Miksi en saa tykkäyksiä naisilta tinderissä, vaikka neljä päivää profiili ollut esillä?
Vaikka on viisi hyvälaatuista kuvaa, asiallinen bio löytyy ja en tietääkseni ole mikään kovin rumakaan. Vain yksi tykkäys on tullut ja sekin asuu 100km päässä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Pistä linkki kuvakaappaukseen niin analysoidaan.
Ja bioon
Kenties vaikutat limanuljaskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mulla on noin 300 mätsiä puolessa vuodessa. 2 kuvaa joissa aurinkolasit päässä. Ei juuri mitään tekstiä. Itse tykkään vain 1-5% profiileista. N41 Helsinki. Hyvin toimii ja nostanut treffikumpaneiden tason korkealle.
Hyvin toimii, eli olet nyt parisuhteessa?
What? En minä etsi parisuhdetta! En tosiaankaan halua sitoutua yhteen mieheen, kun voin pitää 1-3 nuorta rakastajaa ja treffailla siinä sivussa aina uusia, jos huvittaa... ja kaikki nämä todella upeita miehiä. Monilla esim sixpack, urheilijoita ja nuoria menestyjiä. Itse olen suht kaunis, menestynyt, eronnut mamma. :)
Harvassa on ne miehet jotka haluavat sitoutua kaltaiseesi yh-mammaan, joten joudut sen vuoksi tyytymään pelkkiin rakastajiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normitulos tuo on.
Suomalaisessa Tinder-testissä keskivertoa selkeästi komeampi kolmekymppinen ja urheilullinen mies laitettiin tekemään useita profiileja.
Ammattilaisten otamat kuvat ja naisraati tsekkaamassa profiilitekstit.
Hiljaista oli silti. Esimerkiksi retkeilyhenkinen profiili sai 13 matchia, mutta yksikään näistä naisista ei vastannut kun mies viestitti heille.
Eli suosio oli tasan nolla.
Löytyykö tätä testiä jostain?
Naiset sietävät mitä vaan jos mies on komea.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-loi-tinder-profiilin-kuuman-ku…
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko sun biossa "kysymällä selviää!" tai onko se aloitettu tyyliin "lukeeko näitä edes kukaan", "mitähän tähänkin pitäis kirjoittaa" tai "olen tosi huono kirjoittamaan"?
Onko vaatimuksia, piiloaggressiivisuutta, kirjoitusvirheitä, emojirivejä tai lukeeko "naisetkin voi aloittaa keskustelun!"?
Tämä😂
Mätchejä tulee enemmän jos on koira mukana.
Mies, tällaisella Tinder-kuvalla saa suomalaistestin mukaan parhaiten naisia: ”Autot, moottoripyörät ja pullistelu eivät toimi” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000922469.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mulla on noin 300 mätsiä puolessa vuodessa. 2 kuvaa joissa aurinkolasit päässä. Ei juuri mitään tekstiä. Itse tykkään vain 1-5% profiileista. N41 Helsinki. Hyvin toimii ja nostanut treffikumpaneiden tason korkealle.
Hyvin toimii, eli olet nyt parisuhteessa?
What? En minä etsi parisuhdetta! En tosiaankaan halua sitoutua yhteen mieheen, kun voin pitää 1-3 nuorta rakastajaa ja treffailla siinä sivussa aina uusia, jos huvittaa... ja kaikki nämä todella upeita miehiä. Monilla esim sixpack, urheilijoita ja nuoria menestyjiä. Itse olen suht kaunis, menestynyt, eronnut mamma. :)
Harvassa on ne miehet jotka haluavat sitoutua kaltaiseesi yh-mammaan, joten joudut sen vuoksi tyytymään pelkkiin rakastajiin.
Minä olen se joka ei halua sitoutua. Varmasti moni rakastajistanikin samalla sivulla. Mutta useampi suhde on minulla päättynyt miehen sitoutumistoiveisiin ja mustasukkaisuuteen..
Vierailija kirjoitti:
Naiset sietävät mitä vaan jos mies on komea.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-loi-tinder-profiilin-kuuman-ku…
Etkö osaa lukea? Ei naiset siedä mitä vaan, mutta naiset ovat samanlaisia kuin miehet että ulkonäkö on tärkein varsinkin jos haluaa pääasiassa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, tällaisella Tinder-kuvalla saa suomalaistestin mukaan parhaiten naisia: ”Autot, moottoripyörät ja pullistelu eivät toimi” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000922469.html
Tuossa ei ole ihan koko totuus.
Kuvahan on täydellinen. Koira, käsivarret näyttävät tuosta kuvakulmasta todella paksuilta, jne. Tuossa kuvassa mies yltää siihen top 10-15% joka saa tykkäyksiä. Mutta todella moni nainen oli kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, ja myönsikin sen keskusteluissa.
Kaikki muut profiilit saivat todella vähän matcheja, tuo oli ainoa menestys. Yksi profiileista sai lähinnä huumoritykkäyksiä miehiltä.
Ja kun lähetettiin viestejä profiileista tykänneille naisille, suurin osa ei edes vaivautunut vastaamaan.
Eli jos tuo on varsin komean ja urheilullisen miehen saldo, tavismiehellä on todella hiljaista. Suurin osa ei pääse onnistuneella kuvallakaan top kymmeneen prosenttiin, niin kuin koirakuvan mies.
Naisilla on seksuaalinen valta iästä riippumatta, jos nainen etsii vain tapailu/seks$suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole ihan koko totuus.
Kuvahan on täydellinen. Koira, käsivarret näyttävät tuosta kuvakulmasta todella paksuilta, jne. Tuossa kuvassa mies yltää siihen top 10-15% joka saa tykkäyksiä. Mutta todella moni nainen oli kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, ja myönsikin sen keskusteluissa.
Kaikki muut profiilit saivat todella vähän matcheja, tuo oli ainoa menestys. Yksi profiileista sai lähinnä huumoritykkäyksiä miehiltä.
Ja kun lähetettiin viestejä profiileista tykänneille naisille, suurin osa ei edes vaivautunut vastaamaan.
Eli jos tuo on varsin komean ja urheilullisen miehen saldo, tavismiehellä on todella hiljaista. Suurin osa ei pääse onnistuneella kuvallakaan top kymmeneen prosenttiin, niin kuin koirakuvan mies.
https://is.mediadelivery.fi/img/658/dcf87c3f22384ebeaeb341a94d878d15.jp…
Juuri näin. Tämä oli ainoa profiili joka pärjäsi. Top 10% tasoinen mies, komeat ja miehekkäät kasvot, näyttää todella raamikkaalta kuvassa.
Todellisuudessa ei ole ihan noin miehekkään näköinen, kuva siis huijaa naisten profiilien tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko sun biossa "kysymällä selviää!" tai onko se aloitettu tyyliin "lukeeko näitä edes kukaan", "mitähän tähänkin pitäis kirjoittaa" tai "olen tosi huono kirjoittamaan"?
Onko vaatimuksia, piiloaggressiivisuutta, kirjoitusvirheitä, emojirivejä tai lukeeko "naisetkin voi aloittaa keskustelun!"?
Huutista. Kuvailit jokaisen naisen Tinder-profiilin. Nättiä projisointia =D
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on seksuaalinen valta iästä riippumatta, jos nainen etsii vain tapailu/seks$suhteita.
Näin se on! Ainoa kohta jossa tavismiehellä on mahdollisuus saada naista on kun biologinen kello tikittää siinä about 30 v. osalla naisista. Silloin huolivat noin 30 v. insinööri Mikon. Tämäpä nousee insinööri Mikolla päähän (kun viimein saa) ja alkaa pelaamaan kellon tilitys naisilla. Lopputulos: ihmiset ei pariudu, lapsien määrä romahtaa ja insinööri Mikkokin jää lopulta yksinäiseksi nelikymppiseksi runnkariks1.
Haittaako jos laitan minusta 20 vuotta vanhan kuvan koiran kanssa?
Täällä hyviä pointteja ap:lle.
Jos OIKEASTI haluat palautetta, kerro mitä profiilissasi lukee.
Kuvaa ei tartte laittaa tänne jos ei halua.
Mutta jos kuvassa on aurinkolasit tai se alaviistosierainkuva, se on aika turn-off naiselle.
Ja siis kunhan kuvat näyttää naaman läheltä ja kaukaa ja ehkä kokovartalokuva niin se riittää.
Itsellä teksti on tärkeä kun katselen miehiä ja jos siellä ei ole mitään tekstiä tai on joku passiivisaggressiivinen teksti ( ei tää toimi) tai elämam-Korkea_kolulainen niin sori, vasemmalle.
Itse näin kypsempänä naisena (53) saan hyvin harvoin tykkäyksiä, kun kaikki haluaa nuorempaa. Niin minäkin.. mutta ne nuoremmat miehet vaan haluaa seksiseuraa kun itse haluaisin parisuhteen.
Olettaisin, että ap:n vähäisten tykkäysten syynä voi olla Tinderin algoritmit.. ne on kovin armottomia..En usko, että meikäläisenkään profiili tulee paljoa tarjolle sellaisille, joista itse olisin kiinnsotunut.
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja Instagram näyttävät tekevän ihmisistä vain pettyneitä ja onnettomia.
Eivät tee. Ne vain antavat valittajille syyn valittaa taas yhdestä asiasta.
Viime viikolla yksi mies valitti kun saa vain yhden tykkäyksen kuukaudessa. 12 kumppaniehdokasta vuodessa ei riitä. Ei johdu tinderistä vaan johtuu tuon miehen valittajaluonteesta.
Itse olen tuon koirakuvan näköinen mies, hieman vanhempi vain. Olen pitänyt itseäni rumana, kun matcheja tulee vähän, mutta mitä nyt olen kuullut, niin joillakin niitä ei tule ollenkaan. Itsellä näkyy tykkäyksiä +99, joten kai minun tilanne on sittenkin aika hyvä?
Kyllä minä ihan innoissani otan huomion, hellyyden ja seksiä näiltä super komeilta, ja fiksuilta ja hauskoilla parikymppisiltä jätkiltä.
Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)