Tunnen suurta myötähäpeää kun suomalaiset luulevat Blind Channelin pärjäävän finaalissa, jopa voittavan
Laulu on todella tylsä, sanoitus typerä, Suomi saa taistella kovasti ettei jää viimeiselle sijalle.
Kommentit (173)
Kyllähän niitä oli vielä Lordin voitonkin jälkeen ihmisiä tällä palstalla, jotka valitti, että olisi ollut, miten se Suomen karsinnoissa toiseksi tullut mikä-lie olisi pärjännyt. Juu, olen ollut täällä kauan.
Olen jo keski ikäinen niin en ehkä siksi ymmärrä enään näitä koko Euro viisuja. Parrakas nainen (mies) monen kirjavat tausta tanssijat/ hyppijät, tulen leimahdukset koko esityksen ajan yms. Suomen lähettämät hirviöt jotka ihme kyllä voittivat, kehitys vammaiset, he ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, mutta laulu oli aivan kamalaa. Sitten tänä vuonna onko esitys nyt hard-rockia vai mitä? Synkkä on kuitenkin ja poikia harmittaa kun ei saa näytää keskisormia. Ehkä ensi vuonna voisi jo joku haluta näyttää paljasta takapuoltaan ja pyllistää aina kertosäkeen kohdalla.149
Vierailija kirjoitti:
Olen jo keski ikäinen niin en ehkä siksi ymmärrä enään näitä koko Euro viisuja. Parrakas nainen (mies) monen kirjavat tausta tanssijat/ hyppijät, tulen leimahdukset koko esityksen ajan yms. Suomen lähettämät hirviöt jotka ihme kyllä voittivat, kehitys vammaiset, he ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, mutta laulu oli aivan kamalaa. Sitten tänä vuonna onko esitys nyt hard-rockia vai mitä? Synkkä on kuitenkin ja poikia harmittaa kun ei saa näytää keskisormia. Ehkä ensi vuonna voisi jo joku haluta näyttää paljasta takapuoltaan ja pyllistää aina kertosäkeen kohdalla.149
Minä olen melkein 50 ja ymmärrän oikein hyvin kaikkea edellä mainittua. Ei siis varmaankaan johdu iästä tuo ymmärtämättömyys.
Liikaa angstia Suomen viisussa. Ei ole kivaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa angstia Suomen viisussa. Ei ole kivaa kuunneltavaa.
Sopii teinixeille, henkisesti keskenkasvuisille.
Italian esitys oli näin hard rockin ystävänä enemmän minun mieleeni.
Suomen esitys oli liian tasapaksu(tiedän, rockin valtavirtaa ollut jo jonkin aikaa tuollainen äänimuuri).
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tunnet?
Minä en tuntenut myötähäpeää (en koskaan, minkään edustajan kohdalla), mutta en tykkää kappaleesta edelleenkään yhtään. Juu, hieno suoritus toki, mutta minusta kappale on oikeasti kamala.
Minusta Dark Siden sävel ja esityksen energia olivat tosi hyviä, mutta sanat mielestäni karseat.
Olen pian jo 70-vuotias, enkä ihan kohderyhmää, mutta olihan tämä paras kappale Suomelta pitkään aikaan. Omaan musiikkihistoriaani kuuluu musiikkigenret laidasta laitaan, enemmän maku tuonne rockin puolelle kallistuu. Ihan hyvä suoritus pojilta ja varmaan saa ura nyt tulta alleen.
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen varmaan jokaisesta suomalaisesta esiintyjästä on hehkutettu milloin ennakkosuosikkia, yllättäjää, vedonlyöjien suosikkia jne. jne. Ja sitten on jääty karsintaan tai otettu nollapointsit. Tämän pitåisi olla tuttua jo kaikille.
Kun Suomi yleisö valitsee mieleisensä kappaleen jatkoon käy aina niin että se huonompi valitaan ja sitä aletaan hehkuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen varmaan jokaisesta suomalaisesta esiintyjästä on hehkutettu milloin ennakkosuosikkia, yllättäjää, vedonlyöjien suosikkia jne. jne. Ja sitten on jääty karsintaan tai otettu nollapointsit. Tämän pitåisi olla tuttua jo kaikille.
Kun Suomi yleisö valitsee mieleisensä kappaleen jatkoon käy aina niin että se huonompi valitaan ja sitä aletaan hehkuttaa!
Suomalaisilla taitaa olla Pohjoismaiden surkein musiikkimaku?
Ei muutu. Huono kappale ja esitys. Katso itse se ilman 3 promillen känniä. Vink, vink.
eri