Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa tykkäyksiä naisilta tinderissä, vaikka neljä päivää profiili ollut esillä?

Vierailija
23.05.2021 |

Vaikka on viisi hyvälaatuista kuvaa, asiallinen bio löytyy ja en tietääkseni ole mikään kovin rumakaan. Vain yksi tykkäys on tullut ja sekin asuu 100km päässä.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole Anttilan kuvasto, josta saa tilata mitä haluaa.

Naisille on.

Vierailija
82/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että tinder ja siellä saadut matchit eivät kerro sinusta itsestäsi oikeastaan mitään. Eivät ne ihmiset sinua tunne. Ne ihmiset, jotka tinderissä seuraa hakevat eivät ole pääsääntöisesti onnistuneet saamaan sitä tosielämässä, vaika toki siellä varattua vipeltäjääkin on. Ihminen voi olla vaikka kuinka hyvän näköinen ja onnistuu kirjoittamaan muutaman rivin diipadaapaa ihan okei, mutta tosielämässä hän saattaa olla aivan sietämätön kumppani, sekä lyhyt- että pitkäaikaiseen suhteeseen. Parhaat mahikset ihmisellä on löytää hyvä ihminen ihan arkielämäkuvioissa.

Tämä on totta. Tinderissä rima on korkealla, koska kukaan nainen ei halua joutua tekemisiin epämiellyttävän tai muuten sopimattoman tyypin kanssa, josta sitten ei välttämättä pääse eroon (ainakin jos asuu pikkukaupungissa). Eräs kaverini sai yhden treffin ansiosta itselleen stalkkerin.

Tosiasia on, että jos seuraa ei ole saanut livenä, niin Tinderistä sitä saa vielä vähemmän, koska kynnys on korkeampi. Jos ei kertakaikkiaan ymmärrä millaiset asiat ihmisten mielestä ovat kivoja ja symppiksiä, niin silloin on vaikea kirjoittaa kiinnostavaa esittelyä, mikä toisaalta on ihan hyvä, että ei päädy treffeille vääränlaisten kanssa. Tarkoitan näitä, missä seuraa haetaan kuin teini-iästä ei olisi koskaan aikuistuttu ja naisten kuvitellaan pitävän paljaasta pinnasta ja rahoilla leveilemisestä. 

Mutta ap, todennäköisemmin tekstisi vain hukkuu massaan tavanomaisuudellaan. Tinder on kuitenkin vain toissijainen tapa etsiä seuraa, koska useimmat kuitenkin löytävät seuraa muutenkin eli monilla on siellä profiili, mutta eivät varsinaisesti käytä sitä. Älä siis liikaa tee päätelmiä itsestäsi Tinderin perusteella, ellet sitten kuulu noihin junttimaisiin miehiin, jotka eivät vain osaa antaa itsestään fiksua kuvaa (ja hyvä niin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaali tulos 80% miehistä saa 0-3 tykkäystä, 10% saa 4-10 tykkäystä, 5% saa 11-20 tykkäystä, 4% saa 21-50 tykkäystä ja 1% saa +50 tykkäystå.

Sellaista se elämä on. Jos haluat enemmän tykkäyksiä, nosta tasoa, niin kaikki muutkin miehet joutuvat tekemään.

Vierailija
84/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten vastauksista käy ilmi, naiset oikeasti uskovat Tinder-planeetan olemassaoloon.

On Tinder-planeetta jonka miesten silmissä tavallinenkin 35-45v nainen on jumalatar josta kilpailevat kaikki planeetan miehet. Mistä todisteena on matchit, treffit ja se että miehille kelpaa seksi.

Kyllä minä ihan innoissani otan huomion, hellyyden ja seksiä näiltä super komeilta, ja fiksuilta ja hauskoilla parikymppisiltä jätkiltä.

Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)

Purskahti kahvit näytölle ja ehkä tuli vähän samalla oksennusta suuhun.

Koetko seksuaalisen naisen uhkana?

40+ nainen etsii parikymppisiä kloppeja. Tuoksahtaa puumalta.

