suomalaiset naiset ei pidä varaansa. Suomalaisilla miehillä kun on Euroopan vilkkaimmat siittiötkin ja rauhallinen, hiljainen luonne.

Vierailija
15/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut koko euroviisuja, mutta vaikuttaa siltä että siellä taas jollain mustalla "mörköilyllä" mennään. Tulee tyypeistä mieleen joku Ville Valo. Sitäkö ne ulkkisnaiset sitten ihailee mihin suominaiset on täysin kypsyneet, mörköjä ja sisäänkääntyneitä miehiä.

Sä et näe sisäistä kauneutta.

Vierailija
16/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykistyy voi niin monesta eri syystä.

Vierailija
17/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon katteelu metallifanien videoita youtubesta, moni latino nainen ihailee suomalaisia metalli miehiä siis naisfanit.

Siitä vaan, täällä on metallimiehiä 13 tusinassa, eli hyvin arkipäiväistä. Ei iske minuun.

Vierailija
18/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla. 

Sinulla on sentään jonkilaiset mahdollisuudet täällä Suomessa.

Minä haluan miehen joka ei kulje verkkareissa ja lenkkareissa. En muista koska viimeksi olisin nähnyt jos työpaikkaa ei lasketa.

Vierailija
19/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan italialaisen naisen. Sellaisen, joka ei kulje legginsseissä ja lenkkareissa eikä paina 20 kiloa liikaa eikä ole töhritty kiireestä kantapäähän kaiken maailman tatuoinneilla. 

Sitten sun pitää mennä Italiaan. Italialaiset naiset eivät vahingossa ”eksy” Suomeen. Ja pieni vinkki, älä mene Roomaan vaan johonkin muualle.

Jos olet vaalea suomalainen mies, niin sinulla voi ollakin menekkiä ihan hyvin italialaisten naisten keskuudessa.

Vierailija
20/135 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind channelin pojat on ihania! Moneen naiseen vetoaa primitiivisyys, aggressiivisuus(ei siis väkivalta), jäätävä itsetunto, tuima katse, ja rokkisuus. Me nyt tullaan ja tehdään tämä- pyörremyrsky.

Itse toki olen jo vanaha akka, mutta ikäni musapiireissä pyörinyt. Ihan samanlaisia poikia ne ovat kuin muutkin, monesti jopa paljon rasittavampia ;) Mutta se on se appearance joka vetoaa. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi