Mies, jos tyttöystävä tai vaimo haluaa mennä tyttöjen iltaan tai tyttöjen matkalle, juokse!
Tuo on red flag. Nainen tulee pettämään. Varsinkin jos määränpää on joku baari tai yökerho missä on jatkuvasti miesten huomion kohteena.
Aidosti uskollinen nainen ei leiki tulella.
Kommentit (16)
Siinäpähän juoksette. Ei tuu ikävä!
Joo kun me kaikki naiset ollaan niin munan perään ja nussitaan mikä liikkuu. Ja sattumoisin nämä miehet ovat kaikki sinkkuja. Eli siis sinkkumiehellä voi käydä hyvä tuuri. Ajattele positiivisesti. Ja se et sinkku miehelle kelpaa synnyttänyt löysä reikä. Jee win win.
Ei hätää. Olen niin lepson näköinen vaimo, ettei miehet tule edes lähelle kun olen viihteellä tyttö kaverin kanssa.
Nainen ei petä tuoreessa suhteessa, mutta pikkuhiljaa kyllä suhteen jatkuessa riski pettämiseen kasvaa.
Suhteessa pahasti jotain pielessä, jos kumppani ei pysty antamaan toiselle omaa aikaa ystäviensä kanssa ilman mustasukkaisuutta ja tuollaisia epäilyjä. Nähnyt tuollaisia ja onnellisia ei ole kumpikaan ja ero jossain vaiheessa tulee. Pätee sekä mieheen, että naiseen.
Ap., ilmeisesti on tasoltaan sellainen, että itsekin ymmärtää, että ero tulee heti, kun nainen löytää vain paremman tai sitten alkanut suhteeseen hutsumaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei petä tuoreessa suhteessa, mutta pikkuhiljaa kyllä suhteen jatkuessa riski pettämiseen kasvaa.
Tai sit on ennen vakinaista suhdetta ollu kymmeniä miehiä ja todennut, et ei niistä ole mihinkään et ei tartte pettää.
0/5 provo. Moderni mies päinvastoin tunkee puolisoaan reissuille ym, jotta saa olla omissa oloissaan ja tehdä kaikkea kivaa itse samaan aikaan.
Mies se lähtee viihteelle ja jättää vaimon vauvan kanssa kotiin.
Lenkkeily on kyllä harrastus ja tapa käyttää aikaa, kun puolisolla on omia menoja.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on kyllä harrastus ja tapa käyttää aikaa, kun puolisolla on omia menoja.
Siis hyvä harrastus
Hirveästi vaatimuksia miehillä. Kannattaisi ehkä laskea rimaa. Kyllä tavisnaisetkin saavat poistua kotoa. AP on yksi iso red flag. Exän kanssa tuli ero, koska en olis saanut lähteä tyttöjen reissuun.
Kun 20 vuotta sitten tavattiin mieheni kanssa, olin juuri varannut useamman viikon laskettelureissun Alpeille. Ei ollut ongelma ja ei ole myöhemminkään edes ne kuukauden pituiset reissut. Mies jää kotiin pitämään taloa pystyssä.
En ole ikinä pettänyt.
Jos haluaisin viettää ystävän kanssa aikaa ja siihen olisi pakko liittyä alkoholi niin sitten se olisi viinit ja pikkupurtavaa sekä juttelua jommankumman kotona.
En ymmärrä miksi menisitte viihteelle, sinne sitten oman puolison kanssa menette, eikä niin että toinen joutuu jäädä kotiin tylsistymään.
Mua taas kiihottaa jos nainen juokse vieraissa, harmi että nykyinen vaimo on uskollista sorttia. Silloinhan on hyvän valinnut, jos se muillekin kelpaa! M43
Turhaan olet pettävälle naiselle vihainen, sinkkuhutsumies sen haureuteen houkutteli eikä ajatellut toisen miehen parisuhdetta. Nainen on täysin syytön siihen, minne hänen alapäänsä vei.
Yksikään järkevä mies ei tuohon suostu. Samantien ero.