Vierailija
85/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mulla on noin 300 mätsiä puolessa vuodessa. 2 kuvaa joissa aurinkolasit päässä. Ei juuri mitään tekstiä. Itse tykkään vain 1-5% profiileista. N41 Helsinki. Hyvin toimii ja nostanut treffikumpaneiden tason korkealle.

Hyvin toimii, eli olet nyt parisuhteessa?

What? En minä etsi parisuhdetta! En tosiaankaan halua sitoutua yhteen mieheen, kun voin pitää 1-3 nuorta rakastajaa ja treffailla siinä sivussa aina uusia, jos huvittaa... ja kaikki nämä todella upeita miehiä. Monilla esim sixpack, urheilijoita ja nuoria menestyjiä. Itse olen suht kaunis, menestynyt, eronnut mamma. :)

Nää naiset on parhaita! Tuttu mies hoitelee paljon näitä 40 yh-mammoja (on kerralla kierrossa 10-20 naista) ja tykkää paljon hommasta. Voi tyhjentää pussit ilman mitään turhaa draamaa ja naisille riittää hyvin pari panoa kerran kuukaudessa. Ainoa riski on taudit, koska jotkut naisista välttämättä haluaa ilman kumia.

Vierailija
86/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten vastauksista käy ilmi, naiset oikeasti uskovat Tinder-planeetan olemassaoloon.

On Tinder-planeetta jonka miesten silmissä tavallinenkin 35-45v nainen on jumalatar josta kilpailevat kaikki planeetan miehet. Mistä todisteena on matchit, treffit ja se että miehille kelpaa seksi.

Kyllä minä ihan innoissani otan huomion, hellyyden ja seksiä näiltä super komeilta, ja fiksuilta ja hauskoilla parikymppisiltä jätkiltä.

Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)

Purskahti kahvit näytölle ja ehkä tuli vähän samalla oksennusta suuhun.

Koetko seksuaalisen naisen uhkana?

Kukaan ei koe seksuaalista naista uhkana. Mikäs kummajainen se muka edes on, eikös jokainen ihminen ole seksuaalinen? Jos joku kaksikymppinen seksinkipeä ohimenevä nulikka saa sut tuntemaan itseni jumalattareksi, niin onhan sun ajatusmaailma ehkä vähän omituinen. Suuret luulot sussa muakin kyllä vähän hekotutti. 

Vierailija
87/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan shadowbannattu. Minutkin shadowbannattiin ja ei tullut tykkäyksiä.

Mikä tommonen varjoesto on?

Se meinaa, että on saanut bannit tinderissä, muttei tiedä sitä itse. Eli mitään ilmoitusta banneista ei tule.

Vierailija
88/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden keskustelujen pohjalta on selvää, että ihmiset ovat hakemassa tinderissä egobuustia. Tärkeää on katsoa ja pitää mielessä ja kertoa muille omien matchien määrä. Muulla ei ole väliä. 

Kävin tinderissä ja poistuin. Hyvä päätös.

Voitko kertoa sun matchien määrän?

Vierailija
89/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali tulos tuo on keskivertomiehelle Tinderissä.

Miten noin päättelet? Itse olen viikossa saanut 29 tykkäystä 44v taviksena pk-seudulla. Huomasi tosin miten neljän päivän jälkeen uuden käyttäjän näkyvyys loppui, koska sitten tullut nollat kolmeen päivään.

Vierailija
90/90 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali tulos tuo on keskivertomiehelle Tinderissä.

Miten noin päättelet? Itse olen viikossa saanut 29 tykkäystä 44v taviksena pk-seudulla. Huomasi tosin miten neljän päivän jälkeen uuden käyttäjän näkyvyys loppui, koska sitten tullut nollat kolmeen päivään.

Annatko tykkäyksiä kaikille naisille? Taitaa olla yksi keino mikä saa Tinderin laittamaan sut jäähylle.

Oon nyt pari viikkoa ollut Tinderissä, aktiivinen joka päivä ja en anna tykkäyksiä läheskään kaikille.

Nyt on kertynyt noin 40 tykkäystä ihan tasaiseen tahtiin.

Ei kyllä yhtään hyvää mätsiä vielä, joten se on pettymys. Ei siis yhtään treffiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme