Miksi en saa tykkäyksiä naisilta tinderissä, vaikka neljä päivää profiili ollut esillä?
Vaikka on viisi hyvälaatuista kuvaa, asiallinen bio löytyy ja en tietääkseni ole mikään kovin rumakaan. Vain yksi tykkäys on tullut ja sekin asuu 100km päässä.
Kommentit (90)
Olet varmaan shadowbannattu. Minutkin shadowbannattiin ja ei tullut tykkäyksiä.
Aurinkolasit joka kuvassa? Kalja kädessä? Entinen tyttöystävä kainalossa? Hypetyskuvia Alpeilta tai laskuvarjohypystä? Veneen/auton/ omakotitalon kuvia? Paidatonta pullistelua?
Esittely kirjoitusvirheitä täynnä?
Olen kokeillut Tinderiä. Kaikilla edellä mainituilla seikoilla vippasin välittömästi vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tommonen varjoesto on?
Yllättävä syy siihen, ettet saa matcheja on se, ettei kukaan kiinnostu sinusta. Tähän syynä on ulkonäköSi tai profiilista ilmikäyvä persoonallisuutesi. Voi myös olla että hakuhaarukkaasi osuvia naisia ei yksinkertaisesti ole.
Tinder ei ole Anttilan kuvasto, josta saa tilata mitä haluaa.
Näiden keskustelujen pohjalta on selvää, että ihmiset ovat hakemassa tinderissä egobuustia. Tärkeää on katsoa ja pitää mielessä ja kertoa muille omien matchien määrä. Muulla ei ole väliä.
Kävin tinderissä ja poistuin. Hyvä päätös.
Minkä ikäisiä naisia haet ja minkä ikäinen itse olet.
9/10 naisesta ohittaa miehen, jonka ikähaarukka alkaa parikymppisestä, vaikka itse olisi keski-ikäinen. Sitten ovat nämä iänikuiset motoristit ja paidattomat pullistelijat, joita väistellään.
Kannattaa muistaa, että tinder ja siellä saadut matchit eivät kerro sinusta itsestäsi oikeastaan mitään. Eivät ne ihmiset sinua tunne. Ne ihmiset, jotka tinderissä seuraa hakevat eivät ole pääsääntöisesti onnistuneet saamaan sitä tosielämässä, vaika toki siellä varattua vipeltäjääkin on. Ihminen voi olla vaikka kuinka hyvän näköinen ja onnistuu kirjoittamaan muutaman rivin diipadaapaa ihan okei, mutta tosielämässä hän saattaa olla aivan sietämätön kumppani, sekä lyhyt- että pitkäaikaiseen suhteeseen. Parhaat mahikset ihmisellä on löytää hyvä ihminen ihan arkielämäkuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vuoden ja sain noin viisi tykkäystä. Toki oli vain kaksi kuvaa joista toisessa lippis päässä(hattuja tai aurinkolaseja ei kuulemma saa olla). Kuvaukseniki oli parisanainen.
Olen DI(en maininnut kuvauksessa), ja ulkonäöltäni aika tavallinen.
En tiennyt olevani miesten eliittiä tykkäys viikossa tahdilla.
Ei kun kylille räpsyttelemään henkseleitä ja kehuskelemaan tästä jatkuvasta naisten virrasta.
Katuuskottavuutta epäilemättä lisäisi treffeille pääseminen.
Onko profiilissa jotain kuvia tai jotain tekstiä. Jos on niin naiset etsivät näistä lähtökohtaisesti virheitä ja syitä olla kiinnostumatta sinusta. Olet epäonnistunut profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko profiilissa jotain kuvia tai jotain tekstiä. Jos on niin naiset etsivät näistä lähtökohtaisesti virheitä ja syitä olla kiinnostumatta sinusta. Olet epäonnistunut profiilissa.
On molempien etu, jos toisilleen sopimattomat eivät edes juttele. Mitä teen miehellä, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä tai hän minulla. Kyse ei ole virheiden etsimisestä, vaan kyllähän profiilissä pitäisi olla useampi kiinnostava asia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huonot kuvat ja huono bio. 90 % miesten profiileista on hirveitä. Pyydä apua joltain sinkkunaiselta, kaverilta, sen bion tekemiseen. Mulla ollut profiili alle viikon, olen nainen ja tykkäyksiä tuli yli 100 kahdessa päivässä.
Ja erohan tuossa oli se, että olet nainen ja AP ei.
Huonot kuvat = kasvot ei tarpeeksi komeat, pituus liian matala, hartiat ei näytä leveiltä suhteessa vyötäröön, hiukset ei tarpeeksi tuuheat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huonot kuvat ja huono bio. 90 % miesten profiileista on hirveitä. Pyydä apua joltain sinkkunaiselta, kaverilta, sen bion tekemiseen. Mulla ollut profiili alle viikon, olen nainen ja tykkäyksiä tuli yli 100 kahdessa päivässä.
Ja erohan tuossa oli se, että olet nainen ja AP ei.
Huonot kuvat = kasvot ei tarpeeksi komeat, pituus liian matala, hartiat ei näytä leveiltä suhteessa vyötäröön, hiukset ei tarpeeksi tuuheat jne.
Huonot kuvat= epäedullisesta kuvakulmasta räpsäisty otos jossa mies näyttää alta kulmainsa tuiijottavalta murjottavalta kirvessurmaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastauksista käy ilmi, naiset oikeasti uskovat Tinder-planeetan olemassaoloon.
On Tinder-planeetta jonka miesten silmissä tavallinenkin 35-45v nainen on jumalatar josta kilpailevat kaikki planeetan miehet. Mistä todisteena on matchit, treffit ja se että miehille kelpaa seksi.
Kyllä minä ihan innoissani otan huomion, hellyyden ja seksiä näiltä super komeilta, ja fiksuilta ja hauskoilla parikymppisiltä jätkiltä.
Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)Purskahti kahvit näytölle ja ehkä tuli vähän samalla oksennusta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastauksista käy ilmi, naiset oikeasti uskovat Tinder-planeetan olemassaoloon.
On Tinder-planeetta jonka miesten silmissä tavallinenkin 35-45v nainen on jumalatar josta kilpailevat kaikki planeetan miehet. Mistä todisteena on matchit, treffit ja se että miehille kelpaa seksi.
Kyllä minä ihan innoissani otan huomion, hellyyden ja seksiä näiltä super komeilta, ja fiksuilta ja hauskoilla parikymppisiltä jätkiltä.
Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)Oletko sä tätinainen?
Miten minulle tuli tuosta Erika Vikman mieleen?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tommonen varjoesto on?
En minäkään tiedä, kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti he saavat mut tuntemaan itseni jumalattareksi. Miten et ymmärrä et naiset on fiksuja, ja moni ihan itse valitsee seksikkäimmät miehet ja irtosuhteet? Varsinkin jos on lapset jo tehty! Tarvitsen miestä enää seksiin, läheisyyteen ja hauskanpitoon. Tottakai valitsen Tinderistä komeimmat ja nuorimmat hottiksen. :)Purskahti kahvit näytölle ja ehkä tuli vähän samalla oksennusta suuhun.
Koetko seksuaalisen naisen uhkana?
Oletko sä tätinainen?