Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa tykkäyksiä naisilta tinderissä, vaikka neljä päivää profiili ollut esillä?

Vierailija
23.05.2021 |

Vaikka on viisi hyvälaatuista kuvaa, asiallinen bio löytyy ja en tietääkseni ole mikään kovin rumakaan. Vain yksi tykkäys on tullut ja sekin asuu 100km päässä.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan saisi yhtään tykkäystä vuodessakaan, ja nainen olen. Eipä noita montaa viestiä ole 24:ssäkään tullut, eikä yhtään oikealta ikäluokalta koko aikana.

Vierailija
22/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa bio tekstisi tähän niin kerrotaan missä vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuulella käy tinder. Tein testin vuoksi viikon välein profiilin ja ensimmäinen kerrytti +99 tykkäystä ensimmäisen vrk aikana ja nyt tämä toinen parissa vrk 13. Että lieneekö serverit jumissa...

Vierailija
24/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on muuttanut omalla kohdallani nettideittailua huonompaan suuntaan.

Ennen Tinder aikakautta juttelin suomi24 treffit ja iskuri.net sivustoilla noin 40 eri sinkkunaisen kanssa. Tinderissä en saa edes mahdollisuutta jutella naisille, kun matcheja ei synny.

Ap

Vierailija
25/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko sun biossa "kysymällä selviää!" tai onko se aloitettu tyyliin "lukeeko näitä edes kukaan", "mitähän tähänkin pitäis kirjoittaa" tai "olen tosi huono kirjoittamaan"?

Onko vaatimuksia, piiloaggressiivisuutta, kirjoitusvirheitä, emojirivejä tai lukeeko "naisetkin voi aloittaa keskustelun!"?

Unohdin kainalopaikan, prinsessan, miehenalun ja hipsuttelun.

Vierailija
26/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postaa bio tekstisi tähän niin kerrotaan missä vika.

Kerro jo!

Vierailija
27/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normitulos tuo on.

Suomalaisessa Tinder-testissä keskivertoa selkeästi komeampi kolmekymppinen ja urheilullinen mies laitettiin tekemään useita profiileja.

Ammattilaisten otamat kuvat ja naisraati tsekkaamassa profiilitekstit.

Hiljaista oli silti. Esimerkiksi retkeilyhenkinen profiili sai 13 matchia, mutta yksikään näistä naisista ei vastannut kun mies viestitti heille.

Eli suosio oli tasan nolla.

Vierailija
28/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko sun biossa "kysymällä selviää!" tai onko se aloitettu tyyliin "lukeeko näitä edes kukaan", "mitähän tähänkin pitäis kirjoittaa" tai "olen tosi huono kirjoittamaan"?

Onko vaatimuksia, piiloaggressiivisuutta, kirjoitusvirheitä, emojirivejä tai lukeeko "naisetkin voi aloittaa keskustelun!"?

Kuvasit juuri naisten profiilit.

Vierailija
29/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Tinder aikakautta juttelin suomi24 treffit ja iskuri.net sivustoilla noin 40 eri sinkkunaisen kanssa. Tinderissä en saa edes mahdollisuutta jutella naisille, kun matcheja ei synny.

Ap

Tinder on nostanut vaatimustason pilviin.

Naiset eivät ole hakemassa kumppania samoin kuin ennen, vaan Tinder on mieskatalogi josta valkataan unelmien mies. Miksipä ei, kun matcheja satelee.

Sitten vollotetaan kun ei ne komeimmat olleetkaan tosissaan kiinnostuneita.

Vierailija
30/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mulla on noin 300 mätsiä puolessa vuodessa. 2 kuvaa joissa aurinkolasit päässä. Ei juuri mitään tekstiä. Itse tykkään vain 1-5% profiileista. N41 Helsinki. Hyvin toimii ja nostanut treffikumpaneiden tason korkealle.

Vierailija
31/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasit juuri naisten profiilit.

Kukaan ole väittänyt, että naisilla on täydelliset profiilit. Hyviä vihjeitä ihan kaikille.

Eri

Vierailija
32/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kans mitä valitetaan. Tein huvikseni sellaisen puolivillaisen profiilin kun erosin ex-miehestä ja muutamassa viikossa satoja matchejä ja tykkäyksiä.

Vierailija
33/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mulla on noin 300 mätsiä puolessa vuodessa. 2 kuvaa joissa aurinkolasit päässä. Ei juuri mitään tekstiä. Itse tykkään vain 1-5% profiileista. N41 Helsinki. Hyvin toimii ja nostanut treffikumpaneiden tason korkealle.

Hyvin toimii, eli olet nyt parisuhteessa?

Vierailija
34/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Vierailija
35/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? En minä etsi parisuhdetta! En tosiaankaan halua sitoutua yhteen mieheen, kun voin pitää 1-3 nuorta rakastajaa ja treffailla siinä sivussa aina uusia, jos huvittaa... ja kaikki nämä todella upeita miehiä. Monilla esim sixpack, urheilijoita ja nuoria menestyjiä. Itse olen suht kaunis, menestynyt, eronnut mamma. :)

Vierailija
36/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastauksista käy ilmi, naiset oikeasti uskovat Tinder-planeetan olemassaoloon.

On Tinder-planeetta jonka miesten silmissä tavallinenkin 35-45v nainen on jumalatar josta kilpailevat kaikki planeetan miehet. Mistä todisteena on matchit, treffit ja se että miehille kelpaa seksi.

Vierailija
37/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Ja urpoa naurattaa, kun ei ymmärrä, et Tinder on tavisnaisten karkkikauppa josta ei ole kiire pois...

Vierailija
38/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

40 naista on jo paljon, parisuhteeseen tarvitaan vain yksi nainen joka tykkää sinusta.

Vierailija
39/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Ja urpoa naurattaa, kun ei ymmärrä, et Tinder on tavisnaisten karkkikauppa josta ei ole kiire pois...

Päätellen palstan Tinder-ketjuista, ei vaikuta olevan.

95% ketjuista on naisten valitusta siitä kuinka ensin luultiin että ihania miehiä riittää, sitten tulikin ghostaamista, ulkonäön arvostelua panon jälkeen, pumppaamista ja dumppaamista, jne. Tinder poistetaan sovelluksista, ja taas takaisin, poistetaan, ja taas takaisin...repeat.

Se 5% hakee vain panoja, jolloin Tinder voikin olla karkkikauppa.

Vierailija
40/90 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen tykkäsi sinusta ja sinä hänestä (?) joten missä vika? Eikö iltalehdissä ole jatkuvasti juttuja yksinäisistä miehistä, joista kukaan nainen ei ole muka koskaan ollut kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi