Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei yhtään arvosta sitä että hoidan lastamme ja lapsemme asioita

Vierailija
23.05.2021 |

Molemmat haluttiin perhe. Ennakkopuheiden perusteella mies halusi olla aktiivinen ja osallistuva isä. Jep jep. Isyysvapaan keskeytti ja palasi aikaisemmin töihin. Ei juuri viettänyt aikaa vauvan kanssa, tykkäsi kyllä nukkuvaa vauvaa katsella mutta itkevä vauva sai aikaan pakenemisen kaverille. Minä lohdutin yksin koliikki-itkut, hoidon yksin yöheräämiset ja kaikki. Olin jonkin aikaa hoitovapaalla ja palasin töihin. Miehen mielestä lapsi olisi pitänyt jo vauvana laittaa päiväkotiin.

Hän ei arvosta mitään mitä teen lapsen kanssa. Ei sitä että luin jotta lapsi oppisi puhumaan paremmin. Ei sitä että vein muskariin jotta lapsen musikaalisuus kehittyisi tai että ainakin lapsella olisi kivaa. Ei sitä että opetan lapselle uusia asioita, miehen mielestä päiväkoti voi opettaa kaiken. Ei sitä että lohdutan lasta, miehen mielestä lapsen pitää vain itse oppia olemaan hiljaa tai opettakoon päiväkoti. Ei arvosta sitä että hankin lapselle sään mukaiset vaatteet, sanoo että eikö sille nyt käy mitkä vaatteet vain olkoon sisällä.

Muilla tällaista? Miten saan miehen ymmärtämään että lapsi ei ole koira?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
2/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en olisi enää kiinnostunut miehestä ja hänen asioistaan. Mikä ihmeen asenne tuo on omaa lasta kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ukko.

Vierailija
4/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustasta sen verran, että lapsen syntymän jälkeen kävi ilmi, että anopin mielestä itkevää lasta ei koskaan saa mennä heti lohduttamaan, siis esimerkiksi itkevä vauva pitää jättää joksikin aikaa yksin itkemään, jotta oppii olemaan itkemättä jne. Anoppi kävi meillä paasaamassa näitä näkemyksiään lapsen ollessa pieni, olin ihan kauhistunut miten joku voi ajatella noin. Ap

Vierailija
5/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien on hieman pakko ottaa syliin että lapsi saa normaalin kiintymyssuhteen ja tunteiden sanoittamisessa lapsi myös tarvitsee apua. Ei ihme kun keski-ikäisistä puolet on mielisairata ja toinen puoli persoonallisuushäiriöisiä kun kaikki jätettiin vaan pärjäämään yksin.

Vierailija
6/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todistaa vain sen, etteivät isät sillä lailla rakasta lapsiaan. Kuka raaskii laittaa vauvana lapsen päiväkotiin? Vain isät voivat ajatella näin hölmösti.

Vierailija
7/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todistaa vain sen, etteivät isät sillä lailla rakasta lapsiaan. Kuka raaskii laittaa vauvana lapsen päiväkotiin? Vain isät voivat ajatella näin hölmösti.

En ole varma olisiko hän oikeasti ollut valmis laittamaan puheistaan huolimatta ihan vauvaa päiväkotiin mutta niin sanoi kuitenkin muutaman kerran (että eikö se voi jo mennä päiväkotiin). Ap

Vierailija
8/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvetin kiitosta sä oikein siitä tarvitset? ihan tosissani kysyn. 

Vierailija
9/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eilenkin vei nainen lapsensa järveen. Siinä se naisten rakkaus lapsiaan kohtaan 

Vierailija
10/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma olisiko hän oikeasti ollut valmis laittamaan puheistaan huolimatta ihan vauvaa päiväkotiin mutta niin sanoi kuitenkin muutaman kerran (että eikö se voi jo mennä päiväkotiin). Ap

Ei isät rakasta lapsiaan kuten äidit, se johtuu ihan siitäkin, että äiti kantaa ja kiintyy lapseen 9 kuukauden ajan. Isät kiintyvät lapsiinsa parhaimmillaankin kuin todella rakkaisiin koiriin/lemmikkiin.

Kaikki isät kaikissa perheissä eivät välitä lapsista samalla intensiteetillä kuin äidit, eikä tätä asiaa voi kiertää millään. Karu totuus, joka voi satuttaa.

Vierailija
11/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eilenkin vei nainen lapsensa järveen. Siinä se naisten rakkaus lapsiaan kohtaan 

Ai oletkin idiootti, ja luulet, että yksittäiset tapaukset merkkaisivat jotain? Joo juu. 

Vierailija
12/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiitosta tarvitse. Mutta olisihan se hienoa jos jotenkin arvostaisi kun yhdessä tehty lapsi kyseessä. Itse hän ei opeta lapselle mitään, ei vie lasta minnekään kivaan, ei pidä sylissä jne. Istuttaa lapsen videoiden ääreen ja pyytää olemaan hiljaa. Ap

Vierailija
13/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on huomiota vaille kuin pikkulapsi. kattokaa, kattokaa, minä hoidan lastani. hei ette te kato, kattokaa kaikki, kattokaa kattokaa...

Vierailija
14/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oletkin idiootti, ja luulet, että yksittäiset tapaukset merkkaisivat jotain? Joo juu. 

ja sinä saat vapaasti paskayleistää?

montako lasta ja montako miestä sulla on kommenttisi pohjaksi? 

Vierailija
15/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltainen mies. Ei kiitosta mistään, mitä olen lapsemme eteen tehnyt. Hän on keskituloinen, minä kitkutan opiskelijan "tuloilla", mutta silti se olen minä, joka alusta alkaen on kaiken hankkinut ja kustantanut. Isoimpiin hankintoihin, kuten lapsen vaunuihin ja sänkyyn, olen saanut puolet summasta. Miettikää, miten helppo elämä isillä onkaan! Voi, kun pääsisi itsekin näin hyvin katettuun, valmiiseen pöytään. 🙄

Kiitos te äidit, jotka paapotte poikalapsenne totaalisen käsiksi.

Vierailija
16/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiitosta tarvitse. Mutta olisihan se hienoa jos jotenkin arvostaisi kun yhdessä tehty lapsi kyseessä. Itse hän ei opeta lapselle mitään, ei vie lasta minnekään kivaan, ei pidä sylissä jne. Istuttaa lapsen videoiden ääreen ja pyytää olemaan hiljaa. Ap

Mitä sä sitten olet siltä mieheltä vailla? Miten sen pitäisi sun omaa toimintaasi "arvostaa"? 

Palvoa sua? 

Vierailija
17/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samankaltainen mies. Ei kiitosta mistään, mitä olen lapsemme eteen tehnyt. Hän on keskituloinen, minä kitkutan opiskelijan "tuloilla", mutta silti se olen minä, joka alusta alkaen on kaiken hankkinut ja kustantanut. Isoimpiin hankintoihin, kuten lapsen vaunuihin ja sänkyyn, olen saanut puolet summasta. Miettikää, miten helppo elämä isillä onkaan! Voi, kun pääsisi itsekin näin hyvin katettuun, valmiiseen pöytään. 🙄

Kiitos te äidit, jotka paapotte poikalapsenne totaalisen käsiksi.

eli nait hypergamisesti rikkaan miehen, ja sait sen nalkkiin lapsen avulla. 

Vierailija
18/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla keksitty tarina yhdestä isästä todistaa mitään kaikista todellisista isistä?

Jännä on av-mamman logiikka. Olisi kiva kokeilla elää päivä mammana.

Vierailija
19/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tarjoaa päiväkotia ratkaisuksi, koska sinä ruikutat jatkuvasti, kuinka paljon sinulle on vaivaa oman lapsesi hoitamisesta

Vierailija
20/94 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sinä saat vapaasti paskayleistää?

montako lasta ja montako miestä sulla on kommenttisi pohjaksi? 

Hih kalikka kalahti

t. eri