Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen suurta myötähäpeää kun suomalaiset luulevat Blind Channelin pärjäävän finaalissa, jopa voittavan

Vierailija
22.05.2021 |

Laulu on todella tylsä, sanoitus typerä, Suomi saa taistella kovasti ettei jää viimeiselle sijalle.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisen kerran hävetti, kun Suomi voitti kisat.

Nyt jos voittaa, ei hävetä niin paljon. Varsinkaan, jos ne punaiset sormet on pesty iltaan mennessä pois eikä kukaan vilautakaan keskisormea muuta kuin laulun sanoissa.

Tarkoitin, ettei hävetä Blind Channeli voitto yhtälaiolla, kuin sen hiriviöbändin.

Vierailija
142/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kansainvälinen levysoppari on oikeasti iso juttu. Bändin tulevaisuudelle se on paljon suurempi asia kuin mikä sija tulee finaalissa. Suomalaiset euroviisufanit arvelevat, että BC pärjää viisuissa hyvin, mutta ei yllä voittoon asti. Saas nähdä, miten käy. He ovat nuoria miehiä vielä, joten aivan huippusaavutus päästä finaaliin. Sehän on tietty makuasia, onko musa hyvää vai ei, mutta biisi on joka tapauksessa nerokas ja erilainen. Suomalainen metalli on suosittua Keski-Euroopassa, ja erityisesti Saksassa jopa suositumpaa kuin meidän omassa maassamme. Vaikka Suomesta tulee monenlaista heavyä, jotenkin kummasti ne kaikki ovat suosittuja Saksassa. Itse näin BC:n nykypäivän beatleseina. Peukut pystyy BC:lle!

Kappale ei kyllä ole millään tavalla nerokas ja erilainen. Millaisia sokeita, musiikista mitään tietämättömiä BC:n teinifaneja täällä kirjoittelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOP kymppiin menee niin että keskisormet heilahtaa! Jos ei raateja olisi, jopa voitto olisi mahdollinen.

Vierailija
144/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Keski-Euroopasta, täysillä peukutan Suomelle ja äänestän toki! Aivan mahtava biisi niiden kaikkien puolialastomien keikkujien keskellä. Hyvä Suomi! ♡♡♡

Tosi mahtava 😂 Ihan samanlaista roskaa kuin nämä "puolialastomat keikkujat". Esiintyjät vain keskaria näytteleviä mieskeikkujia.

He ovat kuule osanneet ihan itse tehdä biisinsä ja osaavat itse myös sekä soittaa että laulaa, jos et sattunut huomaamaan. He ovat ammattilaisia nuoresta iästään huolimatta. Laulaminen vauhdikkaasti liikkuessa on todella haastavaa. Huomattavasti helpompaa on keikistellä puolialasti jonkun toisen tekemää iisiä biisiä.

Vierailija
145/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne myötähäpeää, jos BC voittausi. Pettynyt olisin kyllä, sillä kyseinen kappale tai yhtye eivät kuulu suosikkeihini. Suosikkini ei määräydy maan perusteella, vaan moni Suomen edustaja on kuulunut suosikkeihini. Tämä kappale vain ei. Joillekin vaikea yhtälö käsittää?

Vierailija
146/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Keski-Euroopasta, täysillä peukutan Suomelle ja äänestän toki! Aivan mahtava biisi niiden kaikkien puolialastomien keikkujien keskellä. Hyvä Suomi! ♡♡♡

Tosi mahtava 😂 Ihan samanlaista roskaa kuin nämä "puolialastomat keikkujat". Esiintyjät vain keskaria näytteleviä mieskeikkujia.

He ovat kuule osanneet ihan itse tehdä biisinsä ja osaavat itse myös sekä soittaa että laulaa, jos et sattunut huomaamaan. He ovat ammattilaisia nuoresta iästään huolimatta. Laulaminen vauhdikkaasti liikkuessa on todella haastavaa. Huomattavasti helpompaa on keikistellä puolialasti jonkun toisen tekemää iisiä biisiä.

Nämä puolialastomat keikistelijät tanssivat ja liikkuvat yhtä lailla laulaessaan. Eikö se enää olekaan vaativaa, kun kyseessä ovat naispuoliset esiintyjät? 3 soinnun kappaleessa ei ole paljon sävellettävää ja soittotaidotkaan eivät ole ihmeelliset.

Vierailija
147/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt BC on jo uusi Beatles 😂😂😂 Kuolen nauruun. Sävelkorvattomia yksilöitä palstalla.

Vierailija
148/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua joku nolottaa Euroviisuissa, niin se että suomalaiset ovat aina yhtä kädenlämpöisiä edustajaansa kohtaan. Minä kannatan ja kannustan Suomen edustajaa aina, pidin siitä tai en. Egoni ei kaipaa naurettavaa pätemistä erinomaisella musiikkimaullani. Kannustan oman maani edustajaa aina, niin tekevät kaikki muutkin euroopassa. Ihan perussivistystä.

Anteeksi, mutta sun viesti on naurattava. Että oman maan kannustaminen on perussivistystä? Ei ole. En hauku kappaletta ja toivon BC:n esittävän sen hyvin. En toivo sen menestystä, koska en pidä siitä. Millä logiikalla tämä on "erinomaisella musiikkimaullani pätemistä"? Taidat tykätå vain itse haukkua muita, keinolla millä hyvänsä. Tosi sivistynyttä sinulta.

Sinä olet naurettava, kun et tajua ollenkaan ketjun pointtia. 

