Onko 15 minuutin odotus sen takia, että siinä testataan yhteys sirun ja valvomon välillä?
Kommentit (137)
Ihana ketju, voi luoja, kerrankin voi avoimesti kertoa kokemuksistaan jokainen, pelkäämättä joutuvansa leimatuksi joksikin'sirupetteriksi'
Minä tyhmyyksissäni toisessa ketjussa kerroin ja hlvtillinen huutohan siitä syntyi. Pari muuta kaveria kertoi myös kokemuksistaan, aika ajoin vaihdoimme kuulumia, mutta ketju on yli 1000 sivua , niin aika etsiminen niissä jutuissa olisi.
Toivottavasti tämä pysyy puhtaana kaikista huuhaa jutuista jotka yrittää kumota näitä hyviä siru juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina ollut ihan p***a wifi kotona.
Kävin rokotuksessa ja nyt se pelaa kuin unelma kun mamma on kotona tukiasemana! Perhe on tyytyväinen.
Sama! Pyki vielä vähän, kun mies haki piikin. Kävin itse perjantaina, eikä sen jälkeen ole tarvinnut netin latausrinkuloita enää tuijotella. Ihan mahtavaa!
Meillä meni myöskin netin nopeusmittarin neula ihan kaakkoon. Kun lataa jotain isompaa tiedostoa (ei, en lataa p*rnoa), olkapää lämpiää aika tavalla.
Siinä kestää, kun pitää saada yhteys Elvikseen, Osama BinLandeniin, Bill Gatesiin sekä Juhan af Granniin.
Vierailija kirjoitti:
Siru ei pysty lähettämään, kun käärii päänsä alumiinifolioon.
Soitin Terveysneuvoon tästä ja ne sanoi, että auttaa kun laittaa kaksi vähän nahistunutta porkkanaa sinne folioon myös. Ne toimii jonain välittäjäaineina. En ihan ymmärtänyt kaikkea mitä ne mulle selitti, mutta onneksi sattui olemaan porkkanoita jääkaapissa - toimii yhteys taas!
Vierailija kirjoitti:
Siinä kestää, kun pitää saada yhteys Elvikseen, Osama BinLandeniin, Bill Gatesiin sekä Juhan af Granniin.
*BinLadeniin
Vierailija kirjoitti:
Siru ei pysty lähettämään, kun käärii päänsä alumiinifolioon.
Tarkoitit kai olkapäänsä - sinnehän ne magneetitkin tarttuu ?
Vierailija kirjoitti:
joo. Parilla tutulla on ollut jotain ogelmia yhteyden muodostamisessa ja ne joutui odottamaan kauemmin. Toinen about tunnin mutta toinen joutui olemaan sirutuspaikalla lähes kuusi tuntia eikä yhteys siltikään toiminut. No sehän hiiltyi ihan totaalisesti. Sirutettiin sit seuraavna päivänä uudestaan, eikä mitään ongelmia :O
Nythän on ollut sirupulaa, eihän ne saa niitä kuin joskus 60 kk kuluttua ja puhelimienkin valmistus tökkii sen takia. Jos on sattunut joku maanantaipäivän kappale ja sai sitten paremman kun uusinta oli.
Voi varautua siihen ettei kaikille halukkaille riitä näitä parempi laatuisia. Voi saada sekundaakin, kannattaa ilman muuta valittaa ja vaatia uusi toimiva laite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuului sellaista vanhan modeemin tai faksin ääntä päästä. Kuuluuko se asiaan?
Taisit saada vahingossa vanhan Neuvostoliitonaikaisen sirun. Ehkä voisit pyytää vielä päivitystä tälle vuosituhannelle?
Oliko hoitajalla vaikeuksia saada rokote menemään olkapäähän - tuo neukkusiru on hiukan isompi kuin nykyiset ?
Jollain olen nähnyt sormessakin olevan, se oli jättisuuri mötkäle, se oli tuolla toisessa 1000 sivun ketjussa se video, en kyllä niin suurta huolisi, estää sormen käyttöä nivelen kohdalta.
Taisi olla joku prototyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne siruilla?
Suurimmalla osalla on kännykät, älytelkkarit, ja bonuskortteja
Kännykkä ja telkkari kuuntelee sinua aina, miten ne muuten seurais koska sä sanot "hei siri"
No tätä mä yritin niille sanoa siinä rokotuspisteellä :D
Mutta he kuulemma seuraavat vaan niitä ohjeita joita Bill Gates on heille lähettänyt. Eikä kaikilla sitä paitsi edes oo IPhonea?
Joo koska google EI kuuntele tai seuraa missä liikut tai lue mailejasi
Eikäää ootte niin hauskoja!!! Näitä siru-vitsejä ei olekaan vielä kuultu. Hahaha, kylläpä täällä naurattaa vain vatsa kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikäää ootte niin hauskoja!!! Näitä siru-vitsejä ei olekaan vielä kuultu. Hahaha, kylläpä täällä naurattaa vain vatsa kippurassa.
Tää :D
Ihan jokainen Sirpa ja Petri luulee olevansa todella hauska, kun päivittää feispuukkiin ottaneensa sirun olkapäähän ja voi että, kyllä kohta intternettti toimii meilläkin. Ja sitten kaikki saman ikäiset reagoivat näihin naurunaamalla ja kaikilla on ihan jumalattoman hauskaa.
Ja huomenna sama uusiks Marjatan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne siruilla?
Suurimmalla osalla on kännykät, älytelkkarit, ja bonuskortteja
Kännykkä ja telkkari kuuntelee sinua aina, miten ne muuten seurais koska sä sanot "hei siri"
No tätä mä yritin niille sanoa siinä rokotuspisteellä :D
Mutta he kuulemma seuraavat vaan niitä ohjeita joita Bill Gates on heille lähettänyt. Eikä kaikilla sitä paitsi edes oo IPhonea?Se Bill oli muuten itse vielä siinä verhon takana tarkistamassa että näin toimitaan.
En kyllä tiedä miten se on mahdollista hänen olla kaikissa maailman rokotuspisteissä samaan aikaan, mun tuttu oli nähnyt hänet samaan aikaan toisen paikkakunnan pisteellä. Liittyykö tää jotenkin siihen siruun myös?
Bill on katso kloonattu usemapaan kertaan, nyt on aikankin 98 Billin kloonia, yksityissuihkarilla lentää sirutuspaikasta toiseen ja kellään ei oo koneessa maskia. Epsenei ole oikeasti kuollut vaan alkuperäisen Billin seurana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen Sirpa ja Petri luulee olevansa todella hauska, kun päivittää feispuukkiin ottaneensa sirun olkapäähän ja voi että, kyllä kohta intternettti toimii meilläkin. Ja sitten kaikki saman ikäiset reagoivat näihin naurunaamalla ja kaikilla on ihan jumalattoman hauskaa.
Oletko tosikko vai rokotekriitikko ?
Hui, ei voi olla sattumaa että sain tarkistuskysymykseen numerot 666
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosikko vai rokotekriitikko ?
Hui, ei voi olla sattumaa että sain tarkistuskysymykseen numerot 666
En kumpaakaan. Eihän tää vaan enää VOI olla kenenkään mielestä hyvä läppä, vai voiko oikeasti? Samaa tasoa kuin kassalla Jorma sanoo kassaneidille: " Saa nähdä riittääkö rahat vai pitääkö jäädä tiskaamaan höhöhö" Kassaneiti suorastaan ulvoo naurusta.
Muistakaahan hassutella rokotuspisteiden työntekijöille myös sirujutuilla. Voi olla, etteivät pysty naurultaan enää jatkamaan työpäivää tällaisien stand up- koomikoiden jälkeen.
ainakin mun autossa bensan kulutus on pienentynyt huomattavasti rokotuksen jälkeen, en ole tankannut 2 kuukauteen ja silti on tankissa aina vaan ainetta. Liekö itsestään lisääntymään alkanut vai siruko sen aiheuttaa. Kukaan muu ei kyllä autoani ole tankannut, koska sillä ei muut aja, eikä avaimiakaan ole muilla.Tämä onkin hieno ominaisuus.
Myöskin töissä kulun valvonta on antanut mukavasti saldotunteja, vaikka minuuttiakaan en ole yliaikaa ollut.
Haistan myös kilometrien päästä jos jossakin on lisääntymishaluinen vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Näen myös pimeässä yhtähyvin kuin päivällä...sitä näkee kaikkea jännää nykyisin.
Sirun paristo kestää vain viisi viikkoa, siksi valmistaja ei halua pistosten väliä pidennettävän.