Onko 15 minuutin odotus sen takia, että siinä testataan yhteys sirun ja valvomon välillä?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Sirutekniikkaa on kehitelty. Ei ole ollenkaan scifiä. Olisihan se unelma hulluille transhumanisteille. Ihmiset eivät taida olla vapaita loppujen lopuksi.
Sinä päivänä kun sirut saadaan niin pieniksi että ne mahtuu rokotteeseen. On fysiikan lait rikottu tai keksitty Aku Ankan pienennyskone.
Laitoin asuntoni ikkunoihin foliota. Nyt niiden 5G säteily ei pääse sisälle. Heti tämän jälkeen iho-oireeni helpotti ja sain nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin asuntoni ikkunoihin foliota. Nyt niiden 5G säteily ei pääse sisälle. Heti tämän jälkeen iho-oireeni helpotti ja sain nukuttua.
Puolisolla on syheröä jaloissa , reidestä polviin, häviääkö se jos foliot laittaa. Rasvaaminen on hänestä keljua.
Muutama muilta korona-aiheisilta keskusteluketjuista voisi rullata itsensä kokonaan muutamaan kymmeneen kerrokseen foliota, sitä paksumpaa laatua.Ja nukkua pari vuotta, niin häviäisi ehkä ne huuhaajutut joita tosissaan tosikkomaisesti totena tolkuttavat päivästä toiseen.
Joku yrittää tännekin niitä tunkea. Voi pysyä poissa tai mennä sellaisile alustoille joissa se hulluus on jopa suotavaa.
Tämä on hauska ketju, pidetään se sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin mun autossa bensan kulutus on pienentynyt huomattavasti rokotuksen jälkeen, en ole tankannut 2 kuukauteen ja silti on tankissa aina vaan ainetta. Liekö itsestään lisääntymään alkanut vai siruko sen aiheuttaa. Kukaan muu ei kyllä autoani ole tankannut, koska sillä ei muut aja, eikä avaimiakaan ole muilla.Tämä onkin hieno ominaisuus.
Myöskin töissä kulun valvonta on antanut mukavasti saldotunteja, vaikka minuuttiakaan en ole yliaikaa ollut.
Haistan myös kilometrien päästä jos jossakin on lisääntymishaluinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Näen myös pimeässä yhtähyvin kuin päivällä...sitä näkee kaikkea jännää nykyisin.
Jatkoa edelliseen....naapurin koirat kulkee nykyisin mieluusti perässäni, jopa kaupungilla irtokoirat liittyy seuraan. Ensin tuli pienenpieni jokin, en tiedä mikä rotu, juoksujalkaa luokseni ja jäi siihen. Kohta ryntäsi jumalattoman suuri taistelukoira, luulin jo hyökkäävän joko minun tai sen pienen kimppuun, mutta pysähtyi kuin seinään ja alkoi nuolla sitä pikkuista. Kohta tuli kulman takaa molempien omistajat hölmistyneinä....pikkuinen on normaalisti arka, pelkää kaikkea vierasta sanoi om. ja se suuri on oikein virallisen oloinen henkivartija normaalisti. Siinä ne kiehnäsi kuin pikkupennut yhdessä.
Muutoinkin kaikkien eläinten mielenkiinto on noussut huimasti....alkoi hiukka pelottamaan tuo kesäinen marjametsä harrastus, jos vaikka karhut lyöttäytyy kanssani ja alkaa leikkiä kanssani....taitaa olla pikkuisen vaarallista leikkiä kannaltani....pitäisikö käydä poistattamassa se siru, ettei joutuisi suden/karhun suuhun....tai loukkaannu niiden leikkiessä kanssani. Kokoero on kuitenkin minun tappiokseni leikeissäkin.
Tilinauha muuten näytti kivat lukemat niistä saldotunneista.
Pankkiautomaatti vilkutti valoja, luulin auringon heijasteeksi, mutta valothan ne välkkyi. Menin katsomaan ja numerot liikkui pysty-ja vaakasuoraan yht'aikaa kuin jossain hedelmäpelissä, piipiip kuului, vilkaisin tarkemmin ja siinä oli melkoinen tukko rahaa tulossa.
Otin talteen ja tulin siihen tulokseen että on paras viedä ne pankkiin. Näkeehän ne niistä kameroista että minä ne otin.
Aikansa takahuoneessa touhuttuaan sanoivat, ettei mistään puutu mitään rahat on minun. Tililtäni ei kuitenkaan ole vähentynyt mitään...
Toisen kerran sama juttu, mutta enpä sinne pankkiin mennyt uudelleen. Johan ne ihan hulluksi olisi katsoneet, kun joku jotain rahojen alkuperää jatkuvasti käy utelemassa.
Tätä ominaisuutta pitää varoen käyttää, ettei sittenkin jotain vahinkoa jollekin tapahdu, eihän sitä rahaa nyt tyhjästä voi mitenkään syntyä....vai voiko?
Jos joku n saanut saman ominaisuuden, niin ei pidä ahneeksi alkaa, varoen käyttöön, maltilla vaan, niin hyvä tulee.
Jatkuu seuraavalla kerralla....
Tuohon karhujen pelkäämiseen auttaa se vanha kunnon alumiinifolio. Laitat vaan huolellisesti pään ympärille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin heti rokotuksen jälkeen pois joten nyt minua ei kai sitten ole yhdistetty. Miten onnekas olenkaan.
Et ole onnekas, käy nyt hyvä ihminen uudelleen siellä vaatimassa se yhdistys. Et tiedä mistä jäät paitsi.
Aivan, nopea 5G kaikkialla, elokuvat pyörimässä jatkuvasti päässä jne. Ainut haitta on nuo käskyt joita tulee silloin tällöin
Mies jäi kiinni po rnon ajattelemisesta! Kateltiin sohvalla iltauutisia, ja yhtäkkiä telkkariin ilmesty HC-pätkiä. Punastui ja myönsi, samalla manasi sirun suojaamatonta yhteyttä telkkariimme. Ikävä tapa tulla tietoiseksi ensinäkin siitä, että telkkari on yhteydessä ajatuksiimme ja tulkkaa niitä, sekä siitä, että mieheni ajatukset on por nossa, vaikka uutisissa puhuttiin Putinista. :(
Muuten on toimiva ja helppo yhteys, ei raksuta eikä lagaa yhtään!
Minä olen 68 vuotias eläkeläinen.
En jäänyt mihinkään istuksimaan enkä odottelemaan.
Läksin heti piikki oli pistetty. Näin tein molemmilla kerroilla.
Eikä huudellut perään.
Hyvin meni molemmilla kerroilla, kaikeksi onneksi.
Mun sirussa on varmaan jotain vikaa? Lapset eivät edelleenkään tottele ja vettäkin sataa, vaikka olen ajatellut aurinkoista ilmaa ja tottelevaisia lapsia. Pöh.
Mutta aatelkaa, kuinka hirveä homma noilla deep state-porukoilla on yrittää pysyä kaikkien ajatusten perässä ja ohjailla meitä kaikkia! Netti kaatui, kun kaikki siirtyivät viime vuoden maaliskuussa etätöihin, niin nyt pitäisi sitten pystyä pitämään verkko kasassa kun 70% suomalaisista joko toivoo Blind Channelin voittavan tai jäävän viimeiseksi Euroviisuissa. Mä luulen, että alkaa lagaamaan ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mun sirussa on varmaan jotain vikaa? Lapset eivät edelleenkään tottele ja vettäkin sataa, vaikka olen ajatellut aurinkoista ilmaa ja tottelevaisia lapsia. Pöh.
Mutta aatelkaa, kuinka hirveä homma noilla deep state-porukoilla on yrittää pysyä kaikkien ajatusten perässä ja ohjailla meitä kaikkia! Netti kaatui, kun kaikki siirtyivät viime vuoden maaliskuussa etätöihin, niin nyt pitäisi sitten pystyä pitämään verkko kasassa kun 70% suomalaisista joko toivoo Blind Channelin voittavan tai jäävän viimeiseksi Euroviisuissa. Mä luulen, että alkaa lagaamaan ihan kohta.
Sinun pitää projisoida, ei katsoa olemassaolevaa tilannetta - niin tämä toimii. Hiukan niin kuin Matrix.
Minä huomasin eilen illalla outoa lämpöä sirussa ja netti todellakin lagasi
Vierailija kirjoitti:
Vielä se hymy hyytyy..
Tänne pitäisi saada "tosikoilta pääsy kielletty" captcha
Vierailija kirjoitti:
Tällasia sekopäitä löytyy tietystä puolueesta…(PS).
Miksi vedät puoluekortin tähän? Kyllä näitä pipipäitä riittää ihan jokaisen puolueen kannattajisssa.
SDP mm. meidän pääministeri, jonka mielestä korona johtuu ilmastonmuutoksesta. Että, hajoo siihen tietoon ettei puolueella ole näiden asioiden kanssa mitään tekemistä.
Soitin rokotuksesta ja TK:sta sanottiin, että Astraa on jäljellä, ja jos tulen nopeasti, niin saan sellaisen. Mikäs siinä ja menin paikalle. Odottelin siinä 15 minuuttia ja hoitaja sanoi, että asia selvä. Monttu auki ihmettelin, entä se pistos? Hoitaja löi avaimet kouraan ja sanoi, että siellä ulkona se odottaa ja sen on totisesti häivyttävä tontilla tänään.
Kävelin ulos ja parkkipaikalla oli ruosteinen Opel Astra vm. 1998. Voi vidu.
Vierailija kirjoitti:
Vielä se hymy hyytyy..
Ehkä sinulta, kun tulit tähän ketjuun, johon ei pitänyt tulla.
Mutta ei meillä muilla, päinvastoin, hauskuus on vasta aluillaan, eikä ihan heti lopu.
aktivointiaika pilvipalvelun synkkaamisessa
Tosikot voitteko poistua tästä ketjusta, teille löytyy ihan omia keskusteluja tarpeeksi täältä.
TÄMÄ ketju on tarkoitettu kevennykseksi, jos joku huumorintajuton ei sitä vielä tajunnut.