Vierailija
149/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jollakulla on pakkomielle mollata Suomen viisuedustusta. Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
150/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua joku nolottaa Euroviisuissa, niin se että suomalaiset ovat aina yhtä kädenlämpöisiä edustajaansa kohtaan. Minä kannatan ja kannustan Suomen edustajaa aina, pidin siitä tai en. Egoni ei kaipaa naurettavaa pätemistä erinomaisella musiikkimaullani. Kannustan oman maani edustajaa aina, niin tekevät kaikki muutkin euroopassa. Ihan perussivistystä.

Anteeksi, mutta sun viesti on naurattava. Että oman maan kannustaminen on perussivistystä? Ei ole. En hauku kappaletta ja toivon BC:n esittävän sen hyvin. En toivo sen menestystä, koska en pidä siitä. Millä logiikalla tämä on "erinomaisella musiikkimaullani pätemistä"? Taidat tykätå vain itse haukkua muita, keinolla millä hyvänsä. Tosi sivistynyttä sinulta.

Kyllä minä tiedän, mikä se pointti on. Haukkua eriävän mielipiteen esittäviä.

Vierailija
151/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kansainvälinen levysoppari on oikeasti iso juttu. Bändin tulevaisuudelle se on paljon suurempi asia kuin mikä sija tulee finaalissa. Suomalaiset euroviisufanit arvelevat, että BC pärjää viisuissa hyvin, mutta ei yllä voittoon asti. Saas nähdä, miten käy. He ovat nuoria miehiä vielä, joten aivan huippusaavutus päästä finaaliin. Sehän on tietty makuasia, onko musa hyvää vai ei, mutta biisi on joka tapauksessa nerokas ja erilainen. Suomalainen metalli on suosittua Keski-Euroopassa, ja erityisesti Saksassa jopa suositumpaa kuin meidän omassa maassamme. Vaikka Suomesta tulee monenlaista heavyä, jotenkin kummasti ne kaikki ovat suosittuja Saksassa. Itse näin BC:n nykypäivän beatleseina. Peukut pystyy BC:lle!

Kappale ei kyllä ole millään tavalla nerokas ja erilainen. Millaisia sokeita, musiikista mitään tietämättömiä BC:n teinifaneja täällä kirjoittelee?

No Euroviisukontekstissa kyllä on ja sillähän tässä on merkitystä. Euroviisubiisit nyt muutenkin on yleensä aika geneerisiä niin erottua voi milloin milläkin ja se riippuu ihan vuodesta mikä se juttu milläkin kerralal on. Tuskin kukaan tuota kappaletta maailman mittakaavassa mitenkään ihmeellisenä pitääkään.

Vierailija
152/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt BC on jo uusi Beatles 😂😂😂 Kuolen nauruun. Sävelkorvattomia yksilöitä palstalla.

Kirjoittaja varmaankin tarkoitti, että he ovat hieman anarkistisen oloisia, mutta silti sopivasti söpöjä.

Vierailija
153/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on muka vaikeampaa laulaa omatekemää kuin muiden tekemää kappaletta? Ei se vaikuta kyllä yhtään. Kuten ei myöskään vaatteiden määrä, tyyli tai väri.

ohis

Vierailija
154/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia epäsiistejä takkutukkia, kiroilua, laulu outoa muminaa, naismaiset tiukat legginssit

Hävettää että ovat edustamassa Suomea.

Keskity kuuntelemaan ja katsomaan se esitys, niin mielipide voi muuttua. Vink vink.

Vierailija
155/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, mikä se pointti on. Haukkua eriävän mielipiteen esittäviä.

Ei ollut. Tämän ketju itsessään on täällä siksi, että on niin muka niin myötistä joku BC. Siinä sulle haukkua.

Vierailija
156/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea häpeilyyn!

Vierailija
157/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häpeä toivoa oman maansa eli suomalaiselle bändille onnistumista ja menestymistä Euroviisu kilpailussa?

Ja jos on, niin miksi?

Tottahan me kaikki tiedetään, että suomalaisten menestyminen Euroviisuisssa on erittäin vähäistä, mutta se estä yhtäkään suomalaista aina toivomasta parasta ja mahdollisimman hyvää sijoitusta.

Jo sekin on paljon että suomalainen yhtye yleensä pääsi finaaliin.

Jos suomalaisuus ja isänmaallisuus ja yleensä suomalaisten menestymisen toivominen kaikissa kansainvälissä kilpailuissa on noin ikävää ja heikkoa kuin ap kirjoittelee,

Niin ap:han voi muutta maille vierahille ja kieltää koko suomalaiset sukujuurensa ja suomalaisuutensa aivan viimeisen päälle tarkkaan.

Itse arvostan suomalaisuutta ja kannatan suomalaisia kaikkia kilpailuissa, huolimatta siitä miten he niissä kilpailuissa menestyvät.

Samoin tekevät kaikkien muiden kansalaiset, ympäri maailmaa.

Vierailija
158/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jollakulla on pakkomielle mollata Suomen viisuedustusta. Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Sillä ei ole Muumit laaksossa, joka haukkuu muita näin.

Vierailija
159/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin jotkut BC-fanit tässä ketjussa, en ole koskaan tuntenut myötähäpeää Suomen esiintyjistä, vaikka kaikki eivät ole olleetkaan makuuni. Moni BC-fani haukkuu tässäkin ketjussa muita Suomen edustajia ja muiden maiden edustajia. Tässä ei, yllätys yllätys, ole kuitenkaan mitään vikaa. Vähänkö tekopyhää!

Vierailija
160/173 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on vaikeampaa? Blind Channelin kappale ei muutenkaan ole teknisesti todellakaan vaativa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi